Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2017. február 20. 19:43 - Szubrina

Palacsinta

Úgy két éve (de lehet tévedek, nehezen tartom számon) volt egy kapcsolatom, általában én mentem a sráchoz télen, mert egy tök szuper felújított lakása volt, egy fél falnyi tévével, meg pléjsztésön stb...Gondoltam egyik alkalommal meglepem valami finomsággal, mivel az anyukája sajnos meghalt rég, jó kis "házikoszt". Sütöttem palacsintát neki, mivel meglepetés volt nem kérdezhettem meg milyet szeret, ezért csináltam kakaósat, fahéjasat, baracklekvárosat, csokipudingosat, vaníliapudingosat, gondoltam egy biztos van közötte, ami bejön neki. Átmentem, elővettem tök lelkesen mondtam neki, h sütöttem és vártam, h örülni fog, mire beközölte, h ő a szilvalekvárosat szereti csak. Ezt elég bunkó stílusban adta elő és nem is evett a többi ízből. Egyébként szerintem ez egy kifejezetten extra ízlésre vall, még soha nem is hallottam, h létezik szilvalekváros palacsinta, esetleg, ha nincs otthon más lekvár...na mind1...nagyon rossz érzés volt, h semennyire sem értékelte az igyekezetemet. Ezután viszonylag hamar szakítottam vele, azóta is vissza akar szerezni, lerázni sem tudom, de undorodom a személyiségétől...

palacsinta.jpg

Volt már életemben egy hasonló eset, mármint az érzés volt hasonló...21 éves épphogy elmúltam és életem első szerelme, eljött hozzám vendégségbe. Borzasztóan izgultam, két napig takarítottam, h minden szép legyen stb...A srác egyébként pontosan 2méter magas volt. A hűtő a bejárati ajtó mögött helyezkedett el 180-190cm magasan. Ahogy megállt az ajtóban megtörtént a "baj". Igazából én voltam a hülye, de olyan büszke voltam magamra, hogy ennyit készültem, h mondtam is neki, h a tiszteletére két napig takarítottam, mire ő meg azt közölte be, hogy "Hát a hűtő teteje tiszta por". Ez eléggé meghatározta az utána együtt töltött hétvége hangulatát részemről. Nagyon bántott.

Igazából azóta sem tudom, hogy velem ilyenek, a férfiak ilyenek, az emberek ilyenek vagy még is mi a kurvaisten fasza van úgy összességében a világgal?

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr9512276495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2017.03.03. 18:42:52

@Zsiráffusz camelopardalis: Rád pontosan illik a blogom utolsó kérdése:
"Igazából azóta sem tudom, hogy velem ilyenek, a férfiak ilyenek, az emberek ilyenek vagy még is mi a kurvaisten fasza van úgy összességében a világgal?"

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2017.03.06. 18:33:02

@Szubrina: először mindig magadban keresd a hibát.
ha ott nem találsz, akkor elkezdheted a férfiakat meg a világot meg a kurvaistent hibáztatni .

Szubrina 2017.03.06. 18:36:16

@Zsiráffusz camelopardalis: Úgy általában az a hiba, hogy az emberek mindenben a rosszat látják. Én nem vagyok az a pohár félig teli, még is, nagyon tudom értékelni, ha valaki erőfeszítéseket tesz azért, hogy nekem valami jót tegyen.
Az, hogy ez nincs meg másokban és már csak pénzben, márkás termékekben látják az értékeket, nem hinném, h az én hibám.

Mondjuk, ha 10 ember dohányzik és én nem, egy zárt térben, ahová be vagyunk zárva igaz, h ők vannak többen, de vajon én vagyok a hibás, h zavar a füst?

Untermensch4 2017.03.09. 15:16:02

A palacsintás srác nettó bunkó volt. Végig kellett volna kóstolnia.
A két méter magasnak meg lehet hogy segítene a nézőpontokról való gondolkodásban ha minden leszálláskor a buszról/villamosról, beakadna a feje, lehetőleg lendületből... :)
"velem ilyenek, a férfiak ilyenek, az emberek ilyenek"
Sztem inkább a férfiak mint általában az emberek, a nők kulturáltabban passzív-agresszívak mint történetbeli szereplők. Biztos másokkal is de azt láttad csak amikor veled ilyenek.

Szubrina 2017.03.09. 15:21:48

@Untermensch4:
Köszi, pont erre a megértő hangra vágytam...pedig már megmondta itt az előtted szóló is, h én vagyok helikopter...ezért is érzem magam ennyire kívülállónak, általában túl érzékenynek tartanak és ez jogos is, hisz szuperérzékeny vagyok (lásd wikipédia).

Tökre nem akarom, h hazudjanak nekem az emberek, igen is legyenek őszinték, de azt lehet kevésbé tirpák módon is úgy, h közben lássam, h értékeli, hogy én szerettem volna meglepni...

A vicc az egészben, h ez a palacsintás srác mai napig nem koccan le rólam, akármilyen lekezelő vagyok vele, mert idegesít, ő visszajön, mint a megvert kutya...de nem élvezem a szitut csak bosszant...és tudom, ha beadom a derekam neki, akkor megint csak én fogok mellette szenvedni...szóval soha, soha...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása