Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2016. március 30. 09:21 - Szubrina

Kőleves

Már írtam, hogy keresem az élet értelmét, ezt a tinédzserek szokták, elvileg az én koromban már rég megtalálták az emberek az életük értelmét. (Mindig is későn érő típus voltam, amikor 13 évesen meg kellett mondanom, mi akarok lenni, ha nagy leszek, faszom se tudta, ahogy ezt most sem igazán.)

Vagy is azt hiszik, hogy megvan. Igazából, csak a tárgyak érdeklik a legtöbb embert, hogy megvehessék ezt, meg azt, ahhoz több pénz kell, jobb munka stb...ilyen céljaik vannak az embereknek, de nekem ez nem cél. Nagyobb tévé, erősebb kocsi, okosabb telefon, mi a fasznak?

Úgy értem igen szeretnék elköltözni egy tök jó ökofaluba és egy önellátó házat építeni és megtermelni a saját zabámat, de nincs olyan vágyam, hogy legyen egy menő Audim, vagy medencém, vagy kacsalábon forgó palotám, mint az átlagnak.

A szopcsi, hogy az én dolgomhoz is kell valamiféle tőke, telket venni, építkezni...onnantól nagyjából nem kell pénz.

Egy ilyen helyre már-már szülnék is gyerkőcöt, de kérdés, utána szegény hogy illeszkedne be a sok butatök világába, ahol csak az IPHON meg a kocsi határozza meg a másikat, hogy kinek van újabb és menőbb...Mert biztos nem akarná ott leélni az életét, talán neki is meg kéne tapasztalnia előbb az élet és az emberek mocskát, hogy utána hanyatt-homlok visszajöjjön az élet valódiságába a nagy virtuális világból.

Ha azt hiszitek nem bírnám net nélkül, tévedtek. Rengetegszer van alkalmam vidéken eltölteni időt, internet nélkül. Csodálatos, eszembe sem jut totál, mintha nem is létezne.

Az én generációm, amúgy is simán elvan net nélkül, hiszen csak 16 éve van internet, előtte sosem volt. Tehát, az életem felében nem is volt. Sőt nyolcadikos korom óta van mobiltelefonom és előtte is volt élet.

Erről jut eszembe, szerintem a gyerekek azért is olyan buták manapság, mert mióta van mobil az anyukáknak gyerekséti közben a fülére van ragadva a telefon, régen ilyenkor a gyerekkel kommunikált anyuci, a megnyugvás, elcsendesedés ideje volt...most meg a sok hülye kurva, csak pofázik, pofázik, ki tudja miről a bnőjével, olyan dolgokról, amiket a gyereknek nem kéne annyira hallania, nem érti? Biztos vagy benne? Viszont érezni érzi a stresszt, a feszültséget, ami rossz hatással van a babára, persze ehhez agy is kéne, hogy ezt egy gondos anya felfogja.

Kritikus vagyok sorry, hogy mindenről van jó velős véleményem, ilyen egy gondolkodó ember, jön megy és közben gondolatai születnek, nem lehet mindenki "mindenbe belefosok és leszarom", attól még az nem tolerancia, csak flegmaság, önzőség, ha mindig csak a saját dolgunkkal foglalkozunk.

Már megint eszembe jutott valami, új baráti forma a webbarátság, már ez is létezik, akivel pár napja sokat viberezel/levelezel az a barátod, nem tudtad? Akkó' most má tudod!:D Nem én találtam ki, másoktól hallottam. Szeretem ezeket a "jó mély" barátságokat, amikor azt mondja a hibás fél "mi képesek voltunk felülemelkedni a sérelmeinken" miközben csak a másik félnek kellett felülemelkednie azon a durva sérelmen, amit a hibás fél elkövetett ellene. Tréfás., de szép is a barátság és ez már hanyadik, sosem késő VALÓDI öt perces ismeretségeket kötni! (Ezt a bekezdést nem biztos, hogy mindenki érti, akinek szánom, az érti, tuti olvas).

Nyah ennyi, (most állítólag depis vagyok a kövérségem miatt, kac, kac)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr798544940

a.Varnyu 2016.04.01. 00:46:25

tojd le az ilyen webbarátságokat, Jane :) ezek csak akkor léteznek, ha az ember még hisz a mesékben ;)

Szubrina 2016.04.01. 09:30:25

@itsme01:
A-a ez létező fogalom, pár hónapja még más volt a legeslegjobbarátnője, gyorsan változnak itt a dolgok, 5 perc alatt születnek életre szóló, mély webbarátságok.
hihihihi
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása