Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. november 09. 16:35 - Szubrina

Helyzetjelentés

Egyik kedves olvasóm (Brownieee) reménytelin rákérdezett, hogy vagyok, gondolom eszébe sem jutott, h végeztem magammal, pedig az volt a terv, de van egy kutya, aki miatt nem akarok csak úgy eltűnni, mert ő ezt nem értené, előbb megvárom, h ő haljon meg és aztán meglátom.

Még mindig nem tudok beszélni a múltkori (augusztusi) dologról, ami miatt nagyon mélyponton voltam. Azóta szerencsére történtek jobb dolgok is, sőt...mintha az élet kárpótolni akarna.

Brownieee: Nah, szóval, igen nagyjából, ismerősök olvasnak, innen-onnan, no persze virtuálisak, azért gondoltam, h te is, ha nem akkor mind1 végül is, h ki vagy, de azért vicces, h aggódsz egy vadidegen miatt, akiről kábé lófaszt se tudsz.

Nah...most kábé ennyikeh...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7314362381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brownieee 2018.11.10. 21:27:03

Egyetértek, szerintem is fura, de tény hogy többször betöltöttem az oldalt hogy hátha lesz valami életjel. És örülök, hogy végül találtál egy kapaszkodót! A kutyik meg egyébként is királyak, képesek simogatni az ember lelkét, ez a superskilljük

Szubrina 2018.11.10. 21:30:22

@Brownieee: Szerintem is és olyan kis ártatlanok, egyes emberek pedig olyan kínzások alá vetik őket, hogy belehalok a fájdalmukba. Napi szinten mit kell átélniük...pl. sosem megy ki a fejemből, a Moszkva téren egy pici kutyát a pórázán pörgetett egy faszkalap, a kutyusnak meg bélcsavarodása lett. De sokkal durvábbak is vannak, amikor a kocsi mögé kötik a kutyusokat...ezekkel az emberekkel, ugyanezt tenném. Gyűlölöm az embereket, mert végtelenül gonoszak.

a.Varnyu 2018.11.15. 20:59:29

én is aggódtam érted, Szubrina. puszillak. örülök, h megvagy
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása