Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2019. július 17. 20:24 - Szubrina

Miért hagytam abba?

Nem tudom, passz, lustaságból vagy mert nem volt mit írnom, aztán sok idő eltelt. Továbbá nem túl nagy itt a tolongás, ha a senkinek akarnék írni, akkor mi a fasznak írjam le? Saját magamnak a fejemben is meg vannak a gondolatok...magammal nem kell egy netes felületen megosztanom.

Aztán meg be kell látnom, h azért nem túl nagy a tolongás, mert nem vagyok túl érdekes. Ez van.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3814968288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2019.08.18. 17:32:28

Muszáj leírni. Az, hogy megvan a fejedben egyáltalán nem számít "archivált anyagnak".
Az időmúlásával mindig egy picit másképp emlékszel vissza rá és az már nem az eredeti sztori.

Nekem is volt/van olyan bejegyzésem, hogy amikor évekkel később elolvastam: Jééé, ez tényleg úgy volt és nem is úgy, ahogy emlékeztem rá.

Szubrina 2019.08.18. 17:35:01

@Useless1997: Nem muszáj, nem kell mindenre emlékezni folyton. Sőt jobb felejteni.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása