Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2015. november 29. 13:39 - Szubrina

Faszom ki van a társkeresőkkel

Először is, Pilar egy hülye picsa, mert letiltott, csupán azért, amiért elmondtam a véleményemet két blogjáról és voltam muszáj ezt privátban tenni, mert ugye a blog alá még mindig nincs esélyem nyilatkozni intelligens Pixie "barátom" jóvoltából.

Az egyik téma, "csontokkal csak a kutyák játszanak" problematika. Pilar a tökéletes alakú vándervumen, behisztizett, mert meglátta ezt a "förtelmetes" irományt, egy neki udvarló hím adatlapján. Hogy rohadt szemét így, meg úgy stb...de még itt sem kapott észbe, hogy még a "förtelem" ellenére is neki írt a faszi és nem pl. nekem a daginak.

Először is Pilarnak nagyon durva önképzavara van, hogy őszinte legyek, nem mondanám vékonynak, inkább azt mondanám átlagos, kicsit alaktalan, mert nincs dereka, de jó húsban van, az egyik képén direkt le is szorítja a hasát...

kutya_csont.jpg

Szóval én örülök neki, ha egy ilyen szöveget látok egy faszi lapján, mert amúgy is a vékonyaké a világ...a ruhákat a vékonyakra szabják, a vékonyakat éltetik a filmekben, magazinokban, reklámokban. A modelleket istennőként tisztelik 40kiló+vasággyal. A legtöbb férfi vékony nőre vágyik. Szóval mi ducik, mindig mindenhol hátrányban vagyunk, mi vagyunk a szardarabok, a zsírdisznók, az életképtelenek stb...Szinte kivétel nélkül max. 60kg. a férfiak által keresett partner, én a 90kg-mommal erősen kilógok a sorból.

Szóval, aki vékony, az csak ne rinyáljon, hogy "csontokkal, csak a kutyák játszanak" mert így is mindenkinek ők kellenek!

Ha az egészségre gondolunk, de akár az esztétikára, miért csak a súlyt szabják meg a férfiak? Miért nem írják ki, nem dohányzót? A dohányos száj rohadó szagú, a ruha és a kéz is, drága is és még egészségtelenebb, mint a súlyfelesleg...

Pilar érdekes módon vette a leveleimet, mintha ő tetszene nekem és azért írnék neki priviben, mert akarok tőle vmit...írtam neki, hogy ha kiraknám a pucért testemet ahogy ő szexi fehérneműben, akkor bizony én se vállalnám utána az arcocskámat! Ja mert, hogy Pilar erről is blogolt, hogy nem vállalja az arcocskáját és eddig csak ketten láthatták, bezzeg a pináját az egész Pixie...ki tudja kinek az altáj, kinek az arc a fontos.

arc.jpg

Közben szimultánban leveleztem egy másik lánnyal, aki leszboszi és őt meg alig bírtam lerázni, hogy értse már meg, hogy én full hetero vagyok...csak érted ez vicces, mert míg Pilar azt hitte rányomulok, alig bírtam lerázni a másik csajt...ez azért komikus filmekbe illő...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr58124336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.Varnyu 2015.11.29. 19:05:52

:)

azt irja a pixin, h megtette a "jogi lépéseket" :)
azon gondolkoztam, h milyen jogi lépést lehet tenni, ha valaki kizárólag egy nicken emleget valakit :)

Mr. Szalai 2015.11.29. 20:33:45

"sok igazság, amihez ragaszkodunk, javarészt a mi nézőpontunkon múlik."

A vélemény nyilvánitás tudomásom szerint szabad egy demokráciában.
A blog bejegyzése a blog irojának véleményét tukrözi.azt pedig kifejtheti vagy annak hangot adhat.
Semmilyen törvénybe utközöt én itt nem látok.
De ha lesz valamilyen jogi ugy stb kérlek szubrina irj egy blogot rolla kiváncsi vagyok a felyleményekre :)

Szubrina 2015.11.30. 21:54:21

@itsme01:
Azon gondolkodom különben, hogy a pixie szabályzatát azonban megsértette, mert a pixie-n említette a nickemet, ott pedig TILOS.
Jobb lesz, ha megteszem a jogi lépéseket...vagy csak sima lépéseket teszek, amit más néven sétának hívnak és nagyon jót tesz az agynak, már akinek van mit szellőztetni:)

Szubrina 2015.11.30. 21:55:05

@Mr. Szalai:
Feltétlenül megírom, feketén-fehéren (tyúklábmintásban).

Mr. Szalai 2015.11.30. 23:13:00

Na meg a másik
Miért ulsz fel ennek a butaságnak ?
Nem tudsz olvasni a sorok közöt ?
Elhangzotak ott ilyen olyan indokok miért nem arcos képet tesznek ki.
Figyu az kamu.
Elmondom a tutit
Mert a döglöt kutyát (na maradjunk kutyusos hasonlatnál ) nem érdekli az arca senkinek senkié.
Ne arcoskodjunk már anyira hogy igen .
Szerinted ha kurnak segbe ugy hogy kifordul a végbeled pont az arcod nézi mi ?
Vagy ha keményen kényszer franciáztat hogy lehányod a farkát és a taknyod nyálad egybefolyik pont az arcod fogja nézni ?
Na el ne hidd már.
Na ez van.nem teszik ki mert minek.csak a helyet foglalná a szerveren :)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása