Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. január 29. 21:21 - Szubrina

Na nem, nem és nem...

Amikor ránézel a telefonodon megjelenő kis piros buborékra a facebook alkalmazáson és megnyitván azt látod, h az a gyökér, aki három hónapja 5 perc alatt összetörte a szívedet majd letiltott, most újra ismerősnek jelöl...hát így WATTAFAKK???

Nehéz leírnom, h most mi jár a fejemben, először is marha nagy a kísértés, h  visszajelöljem és megkérdezzem, h mit akar (huhh vajon mit, de hogy adná elő). Másodszor az, h ez tuti direkt volt és nem csak véletlenül, aztán ha megerősítem, akkor meg még én égek be, h ja ő csak véletlenül kattintott, na ne...

Az egész egy munkahelyi szemezéssel kezdődött szeptemberben. Nagyon szép szeme van és nagyon kedves arca...nehéz róla elfogulatlanul beszélnem, mert akkoriban nagyon szerettem. teljesen más részlegen dolgozunk így nagyon ritkán sikerült szemezni. Aztán egyszer az ebédlőben pont mellém keveredett, de még nem nagyon volt miről beszélnünk, csak ilyen tapogatózás, mert nem kettesben voltunk.

Aztán én egyszer csak (kb. 1 hónapnyi szemezés után) megtudtam a nevét, így rákerestem facén, h mi a hányás, természetesen több képen is gyerekekkel volt, így biztos voltam benne, h nős vagy elvált stb...majd végigpörgetve a megosztásait, belájkoltam egyet, ami tetszett, mert csak nem bírtam magammal. (a képeken, unokaöccsök, unokahúgok)

Természetesen nem kellett sokáig várnom a messenger üzenetére, szia te az a lány vagy blablabla...és beindult a csevegés, na ne féljetek írásban nem volt szégyellős, mindjárt a szexre terelte a szót, egészen durván belement, h őt a szexben a normális szimpla dolgok nem annyira izgatják, h ő nagyon bevállalós stb...hogy őszinte legyek egészen lelombozódtam. Nekem a fickó szexuális skálája too much volt maximálisan. Közöltem is vele, h figyi ember, hagyjuk, mert én meg nem vagyok ennyire bevállalós blablabla...mire ő egyből visszakozott, h de én mennyire tetszek neki és hát nem is olyan fontos számára a bevállalós szex...nagyon akartam őt, főleg miután megtudtam, h egyidősek vagyunk és ő is szingli ezért hiába ment a háttérben a vészvillogó elhessegettem és ismerkedtem vele tovább.

Aztán elkezdtünk randizni, több nap is egymás után, imádtam a közelében lenni, elcsépelten szokták ezt úgy mondani, hogy "működött a kémia", nem akarom részletezni a randikat, legyen elég annyi, h iszonyatosan odavoltunk a másikért és korunkból kiindulva (38, mindketten) már a családtervezgetésbe mentünk bele. Olyanokat mondtunk egymásnak, h eddig senkitől nem akartam gyereket, de veled úgy érzem akarnám, meg h miattad érdemes lenne, nem hazautazgatnom hétvégente stb. stb...(behatolás nem történt)

Volt egy olyan jelenet is, h elmentünk valahová és útközben tankolnunk kellett neki dízel autója van és nem tudom, h ezért vagy egyébként is, de tankoláshoz felvett egy kesztyűt, amitől olyan kicseszett szexi volt, h sztem ott és akkor szerettem belé...(a belső értékek ugyebár) de tényleg, nekem annyira tetszett, h nem mocskolja be a kezét, valahogy ebből olyasmire következtettem, h ez áll rá az élet más területein (értsd úgy, h nem nem végez piszkos munkát, hanem tiszta, bűntelen a lelke).

Aztán egyszer csak hazautazott vidékre a szüleihez hétvégén, szombaton még telefonáltunk (meg egész nap irogattunk, gondolom mondanom sem kell) aztán vasárnapra megváltozott minden. Meggondolta magát, nem mondta, h miért, mit tettem, mi jött közbe, csak azt, h ő ilyen. Hát csezzegh, aszittem megőrülök, h lehet ilyet csinálni? Itt konstatáltam magamban, h tuti bolond a csákó, hát ilyen nincs, h együtt vunk minden rendben, aztán hazamegy és egy nap múlva bocs nem megy.

Aztán amikor nagyon nem hagytam békén, h mondja má el mi változott, annyit mondott, h amikor nélkülem volt, már nem voltak olyan erősek az érzései irántam, na ennél a résznél tört ripityára a szívem. Ja meg annál, amikor egy hét múlva letiltott facén, h ne tudjak neki irogatni messengeren, felhívtam, h megkérdezzem miért, mire azt mondta, h valakivel együtt tölti a hétvégét elmennek kikapcsolódni és nem szeretné, ha irogatnék közben neki. (mivaaaaan? az új nőt honnan a faszomból akasztotta le? vagy ez vmi régi?)

Aztán kicuccolt Németországba, szerencsére, mert így legalább nem kellett nap, mint nap látni...megjegyzem, amíg még egy helyen dolgoztunk olyan szomorú kutya szemekkel nézett rám, mintha én dobtam volna őt, én meg lesütöttem a szemem, annyira fájt még a látványa is.

Még azt megjegyezném, h pont az ismerkedésünk után és a hazautazása előtt volt öcsém és a menyasszonya polgári esküvője (jövőre lesz az igazi lagzi) én meg épp a szerelem mámorában elmeséltem minden rokonnak, h jövőre nem csak egy, hanem két esküvő lesz, mert annyira tuti biztos voltam, h megtaláltam ebben a faszban a másik felem.

Tiszta hülye vagyok, belátom, azóta se tudom, h én, aki annyira határozottan tudom, h mit nem akarok, belezuhanok egy ilyen pasiba, aki pl. mulatóst hallgat (jézusom.), na és a szexualítása mindenkivel volt már együtt csak halott katonával nem.

Erre nesze bejelöl 3hónap elteltével...hát nem fogom megerősíteni, nem, nem és nem! Mantrázom magamban, h "úgysem működne" "így jártál" stb...de akkor sem hiszem el, h ez most komoly, ha direkt jelölt márpedig 99%-h direkt, akkor milyen kurva vastag bőr lehet a pofáján.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr10015438414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kámaszubrina
süti beállítások módosítása