Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 21. 23:23 - Szubrina

Konyakmeggy, casco, csövesek

Tegnap mielőtt elmentem volna dolgozni, bekaptam két konyakmeggyet, aztán amikor a harmadikat akartam bekapni, eszembe jutott, h zéro tolerancia és, h ez nem csak csoki...De fasz vagyok, tudtam amúgy, h a legnagyobb kihívás az lesz, ha majd rendszeresen vezetek, h figyeljek arra, h sose igyak (egyek) semmi alkoholosat. Nem mintha nagy alkoholista lennék, de azért egy kis tojáslikör, Baileys, pezsgő...néha-néha lecsúszik (évente 2-3 alkalommal).

Öcsém nagyon ajánlja, h majd az esküvőjükről hazafelé hozassuk el magunkat sofőrszolgálattal, de lehet inkább kiveszünk egy szobát a hotelben, mert anyunk amúgy se egy éjszakai bagoly. Azért egy esküvőn illik inni, persze nem a sárga földig, de azért úgy ereszd el a hajamig.

Volt ma itt a Casco-s csávó, leszemlézte a kocsimat, kétség kívül be van repedve a szélvédő és csere lesz. Ami elképesztő volt számomra az, h keresett a kertben egy követ és jó erősen belevéste a biztosítóm nevét a szélvédőbe. Felállt a hátamon a nemlétező szőr, az én kis szépséges kocsikámra karcolni...Azt mondja ez azért kell, h nehogy csak javítgassák vagy ilyesmi, bár szerintem egy ilyen felszíni karcolást pont elég kijavítani azzal a javító folyadékkal, amivel a szélvédőket javítják.

Jelenleg az a legnagyobb kihívás számomra, h honnan fogom tudni, h tényleg gyári szélvédőt raknak fel vagy utángyártottat. Mert ugye nem azt a világot éljük, h az ember elmegy elmondja és megkapja, hanem azt, főleg az autókereskedelemben és szervízelésben, h ott basszák át ahol tudják. Hamarosan olajcsere lesz esedékes, nem vihetek olajat, tehát a legolcsóbb, leggagyibbat fogják beleengedni és még azt sem fogom tudni, h tényleg kiengedik-e belőle az uccsó cseppig. De akkor már lecseréltetem a kerekeket is a nyárira, nem hiszem hogy röpködni fognak még a mínuszok március idusán. Meg az a fránya kocsi jobbra húz, egyszer egy gecinagy kátyúba sikerült belezuttyannom, igaz csak 30-al, de hát akkor is, valahogy ez azóta fennálló probléma.

No és a csövesek téma, megmondom őszintén, h rühellem látni őket, de én nem azért, amiért mások, nem azért mert rondák és büdösek, hanem azért mert kibaszottul rosszul érzem magam miattuk. Ez ugyanis a társadalom hibája, h aki pl. nem áll be a sorba azt kivetik maguk közül. 99%-ban (biztos vagyok benne, h) renitensek, akik végül utcára kerülnek. Utálom, h ilyenek az emberek, jónak és segítőkésznek állítják be magukat, de valójában basznak segíteni. Én sem nagyon szoktam, csak néha egy kiflit, péksütit, banánt, ami épp a kezem ügyébe akad, nyomok a kezükbe. Gondolom, azoknak, akik márkás cuccokban élik mindennapjaikat eszükbe sem jutnak ilyenek, még akkor sem, ha leülnek a 100-ezres kabátjukban egy büdös, hepatitiszes csöves után a villamoson. (by Homár kommentelők)

Mocsok egy világban élünk, én szégyellem magam a sok büdös tetves köcsög helyében, aki azt gondolja neki JÁRnak dolgok, mert 4 évig ült és tanult érte. Hát nem mindenki teheti meg, h ücsörögjön a kis poppolóján, van akinek dolgoznia kell, mert nincs aki eltartsa.

Huhh ez nem lett túl vidám bejegyzés...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3215482522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.02.22. 08:05:27

na igen, a társadalom hibája, hogy lusta büdös igénytelen, aki inkább kiül a padra kéregetni, mint sem elmenjen egy faluba és krumplit kapáljon a kertjében és akkor lenne mit ennie. Neki a nagyvárosban kell villogni, mert ott leeesik a napi 2-3ezer forint munka nélkül is.
Javítsd ki a társadalom hibáját: fogadj örökbe egy ilyen hajléktalant. Csók, Rozi,

Utángyártott szélvédőtől semmi bajod nem lesz. Vedd meg te a gyárit és vidd el beszereltetni és állj ott a sarkukban hogy nem csapnak-e be.

Azért karcolja bele a biztosító, hogy egy másik biztosítóval (vagy ővelük) ne tudd kifizettetni még egyszer.

Szubrina 2020.02.22. 16:36:44

@Lorrh: Így gondolkodni a csövesekről elég gonosz dolog, sokakat a családja, a férjük, feleségük fosztott ki, esetleg lakásmaffia áldozatai. Nem feltétlenül önhibából, ahogy írtam valószínűleg nem is tudtak eleve olyan jól beilleszkedni ebbe az ostoba kibaszott társadalomba, ha egy kicsit is különbözöl, már nem férsz bele. Örökbefogadni nem fogom őket, sőt a nővéremnek ez a munkája, diplomával, szarér-húgyér dolgozik, mert segíteni akar rajtuk. Én a megelőzésre fektetném a hangsúlyt, h ne hagyjuk, h bárki is ilyen helyzetbe kerüljön soha. Mert visszaintegrálni őket már szinte lehetetlen.

Szélvédőt szállítani, azért nem olyan egyszerű a mérete és a törékenysége miatt és a csere folyamatánál nem engedélyezik a jelenlétet, már utánaérdeklődtem.
Megpróbálok utánaérdeklődni, hogy meg lehet-e különböztetni valahogy.

Hogy tudnám másikkal kifizettetni? Eleve ki a rákos faszom fizet kettő casco felé, ha ebben az évben nézem a káromat, már sokkal többet kifizettem nekik, mint amibe ez kerül.

Lorrh 2020.02.23. 10:41:41

@Szubrina: tényleg gonosz dolog így gondolkodni. De ez a hátránya az egyszerüsítős sablonizálásnak. Igen, vannak akiket kifosztottak és bőven vannak akik lusták. Egykalapalávevés súlyos hiba mindenki részéről. Részemről és a te részedről is.

Még mindig nem értem mi a bajod a bármilyen szélvédővel? nem tökmindegy milyen? Ez nem akkora truváj, mint a motor vagy futómű alkatrész. Ne félj. Vidd be műhelybe hogy cseréljék ki és passz.

Bizotsítási csalásoknak elképesztő széles spektruma van, a te fejedben meg se fordulna miket művelnek az emberek.

Szubrina 2020.02.23. 12:59:47

@Lorrh: Van egy fél éves gyári autóm, szeretném ugyan ilyen gyári minőségben eladni 5 éven belül vmikor, nyilván nem szeretnék utángyárott szélvédővel árcsökkenést, vágsa?

Tegyük fel, h biztosítási csalásból élem az életem, azt a kis karcolást, amit belevésett a szélvédő szélébe, pont azzal az üveggyanta ragasztóval vagy mi a rákkal el lehet nyomtalanul tüntetni, viszont az a bazi nagy végigrepedést, ami a szélvédőmön van lehetetlen.

Ha több oldalról szeretném lehúzni a cascot, akkor azt elég nehéz lenne, tekintve, h ők a szélvédőt cserélő cégnek fizetnek, ergo én egy fillért se tudok rajta keresni.

Továbbá, ha van több Cascom (sztem ez kivitelezhetetlen, mert kiderül) akkor többfelé fizetek 3-havonta 25-ezret, majd 1 év 25-er fizetés után, két helyre, azaz buktam 200 ezret, keresek két helyről 50-et, azaz nem én, hanem az autószervíz????
Nekem sehogyse jön ki a metek.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása