Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2016. április 10. 21:58 - Szubrina

Ismerkedés bázmeg...

Régóta keresem azt a társaságot, ahol megtalálhatom magam és a nagy Ő-m...egyelőre nem jött össze...Voltam én már BDSM bulin, ahol sajnos nagyon bebaszcsiztam ezért, a nagy nulla választékból sikerült olyannal smárolnom, akit a hátam közepére nem akartam volna...

Illetve elmentem szuperérzékeny gyűlésre is, ahol sajnos csak egy faszi volt, méghozzá nős, apuka...

Újabb projektem a TeSzedd! akció lenne, már évek óta tervezem, hogy elmegyek önkéntes csoportba szemetet szedni, azonban a legközelebbi szedőpont messze van, még nagyon gondolkozom rajta, csak sajna hamarosan lejár a jelentkezési idő.

Bezzeg kutyasétáltatás közben leszólít egy APUKA, hogy milyen szép a kutyám és a gazdája is milyen csinos és kaphatna-e egy telefonszámot...mondtam neki, hogy nincs telefonom...azt nem akartam mondani neki, hogy bocs, de nem az apukák a zsánereim, nehogy kocsi alá lökje az éppen mellettünk játszótéren játszó kisfiát...meg hát nem kérdeztem, de biztos nős, szóval digi-dugizni nem akartam volna, nekem az kevés. Különben külsőre cuki volt, meg minden...és azért le a kalappal, hogy le mert szólítani, mert az férfias viselkedésre vall.

1_2.jpg

Minden esetre jól esett, hogy azért még basznivaló vagyok, legalább is néhány ember számára...volt szerelmem is szépen feltupírozta az önbizalmamat a múltkorán szkájpon, még az is lehet, hogy hamarosan összefutunk egy kicsit baszcsizni:)))

Leginkább még is a  fantáziálás és az eseménydús éjszakai álmok jutnak nekem osztályrészemül...valahogy nagyon késik az a nagy Ő:(

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr408586732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 23:27:22

"nem akartam mondani neki, hogy bocs, de nem az apukák a zsánereim, nehogy kocsi alá lökje az éppen mellettünk játszótéren játszó kisfiát"

:))

Untermensch4 2017.03.09. 16:04:21

"éppen mellettünk játszótéren játszó kisfiát...meg hát nem kérdeztem, de biztos nős,"
Nem biztos. Sztem nem én vagyok az egyetlen aki tud úgy játszótéren lenni a gyerekével hogy ő maga már nem nős. :)
"évek óta tervezem, hogy elmegyek önkéntes csoportba szemetet szedni, azonban a legközelebbi szedőpont messze van"
Ha jól vettem ki a szavaidból, szeretsz bringázni. Vigyél magaddal szemeteszsákot és sztem találsz szemetet. Annak a termelésében az emberiség nagyon jó.

Szubrina 2017.03.09. 16:21:18

@Untermensch4: Bringával nem lehet szemetet szedni, ha tolom, akkor meg nehéz hajolgatni a szemétért...kutyaséti közben szoktam, de roppant fárasztó...és 1 órás séta végén majd leszakadt a kezem a sok szeméttől, pedig ez sima járda, a kertes házak előtt, ahol megyünk...

Untermensch4 2017.03.09. 16:33:26

@Szubrina: Egyszer láttam egy hiperaktív fiatalos nyugdíjast. Kutya nélkül tett olyan nagyobb köröket egy panelházas környéken (ahol lakott) amekkorát kutyások is kevesen, közben szedett amennyit még kényelmesen bírt. Soha nem lesz kész, a teljesen maximalista hozzáállással csak kicseszel magaddal a kudarcélmény miatt.
Ha kertes házban laksz akkor esetleg egy taktikai kerékpár-utánfutó összebarkácsolását javasolnám (mondjuk nekem kissé rögeszmém a barkácsolás, lehet hogy túlbonyolítom). Akár cserélhető felépítménnyel hogy a szemétszedésen kívül másra is optimalizálható legyen (mondtam hogy túlbonyolítom).

Szubrina 2017.03.09. 17:56:49

@Untermensch4: Én is szeretek barkácsolni és szeretem, ha egy férfi tud...volt egy zuhanyfüggőny tartónk, ami a kád ívéhez lett véve, aztán amikor 5-6 év után beszart nem lehetett kapni...szóval akkoriban a pasim ezermester volt, láttad volna azt a garázst, ott mindennek szépen meg volt a helye, növekvő, csökkenő sorrendekben. Na ő gyártott egy olyan kiba jó zuhanyfüggönytartót, h azóta is azt használjuk és mindig örömmel gondolok rá...bár ciki volt hazahozni a vonaton, mert nem tudták az emberek mi az az izé újságpapírba csomagolva.:)
Viszont ez a bringa szemétszedés nekem továbbra sem fér bele, mert a szemetek centinként vannak, szóval a bringa tök felesleges, ha a cipekedés miatt mondod, akkor egy banyatank sokkal hatásosabb lenne...viszont a világ szemetét nem tudom összeszedni, mert a kukánk véges.

Untermensch4 2017.03.09. 22:44:55

@Szubrina: Pont ezért mondom hogy ne az összes létező szemét összeszedését célozd, az biztos kudarc. Olyan mintha egy katona egyedül akarna megnyerni egy háborút, nem sikerülhet, csak mesefilmben.
Akkor csinálj banyatankot. Mitől ciki vmi, attól hogy a tömeg úgy gondolja? Biztos hogy ők jól tudják?
Én nem ilyen rendet tartó hanem kaotikus barkácsoló vagyok, helye csak nagyjából van a dolgoknak. Az eddigi legsikerültebb amit csináltam e wc-lehúzó szerkezet emelőkarja, csak két fémdarab de nem hetente törik a műanyag vacak hanem már nem is emlékszem hogy 6 vagy több éve csináltam.

Szubrina 2017.03.10. 06:34:53

@Untermensch4: Én is kaotikus vagyok, pedig szeretem a rendet...tök jók a hasznos barkácsolt cuccok:)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása