Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. január 24. 22:22 - Szubrina

..éééés olvasnak...

Hat ember olvasta, amit ma írtam, azt hittem nulla lesz ez a szám, mivel fél éve nem írtam ide semmit (kb.). Izé..lehet, h nem olvasták csak idekatt, mert azt ugye nem tudhatja még a renCer se, hogy el is olvasták-e vagy ilyesmi...most olvastam, h a koronavírus, ami halálos, már Európában van, hát ez gecijó.

Szóval még így a Norbi témára, nekem szerencsém van, mivel eleve husi vagyok, nem hinném, h valaha problémát okozna a kanomnak, ha ennyi vagy annyi kilót felszednék, már most is dagibébi vagyok.

Igaz nagy erőkkel fogyózok és minden kibaszott nap elhatározom, h hasprés, lábemelés és guggolás...aztán valahogy mégsem csinálom, ami nagyon elkeserítő.Öcsémék nagy esküvője októberben lesz, addigra a pocimat és a tokámat is teljesen el akarom tüntetni, cici, popsi marad:D

Meg gondolkodom nagyon, színes kontaktlencsén, mert már ott tart a technika, hogy van dioptriás, bár még azt se tudom, h tudnám-e viselni, majd meg kell próbálnom egy optikában.

A társkereső, ahol írtam a kis naplóimat ezredszerre is kitiltott. Túlságosan polgárpukkasztó vagyok, ezt nehezen viselik az emberek.

Majd még írok. Csak ki kell találnom, h mit, mert ha uncsi, akkor senki se fogja olvasni...

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr615425996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2020.01.25. 07:45:30

A faszt problémázol ezen, hogy olvasnak vagy sem. :D Olvasnak. Írjál akármiről. Egy kiadós baszásról vagy az új autód adta örömeiről. Mindegy!
Nekem néha írás közben jön meg az ihletem. Evés közben jön meg az étvágy.

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2020.01.25. 21:31:44

A faszt problémázol ezen, hogy olvasnak vagy sem. :D Olvasnak. Írjál akármiről. Egy kiadós baszásról vagy az új autód adta örömeiről. Mindegy!
Nekem néha írás közben jön meg az ihletem. Evés közben jön meg az étvágy.

Szubrina 2020.01.25. 21:38:23

@Useless1997: Ha nem érdekelne, h olvassák-e akkor mi a gecis pöcsömnek írjam le? A fejemben megvannak ezek a gondolatok, éppen azért írom le, mert szeretném ha olvasnák és mondjuk egy faszi őrületesen belém esne a csudálatos belsőmbe...hahaha na de tényleg.

Szubrina 2020.01.25. 21:39:58

@Useless1997: ui: az oldaladon jártam és láttam a blogom, a kiket olvasol címke alatt, ez jól esett, hogy felvállalod, h engem olvasol...mindig az az érzésem, h szégyellnek engem, a nagy pofám miatt.

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2020.01.27. 23:52:08

@Szubrina:
Ha nem írsz, nem olvasnak.

Szívesen!

Szubrina 2020.01.27. 23:55:17

@Useless1997: Te kurvára tévedsz, ez nem ilyen egyszerű, fél éve nem írtam és erre látom b+, h január 14-én hetven, azaz hetven lapletöltés. Mivaaan? 24-én írtam őjra elöszőr...tehát független attól, h írok vagy sem.
Egyébként nem tudom, te miért olvasol engem, annyira más világ vagyunk, megint elkezdtelek olvasni és konstatálnom kellett, h Ég és Föld vagyunk...

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2020.01.28. 22:05:30

B+ Te! Arra nem gondoltál esetleg, hogy tőlem vándorolt át néhány olvasó és ők kreálták a lapletöltéseket? 2 hete raktam fel a blogomra az "Akiket olvasok" fület. Mindegy, pont leszarom. Amúgy meg nem kötelező olvasnod, csak azért mert én olvaslak. Írnod se muszáj. Azt csinálsz amit akarsz.

Szubrina 2020.01.28. 22:11:37

@Useless1997: Semmi sértőt nem írtam, nem értem miért így reagálsz. Jó ideje nem jártam a blog.hu-n ezért nem írtam, olvastam senkit, így nem tudhattam, h esetleg akkor raktad ki azt a fület. Eleve fura, (és ezt már írtam, h nagyon jól esik), h kiraksz egy olyan blogot, amit olvasol, de az írója már fél éve nem publikált. Annyira önbizalommal teli vagy (ez a látszat), mi a geciputtonyt sértődsz be azon, amit én egy SENKI ír?
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása