Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. február 17. 20:50 - Szubrina

Isten, egy önimádó fasz

Még régebben hallottam ezt a szösszenetet és ebből hasonlatot tudtam vonni magamra vonatkoztatva, h miért nem engem szeret a legjobban a főnököm és miért a munkakerülő faszokat.

Szóval Isten azokat a gyermekeit szereti a legjobban, akik őt szeretik a legjobban, na már most a bűnös lelkeknek, Isten sok mindent megbocsát, ezért a bűnösök kibaszottul imádják Istent, sokkal jobban, mint a bűntelenek.

Számomra ez már eleve egy kibaszott nagy faszság ezért is utálom a vallásokat és Istent, ha tényleg egy ekkora kretén fasz. Hiszen nem a bűnösöket kéne a legjobban szeretnie, hanem azokat, akik jóként élik az életüket és segítenek másokon.

Na már most, én kurva jól végzem a munkámat, szívvel és lélekkel, ezért nem nyalok a főnöknek, hiszen úgy érzem mindent megtettem, amit kellett, viszont a munkakerülő ostoba, geci, féreg kolléganőim, inkább a munkaidejük döntő többségét a seggnyalásnak szentelik, ezért a főnök őket sokkal jobban kedveli.

Tény, h ez hosszútávon érződni fog a produktumokon, amiket előállítanak és a környezetük tisztaságán is, de addigra már késő lesz felismerni, h kit is kellett volna igazán értékelni, ez akár még a főnököm projektbeli bukását is jelentheti majd...

creative-advertising-part-35-2.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7213677534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifjabb Somogyi Béla 2022.03.10. 01:41:46

Jahh.

De ez a pokol. Abban élünk. A pokolban, nyilván, nem az angyalok érzik jól magukat. Egyébként igazad van. Isten egy fasz.

Szubrina 2022.03.10. 01:50:56

@Ifjabb Somogyi Béla: Én próbálom úgy élni az életemet, h ne érezzem pokolnak, de tény, h a körülmények nem könnyítik meg az ember dolgát.
Nemrégi kibaszott a facebook, úgy, h évekig nem kellett bejelentkeznem és ezért elfelejtettem a jelszavam, de a csúcs, h mivel közben nem jelentkeztem be egy ideje az e-mailemre sem, azt megszüntették, szóval az elfelejtett jelszós faszság nem vált be, mert azt egy már megszünt e-mailre küldték, nem kötöttem össze a face profilomat a telszámommal sem stb...blablabla.
A lényeg, h most nemtok bejelentkezni, de az a kérdés merül fel, h vajon ez nem jobb-e így nekem? 2 éven keresztül ömlött rám fészen a kovid faszság. Most huszárvágással vége és ömlik a háború faszság. Van nekem ezek nélkül is elég bajom bázze.
Tehát, ha nincs face, se kovid, se háború, mert tévét nem nézek...ez így enyhíti a poklot...

Hidd el van azért sok jó dolog, pl. van egy kutyám, ez csodás, szép udvar, egyre szebb ház...ezek gecire boldoggá tesznek, süt a nap, szépek a csillagok...milliónyi csoda...na nem olyan pokol ez, lásd be...
Istenről is javult a véleményem, de tény, h ezeket a dolgokat nem fogom igazságosnak tartani, h a bűnös, megtérő többet érjen valakinek, mint az, aki igyexik az életét normális mederben terelni...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása