Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 16. 00:12 - Szubrina

Szemezés

Nemrég egy tanfolyamon kellett részt vennem, még csak egy nap ment le belőle. Kibaszott unalmas volt az egész, eleve uncsi az anyag, amit az előadó is nagyon ún már, ezért uncsin is adja elő és a fő faszság, h még az elején bejelenti, h biztos mindenki előbb szeretne hazamenni, ezért csak egy szünet lesz. Nos, eredetileg 9-től du. 4-ig tartott volna, de végül csak 1-ig tartott, viszont egy szünettel (15 perc WTF?). Így koncentrálni is nehéz volt, jobb lett volna, ha megtartjuk azokat a szüneteket. Persze ezzel egyedül vagyok csak, mármint sztem így lett volna jobb, arról nem is beszélve, h munkaidőnek számít, azaz 3 órával többet fizettek volna ki, így meg megspóroltam a cégnek ezt is, fasza.

A lényeg az, h ezen a tanfolyamon, nem csak közeli kollégák voltak, hanem máshonnan is, ezért voltak új arcok és az egyik helyes pasi már az első percben kiszúrt magának. Egész tanfolyam alatt "szemeztünk" mármint állandóan rám nézett és én is rá, mondjuk unaloműzésnek is nevezhetjük, mert szétásítoztam magam, fészkelődtem már, mint a picsa, alig bírtam ki, h ne aludjak be. Tippem szerint legalább 10 évvel fiatalabb nálam, de még az is lehet, h 13-mal. Nagy szerencsém, h én nem nézek ki annyinak, amennyi vagyok, illetve hogy sokkal fiatalosabban is viselkedek, talán ez a szingliségnek (szabadásgnak) köszönhető. Aztán úgy a tanfolyam végefelé észrevettem, h jegyűrűje van, miért nem lepődök meg. Aztán egyszer csak ülve rosszul mozdult és begörcsölt a lába, mert fájlalta, némán.

Aztán a tanfolyam végén alá kellett írni egy papírt és a folyóson sorba álltak, páran nem siettünk, elmentünk még a Wc-re, majd odamentünk és a srác gyanúsan ott állt hátul (nem a haverjaival, gondoltam lehet miattam, megvárt). Viszont sztem nagyon zavarban volt.Gondoltam feloldom a dolgot, h segítsek neki és megkérdeztem kedvesen, h "Begörcsöltél?" mire az volt a válasza, hogy "Aha".

Hát nem tudom mit gondoltam, mindenesetre legalább feldobta az uncsi tanfolyamot a dolog.

A könyvemről annyit, h hamarosan részt fogok venni egy írói tanfolyamon meglátjuk miket tanítanak, talán végre bele merek majd kezdeni.

A kocsiról meg annyit, h ma nagyon felbasztam magam, amikor mostam le és feltűnt, h a szélvédőn egy baszom nagy repedés van, ami eddig azért nem tűnt fel, mert pont egy matrica van ott, azon a részen.

Így a fél éves kocsimnak komplett szélvédőcsere kell, áhh nem vagyok kibaszott ideges miatta, dehogy.

metron2szemezes.jpg

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6715476292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2020.02.20. 15:39:05

Ha engem kérdezel, Szub, fölösleges az írói tanfolyam. Azt, amit ott elmondanak neked, én is megtaníthatom, méghozzá ingyen és bérmentve.
Látod, én se jártam soha semmilyen írói tanfolyamra életemben, mégis összehoztam egy aaaaaaránylag élvezhető kisregényt.

Szubrina 2020.02.20. 16:47:45

@Reactor: Neked se ártott volna egy kis oktatás, beleolvasva. Azért irigylem az önbizalmadat...

Reactor 2020.02.20. 16:55:15

@Szubrina: Sose állítottam, hogy tökéletes a mű, de hellyel-közzel emészthető. Egy dolog biztos: a ma közpénzen kiadott förtelmeknél fényévekkel jobb :) tudom, mert van összehasonlítási alapom.

Sztennli 2020.02.22. 00:17:04

Furi egy csaj vagy Szubrina. Egyszer szivesen dumálnék veled, kiváncsi vagyok olyan vagy-e, mint amilyennek gondolollak pár blogbejegyzés és hozzászólás olvasása után. :) És le a kalappal hogy ennyi idő után is még blogolsz!

Szubrina 2020.02.22. 00:19:52

@Sztennli: Nagy kihagyásokkal blogolok, úgy emeld a kalapod!
Egy biztos, MÁS vagyok, de nem hetero-homo értelemben, mint úgy általában mások.
Dumálni, miről?

Sztennli 2020.02.22. 09:41:57

Bármiről... mindenről IS! :D Ha van hozzá kedved, akkor adok elérhetőséget.

Szubrina 2020.02.22. 16:37:47

@Sztennli: De csak mert kivi vagyok, h milyennek gondolsz. Adj!
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása