Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2016. március 10. 09:14 - Szubrina

Egyenjogúság?

Szoktam néha Origon kommentelni és mostanában egy idióta oda spammeli azt a hírt a kommentek közé, hogy az Alkotmánybíróság megszavazta, hogy tilos a szórakozóhelyeken nemi megkülönböztetést használni.

Ezt egy srác reklámozza nagy bőszen és dühödten, hogy végre vége az igazságtalanságnak(???), mindenki ugyan annyit fizet. Csakhogy ez egy bazi nagy hülyeség. Eleinte, amikor elkezdtem bulizni járni, a nőknek ugyan annyi volt a belépő, mint a férfiaknak, azonban a szórakozóhely tulajdonosok hamar rájöttek, hogy bizony kevesebb a nő, mint a férfi és ez a férfivendégek elmaradását eredményezheti.

Ezért kitalálták, hogy a nőknek olcsóbb vagy ingyenes legyen a belépő. Ezzel mindenki jól járt, hiszen a férfiak több hölgyben gyönyörködhetnek és válogathatnak, a nőknek pedig egy motiváció volt, hogy menjenek bulizni.

Eddig sem voltam nagy buliba járó, de ezek után végképp nem fogok sehová elmenni.

...és végül, kedves ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG, kérem szavazzák meg, hogy mostantól a férfiak is menstruáljanak 28 naponként és bizony a terhességet 9 hónapig ők is viseljék és szüljenek is, mert egyszerűen elképesztő ez a nemi megkülönböztetés!

junior.jpeg

Egyébként én már egész gyerekkorom óta nem értem ezt az egyenjogúsági mizériát, ami a főgáz, hogy ezt már megint nem a nők akarják, hanem bizonyos pénzes tőke tulajdonosainak érdeke, ezt erőltetni. Mi nők szeretnénk nők lenni, nők maradni, illetve, hogy szabadon dönthessünk arról nadrágot vagy szoknyát akarunk-e viselni, semmi se legyen kötelező.

Igen is van értelme a Valentin-napnak és a Nemzetközi Nőnapnak, Anyák napjának, hogy ilyenkor egy pillanatra megálljunk és értékeljük egymást, pl. a nőket a férfiak, azért, hogy elviselik havi menstruáció nehézségét, a terhességet és a szülést. Akár tetszik, akár nem különbözőek vagyunk és hiába akarnak minket összemosni egy masszává, nem lehet. Épp ez a szépsége és a nemek nem egymás ellen vannak, hanem egymásért. Ezt kéne sokaknak megérteni.

Múltkor előre engedett egy faszi a buszra felszállásnál és, hogy miért jegyeztem ezt meg, mert évek óta nem találkoztam ilyen gesztussal. Sajnos ez nagyon ritka, pedig szerintem mindkét nem jól jár vele, mert a faszik nézhetik a nők seggét felszállás közben.

Rendszeresen én szoktam segíteni a nőknek a babakocsoval, mert a férfiak annyira bunkók lettek az utóbbi években, hogy eszükbe sem jut segíteni vagy megkérdezni.

Múltkor egy cigány pár elkezdett basztatni egy srácot és már majdnem rájuk szórtam, de végül nem mertem, mert, még is csak egy "gyenge" nő vagyok, viszont férfiak is voltak a villamoson, vagy is férfinak látszó tárgyak.

Nagy szükség lenne hétköznapi hősökre, csak tisztességes, gerinces jellem kéne hozzá, az meg manapság ritka, mint a fehér holló.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr568459552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 23:57:40

@Szubrina: "Szerintem kábé az elsőnél belehalnátok, különben."

:)) Az tuti.

Tudósok megállapították, hogy ugyanaz az influenza egy férfinél sokkal súlyosabb lefolyású, sokkal jobban megviseli, mint egy nőnél. Nekem ehhez nem kell tudományos kutatás, magamon tapasztalom.

Reactor 2017.05.01. 02:26:32

Fölösleges ezen kiakadni. Ha a nőknek is (többet) kell mostantól fizetni, majd nem járnak bulizni, kevesebb lesz a bulizós partyarc is, csökken a bevétel = bezár az adott diszkó vagy kricsmi. Így is túlságosan sok van belőlük, azt se könnyezném meg, ha holnaptól mindegyik lehúzná a rolót, legalább lecsökken a kötekedő vagy a saját rókájukban fetrengő merevrészeg baromállatok száma.
Az emberek egy igen jelentős százaléka hihetetlen primitív szintre süllyed vissza, ha alkoholhoz jut. Üvöltözik mint a vadállatok az erdőben, kötekszik, amperkodik a járókelőkkel, kurvaanyázik, hajigálja az üres piásüvegeket...és ilyenből több tucat van a szórakozóhelyek környékén. Ezekért abszolút nem lenne kár, olyan szinten gyagyásak, hogy kiskorúsítani kellene őket.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása