Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 08. 23:28 - Szubrina

Már megint kibaszott Valentin-nap

Hát nem igaz, h már megint itt van a mumus és én itt vagyok egyedül, mint a kisujjam. Tudom sokan hülyeségnek tartják, de én még annak ellenére se rühellem, h 99%-ban életem Bálint-napjait egyedül töltöttem. Szerintem nem kell senkinek hülyére vásárolnia magát, a pasik elég ha egy csokit és vagy egy csokor, vagy egy szál virágot vesznek. Ma néztem a Tescoban 649 Ft volt egy csokor tulipán (a kedvencem), de az Aldiban is 800 Szóval, ha még csokit is vesztek mellé, max 1500-2000. Esetleg, ha virágboltban veszitek kicsit drágább, de akkor sem vészes, szóval nem is a pénzről szól, hanem egy kurva jó alkalom, hogy feldobjátok a szürke hétköznapokat, ha egy kis aprósággal megleped a párod 100%, hogy este dugni fogtok, ha egyébként nem minden este jön ez össze. Nekünk nőknek az ilyen figyelmességek, nagyon megdobogtatják a szívünket és ez már az előjáték elejének is tekinthető.

Tudom újabban már nem olyan izgalmas a blogom, mint régen, amikor még únos-untalan a szexről írtam. Nemtom valahogy elnyomtam magamban, h nincs senkim vagy h senkit sem vagyok képes közel engedni magamhoz, vannak pillanatok, h megkívánok valakit (megtetszik) de aztán elképzelem az illetővel a közös életet, eszembe jutnak a csalódásaim, és rám jön a hányinger, a pasiknak annyi faszságuk van, nekem meg már nincs idegem ehhez, nyeljen a faszom, így meg szabad vagyok azt csinálok, amit akarok, senki nem töri össze a szívemet.

Ma mondjuk pont az jutott eszembe, ahogy kocsikáztam hazafelé és közben megláttam egy fiatal srácot a suli előtt ácsorogva, h milyen szívesen "megrontanék" egy kis 18 éves srácot, aztán eszembe jutott, h manapság már nem lehet megrontani egy 18 évest, mert már 12 évesen basznak, mint a nyulak. Na mind1. ennek is annyi.

Nagyon ritkán van kedvem a masztihoz is, még is pénteken végre magamhoz nyúltam, jó volt hosszú idő után "kisülni". Öcsémék esküvőjére/lagzijára már megvan a ruhám, de vettem táskát, cipőt és egy bolerót. Különböző oldalakról rendeltem őket, felpróbáltam mindent együtt, h olyan-e ahogy én azt elképzeltem és mondanom se kell, elégedett voltam az eredménnyel. Mondjuk hasizomra nem ártana gyúrni, mert egy teljesen lapos hassal sokkal jobban érvényesülne a "kardasian" seggem. Ezen még dolgozok, nagyon lusta vagyok nekiállni edzeni, mert azonnali eredményt akarok és olyan soká látszik meg az a sok munka.

A lényeg az, hogy a ruha alá egy ilyen "hájlenyomó" slim-izét vettem fel, ami semmit nem csinál csupán, finomít az ember sziluettjén, viszont basszátok meg ez a combközött lyukas. Direkt úgy van szabva, hogy ne kelljen levenni a ruha alól, hanem lehessen benne pisilni. Viszont vannak hasonló erotikus fehérneműk is, amik nekem nagyon tetszenek be is raktam a kosaramba az egyik ruharendelős oldalon egy ilyet, de aztán még is kivettem, még is ki a fasznak vegyem fel, jó talán magamnak. Szóval megkívántam magamat ebben a combközött lyukas göncben és egy banánnal, egy gumival és egy nagyítós tükörrel az ágyamra feküdtem,

nyitott-testharisnya.jpg

Már a gondolattól is, h nézni fogom, ahogy a banánt (gumiban, fő a higiénia) belemélyesztem a puncimba, nehezebben vettem a levegőt. Az a jó ebben a "hájlenyomó" ruhában, hogy mell alattig ér, viszont van pántja is és ettől, ahogy hanyatt feküdtem, a melleim szabadon tudtak himbálózni, miközben finoman dugtam a puncimat a banánnal, szeretem nézni, őket. Sajnos nem tartott sokáig a kéj, mert a látvány és az érzés egyszerre túlságosan is ingergazdag volt, egyfelől látni a nagyítós tükörben, ahogy ki-be jár a banán és csak úgy csillog puncinedvemtől másfelől a himbálozó csöcseimet nézni. A csiklómhoz alig kellett nyúlnom, maximálisan hüvelyi orgazmust okozott nekem egy egyszerű banán (férfiak még soha nem voltak erre képesek). Utána csak úgy hevertem az ágyon, annyira jól esett, gyakrabban kéne megbaszni magam, ha már mostanában senki nem teszi. Még jó, hogy banán mindig van itthon.

Utána csináltam egy fincsi banánturmixot, a már korábban említett banánból, kókusztejjel, fonom volt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr8115465584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2020.02.09. 02:44:01

Ha ez vigasztal, én is egyedül leszek Valentin-napkor, mint idáig mindig :) már megszoktam. Sebaj! Megünnepelhetem a függetlenség napját! :D
Majd tolok egy kis Dűne 2000-t, úgyis most készítettem egy vadonatúj helyszínt hozzá (Shivónia City), ideje lesz kipróbálni. Veszek egy jó nagy pizzát, meg egy üveg "mántengyú"-t, és élvezem a csodás magányt :)

Amennyiben valaha is úgy alakult volna, hogy február 14-én van valakim, nem vertem vona nagydobra a dolgot. Úgy értem, akit szeretek, az év 365 napján szeretem. Hogy aznap a szerelmesek napja van, az nyilván jelent egy kis pluszt, de semmi igazán lényegbevágó. És nyilván vettem volna valami kis apróságot a kedvesemnek. Mindegy, mit adsz - a szándék a fontos.

Az is teljesen igaz, hogy manapság már jóval hamarabb témába kerül a szex a gyerekeknél, mint anno. Tavaly ősszel egy általános iskola mellett tekertem el a Hajnali Széllel (úgy emlékszem, étterembe mentem falni), az alsósok épp kint voltak, és játszottak, feltűnt egy csapat kislány, amint ugrálókötelezett, miközben szavaltak valami versikét. Ahogy odafigyeltem, azonnal tökig húztam mindkét féket, és kikapcsoltam a zenét. Nem, nem hallottam rosszul - ezt skandálták ugrálókötelezés közben:
"Pám-pám-paripám, büdös a pinám"
Na mondom, és te ezzel a szájjal puszilod meg édesanyádat, amikor érted jön...
Nó komment.

Szubrina 2020.02.09. 12:34:26

@Reactor: aztakúrva...(reakció a versikére)

csikocska 2020.02.09. 12:38:07

Szintén egyedül töltöm a Valentin napot, de a jeles naphoz méltóan olyan vizuális novella játék alkalmazást fogok játszani, ahol nagy bögyös nők láthatók a beszélgetős jelenetek közben.
Már hétvégén online megvettem online a Humble Bundle szoftveráruház oldalon belül 3 Sakura játék programot, amelyek ára 1-2 ezer FT volt darabonként. Azokban a Sakura játékokban a közös jellemző a kellemesen nagy keblű lányok szerepeltetése. Az ízlésemhez legjobban illő volt az alábbi 3 játék alkalmazás:
Sakura Dungeon
Sakura Beach 2
Sakura Swimclub

Azon Bálint nap estéjén jó 10 percen át maszturbálok magam, miközben a kicsit teltebb alkatú csajokat látom és jól elélvezem a végén. :-P

Szubrina 2020.02.09. 18:34:39

@csikocska: Én, sztem valami romcsi filmet fogok nézni.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása