Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 11. 22:06 - Szubrina

Mi hiányzik nekem a szexből?

Hajlamos vagyok elfelejteni, hogy a szexhez nem csak tökéletes alak kell és ezért sokszor lenézem magam és állandó önbizalomhiánnyal szenvedek, pedig nem árt, ha valakiben van némi bujaság és mondjuk van intelligenciája is. Két utóbbival azért egészen jól állok, bár tény, h néha nagyon gátlásos is tudok lenni...Mondjuk vicces, de fiú kollégáim (22, 30 évesek) amikor mondják, h de megdugnák ezt vagy azt, mindig kérdezem tőlük, hogy de nem zavar, h ennyire buta, mire azt mondják nem, mert jó a segge stb...Én ilyenkor csalódottan nézek, mert régen nekem mindig azt mondták a pasik, h egy buta nővel szar dugni, ezek a kollégák viszont az ellenkezőjéről árulkodnak. Most vagy ők lettek ennyire felszínesek vagy tényleg passz.

A legutóbbi masztimnál említettem, hogy a banánnal volt hüvelyi orgazmusom, míg férfiakkal még soha. Nem tudom, h ez fizikai vagy lelki jelenség-e. Bár jobban tartok tőle, h fizikai, és míg a banán kőkemény "tárgy" addig egy farok, hiába merev, mégsem annyira szilárd, mint egy banán. Vagy talán nem elég vastag és így nem éri el azt a pontot, amit nyomnia kéne, mármint a csikló belső részét, ugyan is a G-pont az sztem tévhit és a csikló egy nagyobb szerv, melynek ilyenkor a belső részét éri inger. Ha pedig lelki, akkor a "nem tudom elengedni magam" a fő gond, mert hát, nem hoz olyan helyzetbe a pasi, h komfortosan érezzem magam a közelében, de sztem ezt felülírná, ha odabent "nyomódna" az a bizonyos pont.

csiklo.jpg

Visszakanyarodva a BDSM-re, valahogy az se hozta meg számomra az áhított sikert. Egyszer régen volt egy pasas, akivel neten ismerkedtem és megbeszéltük, h dugunk, mint szub és dom...a tali elején tényleg éreztem azt, h ő a dominánsabb és én meg be vagyok szarva a társaságában, amit szeretek érezni, mély hangja volt, idősebb volt, a viselkedése abszolút adta, még is, amikor úgy cumiztam, h közben hátraszorította a kezem illetve a faszával pofozott időnként, kibaszottul röhejesnek éreztem magam, nem izgatott fel semennyire. Egy másik faszi meg egy furcsa eszközzel egy hotelszobában (második randi) összefogta/kötözte/bilincselte a kezeimet és a lábaimat, a hasam magasságában és rám jött a pisilhetnék, de hiába mondtam, h engedjen el, nem tette, kábé hisztirohamot kaptam, h már pedig azonnal engedjen el. Az se volt valami hűdejó.

Alapvetően, ha együtt vagyok egy férfival, mármint a társaságában vagyok, alig várom, h eljussunk a dugásig, vagy akár egymás fogdosásáig, még is, amikor a dugásra kerül a sor, nem élvezem annyira, mint amennyire elképzeltem vagy szeretném, általában orgazmusom sincs és ilyenkor kifejezetten csalódott vagyok.

Mindig azt érzem, h sosem kapom meg senkitől azt, amire vágyom. Ha viszont nyalással és vagy ujjazással eljuttat valaki a csúcsra, akkor egyenesen a nyakába ugrok az illetőnek és persze elkezdek iránta érzelmeket táplálni, mert végre úgy érzem én is kaptam valamit. Hülyén hangzik, de mindennek ellenére szeretek dugni, csak úgy érzem valami hiányzik (lehet, h az orgazmus, a nagybetűs hüvelyi)...

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6713747470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.18. 22:30:00

"...és míg a banán kőkemény "tárgy" addig egy farok, hiába merev, mégsem annyira szilárd, mint egy banán. "

Hát én nem tudom, hogy eddig milyen faszokkal volt dolgod, de ha én magamból indulok ki, a faszom keményebb, mint egy babán. És ez most nem a reklám helye. :D

Szerintem ott inkább a méret és az alak a kulcs. Vagy teljesen más megközelítésből: Valami lelki gondod lehet. Frusztráció vagy valami, ami miatt nem megy.

U.i. Legközelebb ne a 8.-os bioszkönyből keress képet :P Életszerűbbet is felrakhatnál, pl a Tiédet. Úgy is arc nélkül írod, szóval tök mindegy. :D

Szubrina 2020.02.19. 00:30:49

@Technikus Úr: Itt van egy kis félreértés, nem puhapöcsökkel dugtam, csak hogy mondjam neked egy fasz simulékonyabb, jobban formálódik még akkor is, ha kőkemény, elcsúszkál, egy banán sokkal kevéssé (meg egy vibri is). Ez tény és nem sértés.
Szerintem a lelki dolog nem játszhat közre, mert akkor egyedül se menne. Ezt fejtegettem is, h ha egyszer fizikálisan érintve van a terület, akkor tök mind1 mi van a fejemben, elmeek, ahogy csiklóval is élvezek.
Az már elképzelhetőbb, h soha nem sikerült olyannal együtt lennem, akit igazán érdekelt volna, h nekem h jó.
Még azok sem, akik állítólag szerettek.
De megmondom őszintén már kicseszettül belefáradtam ebbe az egészbe, nincs kedvem senkinek se magyarázni, h nekem h jó vagy nem jó. Az egyszerűbb utat választom, apáca sors.
Van mibe fektetnem szexuális energiáimat.

Szubrina 2020.02.19. 00:32:20

@Technikus Úr: Js és fotó a pinámról, a netre, ezt ugye te sem gondolod komolyan?:O

Womb Rаider 2020.03.09. 14:46:57

@Captain Admin: "De, hogy idegesítselek, ugyanígy lehet tanítani a nőt pl arra is, hogy análozás közben is eltudjon élvezni. "

'Tanítani' ROTFL.. Volt már anális orgazmusod? Milyen volt?

Szubrina 2020.03.09. 14:50:51

@Womb Rаider: Nekem igen, de ez a fasz nem érti, h káros...mint a süti, finom, de káros.

Womb Rаider 2020.03.09. 14:54:09

@Szubrina: Mi a káros? A süti sem káros egyébként :))))) Ez hétszentség!

Szubrina 2020.03.09. 15:54:28

@Womb Rаider: Jahh, a cukorbetegség jó.

Womb Rаider 2020.03.09. 17:41:08

@Szubrina: ??? Mi is az egyenes összefüggés 'süti' és a valamilyen tpusú cukorbetegség között? Léteznek pl. sós sütemények is :)))
De oké, a süti káros.. de mi az ami ugyanúgy káros, mint a süti? Az anál szex?

Szubrina 2020.03.09. 17:45:39

@Womb Rаider: Igen, mert a vita tárgya nem az, h jó érzés-e, hanem h káros-e és igen káros, de azt h káros nem mossa el, az, h jó...
Heroinozni is jó, de káros, bebaszni is jó, de káros...análozni is jó, de káros...
és ráadásul visszafordíthatatlan károkat okoz, most azt mondja mindenki, kit érdekel 40 év múlva, de amikor a mamóka a piacig nem tud eldzsalni, mert lefossa a bokáját, akkor majd eszébe jut, h nem kellett volna bepucsítania keptönadminnak...
kápis?

Womb Rаider 2020.03.09. 18:20:18

@Szubrina: Jééézzuuuuuss.. Basszki.. Te olyanokat tudsz írni, hogy fennakad a szemem.
Elmagyaráznád, hogy (maradjunk csak a normál, 'pénisz' alapú anál szexnél.. ) mi maradandó károsodást képes okozni egy átlagos férfi nemiszerv.. vagy akár egy 'felső kategóriás' ?

Te ezen nézeteidet miként alakítod ki, honnan szeded fel? Viccen kívül kiváncsi lettem.

Szubrina 2020.03.09. 18:26:07

@Womb Rаider: Először is józan paraszti ész, de ha az nincs, mint pl. neked és sok más embernek, akkor kicsit jobban utána nézek, megnézek előadást a témában stb...
A belső záróizom, megrenyhül, mivel nem arra találták ki, h kintről újra és újra áttörjék, azon kívül a nyálkahártya, ettől a ki be mozgástól megnyúlik...mindenkinek megnyúlik, csak van akinek annyira, h ki is fordul a bele a feneke felé...
Mi ezen annyira elképesztően magasröptű, h ennyire nehéz legyen megérteni?
Ez csupán fizika és biológia.

Womb Rаider 2020.03.09. 18:48:52

@Szubrina: A fizikát meg aztán végképp nem értem :(

"Mi ezen annyira elképesztően magasröptű, h ennyire nehéz legyen megérteni?"
Nincsen ebben valóban semmi magasröptű, csak szimplán tévhiteket összesítettél. Nyilván elképzelhetőek extrém szélsőségek, de ha nem ész nélkül, durrbele bumm módon csinálod...és elfogadod, hogy ezen izmokat is lehet kordában tartani , kondícionálni, akkor magad is beláthatod, hogy annyira minimális a kockázat.. ami bőven vállalható.
Előbb lesz széklet inkontinenciád a szülés során vagy állandósult székrekedést követő erőlködéstől, vagy különféle más okoktól, mint attól, hogy néhanapján jól seggberak a párod..
(ez nem fizika, nem biológia.. ez szimpla tapasztalat ;) Kérdezz meg szakorvost, ha ennyire parázol (illetve nem tudom, hogy amúgy van-e igény, de ha egyébként ingerelhető a terület, miért is ne lenne.. úgy kifejezetten 'hasznos' lehet, hogy ne csak magad élvezd önmagad.. hanem élvezhesd a partneredet is ;)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 22:57:47

@Womb Rаider: Arról van szó, hogy nincs benne része, vagy valamikor volt, de fájt neki, tehát ezért démonizálja és gyártja róla a primitív elméleteit.

Szubrina 2020.03.10. 00:16:28

@The Cortez: Vagy egyik sem, hanem esetleg egészségügyileg megtapasztalta negatív hatásait és azóta szeretné terjeszteni, h más ne járjon így?

Szubrina 2020.03.10. 00:59:20

@The Cortez: Miért? Szted ilyesmit okoz az análszex? Hogy jutott ez eszedbe?

Womb Rаider 2020.03.10. 11:06:42

@Szubrina: "Vagy egyik sem, hanem esetleg egészségügyileg megtapasztalta negatív hatásait és azóta szeretné terjeszteni, h más ne járjon így? "

Ez becsülendő.. de valójában nem jellemző, hogy ilyen 'eü' következményei lennének és ezen véleményemet számtalan orvos véleményével egybehangzóan fogalmaztam meg.
De lezárhatjuk azzal, hogy aki fél.. az ettől még meg tudja találni a módját , hogy más módon, de kielégítő szexuális életet éljen.

Szubrina 2020.03.10. 11:24:58

@Womb Rаider: Értem, talán a proktológusoknak is kicsi a pöcs és/vagy látensbuzik, ezért eltitkolják, káros következményeit, de nem kell orvosnak lenni, shhoz, h tudjuk a szorulástól is aranyere lesz az embereknek. A popsi nem erre lett kitalálva, ezért a nyálkahártyája könnyen megnyúlik, a nagy igénybevételtől. Én megteszem amit tudok, de mindenki magáért felel, csak ne erőltessék rám, h nincs vele baj, de van.

Womb Rаider 2020.03.10. 12:22:09

@Szubrina: Én nem vagyok proktológus.. még csak látens 'buzi' sem.. :) de amennyire én az inkriminált régió anatómiai sajátosságait így fel tudom idézni, azt kell mondjam, hogy az átlagos emberi(nőemberi és férfiemberi, tökmindegy) végbél térfogatát veszeük, az messze felette van az összes férfi farkának méretének.
Az egy dolog, hogy egy akaratlagosan szabályozható és egy ~akaratlanul, nyomásingerre reagáló izomgyűrű zárja, de ha azon átjutsz, úgy egy elég 'kényelmes ' üregbe érkezel, már, ha ugye az alap higiénés szakaszon túl vagy már..
Ott aztán egy fasz nem nagyon fog semmit a megszokottnál nagyobb méretre nyújtani. Ha van síkosítás, még hámsérülés veszélye sem fenyeget.Az egy dolog, hogy nem erre lett kitalálva.. de erre is alkalmas :)
Ha megnézed, milyen okokat említenek az aranyér kialakulását illetően, nem fogsz találni köztük olyat, ami említené a szexuális igénybevételt, holott azért ez már elég régóta széles körben ismert módon beépült sok ember szexualitásába.
Sokkal nagyobb rizikófaktor a rendszeres, hosszú ideig végzett ülő munka, mint egy időnként befigyelő, egy-két órás seggbekukizás..

" Én megteszem amit tudok, de mindenki magáért felel, csak ne erőltessék rám, h nincs vele baj, de van. "
Szó nincs erről, nem kényszer, nem erőszak, csak tegyük tisztába a dolgokat ;)

Szubrina 2020.03.10. 16:40:01

@Womb Rаider: Azért valljuk be erős nyomás nehezedik a nőkre, h engedni kell, különben...persze van aki élvezi, de leírom hatszázötvenedszerre is, h ahogy te is, nem értesz hozzá, az üregbe nem bejut a fasz és ott állomásozik, hanem ki-be, ki-be, ki-be mozgást végez, az izmot újra és újra áttöri, a belsőről beszélek nem a külsőről, amit lehet intim tornával visszaerősítenk az igénybevételek után. A nyálkahártya pedig, ahogy szorul előre-hátra mozgást végez....

Megismétlem van egy vicc a buzik úgy finganak: Phááá

Gondolom ez bonyolult neked, ma már a nők is így finganak, h phá...

Tehát káros, de aki hülye haljon meg...én csak annyit tudok tenni, h elmondom h veszélyes, a legjobb az lenne, h aki csinálja jó kussban, legalább ne terjesszük a hülyeséget.

Te meg a folyamatos kötözködésed miatt ülj bele egy sündisznóba, ha síkosítót használsz, biztos nagyon kellemes lesz!:)

Womb Rаider 2020.03.10. 18:03:54

@Szubrina: Nem kötözködöm, csak magam sem akarom elhinni, hogy amiket leírsz, azt nem poénból/trollkodásból írod.

"Tehát káros, "
Már maga a szex is az.. ezzel a lendülettel, hiszen nemi betegséget lehet így kapni :)
Sőt.. az élet is, mert ha túl sokáig élsz, meghalsz!
"h aki csinálja jó kussban, "
Én bezony néha hangosan szoktam jelezni, hogy ez kuuuurva jóóóóóóó! (De jobbára otthon, zárt ajtó és a négy fal védelmében (az ablak nyáron nyitva van, de a szomszédok jó 200 méterre vannak.
"nem értesz hozzá, az üregbe nem bejut a fasz és ott állomásozik, hanem ki-be, ki-be, ki-be mozgást végez,"
Még jó.. az a dolga, hogy az örömömet szolgálja! Majd Szent Mihály lován lustálkodhat, ő is és gazdája is.
"az izmot újra és újra áttöri, a belsőről beszélek nem a külsőről,"
Ez nem így működik.. ha csináltad már úgy, olyan akkurátusan, akkor tudod, hogy simán képes lehetsz úgy ellazulni, hogy nem kell ott semmit áttörni.. csak betömni;)

"legalább ne terjesszük a hülyeséget."
Ebben tökéletesen egyet kell értsek veled..

"Te meg a folyamatos kötözködésed miatt ülj bele egy sündisznóba, ha síkosítót használsz, biztos nagyon kellemes lesz!:) "
Nem tudom, mennyiben releváns ebben a témában egy sünhöz hasonlítani a fa@szt...

"Gondolom ez bonyolult neked, ma már a nők is így finganak, h phá..."
Ezzel kapcsolatban mégis milyen tapasztalások alapozzák meg a hited?

Figyi.. bírom a búrád, ne gondold, hogy bármi piszkálódás vezérelne, de egy-két nézeted/elképzelésed (szerintem) talán összefügghet bizonyos problémáiddal.. de nem akarnálak elemezni, sem okom, sem jogom, sem kvalitásaim nincsenek ehhez.. inkább megérzés, szóval ne húzd fel a nózit!

Szubrina 2020.03.10. 19:16:14

@Womb Rаider: Értem, h el se tudod képzelni, de abban megegyezhetünk, h a valóság eltérhet a fantáziádtól?

Amennyiben, nem tudhatsz vmit bizztosan, de valaki szól, h van azzal vmi baj, te meg ahelyett, h megköszönnéd a végsőkig arról magyarázól a másiknak, h de te nem tudod elképzelni, h ez ártson.

kormanyrud 2020.03.10. 19:32:17

@Szubrina: Hagyjalak? Igen/Nem boven eleg lesz.

Womb Rаider 2020.03.10. 19:43:37

@Szubrina: Én tartózkodom attól, hogy lehülyézzelek.. inkább azt kérdeném meg, hogy miből táplálkozik a hited, miszerint tévedhetetlen vagy és ebben a kérdésben kinyilvánított véleményed megalapozott, tényeken, bizonyítékokon alapul?
Miért nem tudnak erről az orvosok? Miért nem találni a tiéddel analóg véleményt szakemberektől?
www.hazipatika.com/eletmod/szex/cikkek/szexologusok_tanacsai_analis_szexhez/20160201174245

Tudom, hogy nem egy akadémiai folyóirat.. de ugyanígy nem találsz orvos/szexológus által jegyzett írást, amiben kategorikusan kijelentenék, hogy az anális közösülés maradandó elváltozásokhoz és károsodásokhoz vezet. Ez babonaság, tévhit.. rögeszme..
Az, hogy nekem nem hiszel, azzal nincs gond, nem vagyok orvos.. és hozzászoktam, hogy vannak, akik reflexből így reagálnak.. de szakembereket is lehülyézel implicite. Még ez is elmegy.. de akkor légy olyan jó, hogy a saját állításod mögé felsorakoztatsz néhány támogató véleményt. Felőlem jöhet az I. Vatikáni Zsinat ide vonatkozó útmutatása, vagy bármi.. az, hogy valaki halotta, hogy a vonaton beszélték, hogy a Vlaszovits Juci úgy pukizott, hogy paaaaahhhh.. az nem jó.

Tudom, sok esetben a riogatás, tiltás néha megelőzhet esetleges problémákat.. de könyörgöm, ne öntsük már ki a gyereket is a fürdővízzel.. (lehet, kissé profán ebben a kontextusban a szólás..)
Szóval nem azzal van a gond, hogy én valamit nem tudok elképzelni.. mert én konkrétan tudom, hogy tévedsz, hanem az a baj, hogy te kizársz független és hozzáértő véleményeket is.
..és hidd el, ha ez nem is látszik elsőre, engem legalább annyira a jobbítás szándéka vezérel, mint téged.

kormanyrud 2020.03.10. 19:48:22

@Szubrina: Kozben lattalak. Szoval vettem az uzenetet.

Szubrina 2020.03.10. 20:04:52

@Womb Rаider: Akkor most elérted, h szívből kivánjam, h minél többször csináld!

Womb Rаider 2020.03.11. 08:43:14

@Szubrina: Semmi ilyen célom nem volt.. nem is tudom, hogyan kalkuláltad ezt ki.. De jó tett helyébe jót: Én meg azt kívánom, hogy küzdj meg (sikerrel) a démonaiddal és félelmeiddel, mert egyedül ez vezethet el odáig, hogy valóban kiegyensúlyozott és boldog társkapcsolatot építhess..és ezen belül élvezetes, változatos és maximálisan kielégítő szexuális életet élhess.

(Az megnyugtat, hogy implicite magad is igazoltad, nem írok hülyeségeket..;)

Azért nincs harag, részemről nem is volt.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása