Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2015. október 14. 07:30 - Szubrina

Nevelés

(A kezdetekben)

...miután kihúzta a számból farkát, a padlóra verte a gecijét, Elém. Ott térdeltem előtte, a számból csorgó nyállal, kezeim a hátam mögött összekulcsolva, ahogy korábban kívánta tőlem.

bdsmfd.jpg

Rám nézett és a jobb karjával, a mutató úját előre nyújtva, a padlón elterülő gecitócsára mutatott. - Nyald föl szuka! - parancsolt rám. Én csak néztem fel rá, az járt a fejemben, ez nem lehet komoly, ezt nem kívánhatja tőlem. Egy darabig várt, aztán elfogyott a türelme, mert újra rám parancsolt, de most már félelmetesebb, ellentmondást nem tűrő hangon.- Nyald fel most azonnal az utolsó cseppig szuka!

Rohadtul megijedtem, de ellenszegültem. Dacból, a szemébe néztem és kimondtam. - Nem.- Látni kellett volna az arcát, elképesztő volt, ahogy a düh az arcán és a tűz a szemében, egyik pillanatról a másikra hideggé és jegessé vállt. Féltem. Ridegen odavetette: - Így is csinálhatjuk. Mostantól szabad vagy, azt csinálsz, amit akarsz, én nem foglalkozom veled. 

Nem szeretném jobban részletezni, de ez a hosszú órákig tartó büntetés, nálam megtette hatását. Soha többé nem tagadtam meg a geci felnyalását és olyan élvezettel tettem azt, mintha a legínyencebb gasztronómiai élmény lenne a világon.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr607966466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MissCián 2015.10.14. 19:29:37

Nincs is nagyobb büntetés annál,ha a szeretett Úr nem foglalkozik a subjával.
Tetszett.:)

Szubrina 2015.10.15. 06:39:52

@MissCián: Pontosan. De azért annyira nem volt jó, hogy kétszer is lájkold!:)))
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása