Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 22. 21:33 - Szubrina

Homár (tékozló) tapasztalatok és #METOO

Hozom a formám, általában nehezen viselik a különböző fórumokon, h a végsőkig kiállok amellett, amit gondolok, illetve azt újabb és újabb érvekkel támasztom alá. Meg hát visszavágok, ha belém tenyerelnek.

Amire nem gondoltam, hogy majd idetámolyognak a blogomra és az egyik hülyepicsa undorral kommentálta a masztizós részt. Illetve elkezdték fikázni a blogom úgy összességében, csak mert az aktuális posztban más véleményen voltunk (???) Ne is kérdezzétek számomra is rejtély, hogy függ össze a kettő!

homar.jpg

De valakinek még is tetszhetett, mert a napokban lett egy új feliratkozóm, pedig már jó néhány napja nem tettem közzé új bejegyzést, valószínű, h onnan pártolt hozzám valaki.

Közben szóba került a korom is, h 38 vagyok és h 38 éves létemre így meg úgy. Nemtom geci hogy kell viselkednie egy 38 évesnek vannak ilyen korszabályok? Mit szabad és mit nem 38 életévét betöltött egyedeknek kislexikon? Most komolyan, úgy élek, mint egy 10 évvel fiatalabb, úgy is nézek ki, akkor fura lenne, ha járókerettel mennék bridzsezni vagy bingózni az ötyére. De csak szerintem?

Ami megint csak fura, h facebookon már nem tiltanak ki sehonnan és egyre több like-ot kapok a kommentjeimre, mindez nem azért van mert én beolvadtam, hanem kezdenek végre ébredezni az emberek és egyre inkább olyan tisztán látni a dolgokat, mint én.

Jaj tudom ez most olyan beképzelten hangzik, de nem annak szánom és mindig mondom, h még én is csak tanulom a világot, hogyan lehetne jobb hellyé tenni.

Van egy férfikollégám, akinek amúgy 3 gyereke van, meg a zasszony, akit folyamatosan megcsal, szereti-imádja-tiszteli, de a háta mögött bárkibe beledugja a farkát, már jó pár kolléganő megvolt neki.

Engem is szeretne "megcsinálni" én csak poénkodok vele erről, meg teszem az elérhetetlent, de valójában nem is jön be és még ha tetszene is, eléggé pletykás, nekem is elmesélte, h melyik kolléganőnek milyen a puncija (szűk-tág) stb...nem szeretném, ha másnak az enyémről mesélne.

A minap elkapott és hátulról úgy csinált mintha épp dugna, én meg próbáltam szabadulni, de nem engedett, szóval beletörődve annyit mondtam: "Jól van essünk túl rajta" Mire azonnal lelankadt és elengedett.:DD

Félrértés ne essék én az ilyesmit nem élem meg molesztálásnak, semmi durva vagy bántó nincs benne, sztem poén. Férfi kollégáimmnál rendszeresen téma a szex, meg a kukorica, borsóhéj a farkukon, természetesen anál-közben. Amit a sok balga hülyepicsa engedélyez, csak h ne veszítsék el státuszszimbólumukat a palijukat.

Mert akkor ugye, mint én megkapnák "Azért nincs senkid, mert nem kellesz senkinek".

Leginkább koloncnak élnék meg egy palit, bár ugye létezik az álmaimban, akitől több lehetnék (nem anyagilag) de akiktől nem azokkal minek jöjjek össze. Mi a faszt kezdjek egy tingli-tangli kapcsolattal?

Míg egy éve még nyáron nagyban kufircoltam, ma már elvagyok szex nélkül, mondom ezt úgy, h ma megint masztiztam. Ezt most nem írom le, mert semmi extra nem volt és hátha valaki éppen eszik.:D

 

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7315485904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.23. 11:25:01

Kommenteket akartál. Megkaptad! :D

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.23. 11:27:36

Kommenteket akartál. Megkaptad! :D

Szubrina 2020.02.23. 13:05:01

@Technikus Úr: Oda még mindig egy árva komment se jött, ahová kértem, na Sztennli is megérne egy misét...így érdekelsz, úgy érdekelsz...nem volt máshol hajlandó kommunikálni csak vácápon, letöltöm, ugyan MO-n kutya nem használ vácápot, de legyen, beregelek, erre baszik írni, mert ő is csak egy energiavámpír, írjak én...érted, azok után, h ő olvasta a blogom én meg nem tudok róla semmit...Akkor már inkább ne írjon senki.
Előtte is az a Macilaci, folyamatosan levelekkel bombázott, h vagyok mi van velem, írta a mézes-mázas leveleit, aztán beközölte, h ja ő amúgy semmit nem akar tőlem.
Ja mondom akkor minek nyalizol, inkább ne írj!
Amikor azt írtam vonzanak a pszichopaták, nem ilyenekre gondoltam.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.23. 13:17:15

@Szubrina: Ha szexuális tartalmakat írsz, ne csodálkozz hogy rád izgulnak. Ez természetes. Valakinél (pl nálam) itt meg is áll a dolog, elképzeli az adott szitut (amit leírtál) arc nélkül és kész. De vannak akik arcot akarnak társítani a sztorihoz és még részesei is akarnak lenni. Ezért írnak rád, hátha... Jobb ezeket ignorálni véleményem szerint. Te dolgod. Én maradok inkognitóban.

Szubrina 2020.02.23. 13:21:05

@Technikus Úr: Én is inkognítóban maradok, amennyire tudok.

Reactor 2020.02.23. 15:26:47

Nyááá, én annak örülök, hogy feloldották a Homáros tiltásodat, Szub, és így ismét tudsz kommentelni oda. Sokat adok ott is a véleményedre, és különben is, ott ismertük meg egymást, az "eredj innen, olyan a szagod mint egy hamutartónak" cikknél, úgy emlékszem.

Említetted, hogy 38 éves vagy, ebből nyugodtan elvehetnél egy tízest :) Én 34 vagyok, és azok alapján, amiket csinálni szoktam, rendszeresen megkapom, hogy Pán Péter vagyok. Hát whehehe. Ahogy mondod: miért kéne minden embernek harminc plusszosan egy savanyúuborka pofájú, karótnyelt, életunt, embergyűlölő szerencsétlenséggé válnia, akinek már tilos a játék? Mert a birkatöbbség így él? Aki nem követi a bégető csordát, azt kritizálni és patologizálni kell? Csodás egy világot élünk, Szub. Ha társaságba vagyunk, még nekem kell elnézést kérnem, hogy 34 évesen Dűne 2000-el múlatom az időt, nem egy kocsma söntése mellett nézem a focit és mocskosorbánozok jóízűeket.
Hát igen, a birkák nagyon tudják utálni azt, aki nem egy hodályban képzeli el az életét...

A kitiltás egyébként se ér semmit, Szub. A robbantós mail-es trükkel az nem kerül meg egy kitiltást, aki nem akar. Pláne ha még benyomsz egy VPN-t is, akkor abszolút sansztalanok.

A puncid, mint téma, azért gondolom, hogy szóbakerülhet, mert magad is sokat írsz róla, tehát ha a fószer tudomást szerezne a blogodról, igazából nem is kellene magáévá tennie :D
Ám azt hogy viseled, amikor kiselőadást tart arról, hogy melyik koleganőnek milyen a puncija?

Szubrina 2020.02.23. 15:44:58

@Reactor: Nem is emlékeztem, h ki voltam tiltva wehehehe. Létezik ott feloldás, mire fel?
Én most azon gondolkozom, h kéne venni egy PS-t vagy ilyesmit, az asztali gépem egyre nehezebben viseli magát, már egymillió éve szeretnék egy laptopot, amivel ki is mehetnék a kertbe irkálni. Én nagy gémer csaj voltam anno, vissza szeretnék térni a játékok világába, főleg, h imádok játszani. Mindezt 38 évesen, ez van nem vagyok és leszek soha mammer, az öltözködésben is mindig igényes maradok, nem fogok mammer gatyókat, cipőket hordani soha. A hajam is hosszú marad...
Amivel nagyon szívesen játszanék újra GTA Sun Andreas, Need for Speed...FIFA, meg ilyen Sims-hez hasonló játék.

Reactor 2020.02.23. 15:48:48

@Szubrina: Laptop-ügyben tán tudok segíteni. Ha nem is ingyen, de valamelyest olcsóbban tudunk szerezni néked. Kérdés, hogy az adott típus, amit kinéztél, kapható lenne-e.
Ám én nem tudnálak elképzelni téged otthonkában, nagymamaként meg főleg nem....Szub mint mammer, aki a sutyorgó fazekak fölött tüsténkedik, és lekváros fánkot süt...neeeem. Ez ki van csukva.
A GTA San Andreas valóban igen jó játék. Az autóversenyes és a sportjátékokat kevésbé szerettem, így pl. a Need for Speed és a FIFA-széria is kimaradt nálam. A Sims-szériából viszont mái napig megvan a Simcity, a Simcity 2000, és persze a SimFarm (ez utóbbinak a béna mutáns klónja a Farmville, Farmerama meg a többi ilyen gagyiság).

Szubrina 2020.02.23. 15:50:18

@Reactor: Az én puncim miért kerülne gyakran szóba??? Te minek nézel engem, ez itt egy blog, arctalanul, névtelenül, szted a melóban mesélek intim dolgaimról????????
Milyen tévképzeteid vannak neked?

Hogy viselném? Leírtam a véleményemet a dologról, részemről a téma lezárva.

Reactor 2020.02.23. 15:53:05

@Szubrina: Arra gondoltam, hogy akkor kerülne szóba, ha az a fazon elolvasná a blogodat, és rájönne, hogy te írod :) nyilván nem arra gondoltam, hogy a melóhelyen intim témákat feszegetsz :D

Szubrina 2020.02.23. 15:53:16

@Reactor: Nem venném igénybe a szolgálataidat laptop ügyben, majd veszek magamnak megfelelő ár érték arányút, ha találok.

A The SIMS és a SIMCity az két teljesen különböző játék. Nézz utána!

Szubrina 2020.02.23. 15:54:51

@Reactor: Miért olvasná el, véletlenül? Miből jönne rá, h én írom? Na jó hagyjuk.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.23. 19:50:25

Az SA-nál szerintem sokkal jobb volt a Vice City. De ez csak az én véleményem. :)

Reactor 2020.02.24. 04:32:47

@Szubrina: Ne gondold, hogy nem jönne rá. Engem egy névtelen fórumon képes volt egy vadidegen beazonosítani annak idején a stílusom alapján. Néztem nagyokat, mint Rozi a moziban, hogy hát ezt meg hogy csinálta.
Egyébként a Vice City tényleg jobb volt - a San Andreasnál már annyira átment az egész a tamagocsik irányába, hogy a játékélmény rovására ment. A főhőst etetni, edzeni, ide vinni, oda vinni, pelenkázni kellett, tisztára olyan érzésem volt, hogy nevelőnőt játszok.
Ám az tetszik, hogy nyíltan nem teregeted ki az intim dolgaidat :) ismertem olyan nőket, akik azzal hetvenkedtek, hogy kvázi átjáróház lett a pinájuk, én meg fel nem tudtam fogni, mi abban a dicsőség, hogy állítólag Izlandon van még két ember, akivel nem...

Szubrina 2020.02.24. 08:28:28

@Reactor: Ha nektek a Vice City, akkor az, én is szerettem, de számomra a Sun Andreas adta meg az igazi vezetési élményt és abba tudtam igazán beleélni magam, sok funkció volt, ami tetszett, kocsituning, biciklizés, öltöztetés. Meg jártam szerverre multizni. Mennyit szórakoztunk, olyan pályákat csináltak, h beszarsz, meg egy pasival, akivel virtuálláv volt, összedörzsöltük a kocsik orrát, az volt a petti g. Megjegyzem a GTA 4 már nem tetszett, túl szűrke az egész, sunban meg mindig szánsájn, homokos tengerpart.

Reactor 2020.02.25. 17:48:40

@Szubrina: Majd elfelejtettem: ha már a Homárról van szó, nem tudom, ezt a cikket olvastad-e . Vagy pláne a kommenteket...én konkrétan beszartam a röhögéstől kis híján! :D

homar.blog.hu/2019/05/17/onnek_egy_darab_hasznalat_es_maszturbaco_gyanus_vibratora_erkezett

Szubrina 2020.02.25. 19:26:55

@Reactor: Még nem, de most belenézek.

Szubrina 2020.02.25. 19:37:41

@Reactor: Sajnos számomra nem viccesek, közben rájöttem, h a homár olvasók/kommentelők nagy többsége legalább 100 éves, szóval vén gecik és ehhez mérten zsörtölődnek és nevetik ki a szerencsétlen "sehová nincs fordulni" posztereket.

Ebben a posztban számomra az a sci-fi, h ha az egész oldala így nyitva tátongott a doboznak, azt a gyors átvétel alatt se tudta észrevenni, hiszen ez szembetűnő.

Ráadásul a posztoló logikája sem kerek, ugyan is egy perverzet sztem akkor izgatna a vibrije, ha már használta volna és így ellopja vagy ha a perverz használata után ő is használná, de akkor nem szabadna látszania, h felbontotta valaki.

Reactor 2020.02.25. 19:49:36

@Szubrina: Persze, nem is azon röhögtem, hogy a kommentelők hogy álltak hozzá a cikkíróhoz, hanem hogy a cikkíró milyen stílusosan leoltotta őket :) Na meg hogy kereken felvállalta a saját szexualitását. Nem mellesleg igaza volt arról, amit írt a diplomata kinézetű, takaró alatt szexelő látens leszbikus fontoskákról :DDD

Szubrina 2020.02.25. 20:02:32

@Reactor: Ja, a komment szekcióban megjelent a poszer? Odáig nem jutottam, engem jobban leköt per/pillanat a legújabb cikk, a véresen eladott body, vissza nem vevős esete.
homar.blog.hu/2020/02/25/womansecret_fehernemu_hasznalt_elallas#comment-form

Szubrina 2020.02.25. 20:32:18

@Reactor: Végül továbbolvastam, ahogy ajánlottad és megtaláltam a poszter kommentjét és reagáltam én is. Megmondom őszintén nekem továbbra is kicsit ködös, h h nem vett észre egy ekkora baszom nagy szakadást a dobozon, az viszont fura, h a párja UPS-es, lehet, h csak a konkurenciát akarta kissé lehúzni???

Reactor 2020.02.25. 21:29:10

@Szubrina: Ki tudná megmondani? Az viszont tényleg érthetetlen, hogy miért volt kibontva a vibrátor. Még ha nem is használta senki, ez akkor is megér egy misét (elvileg ugye a feladó fel volt tüntetve a csomagon, tehát akárki is nyitotta ki, pontosan tudta, hogy nem drágakövekkel kirakott medalon lesz benne).

Szubrina 2020.02.25. 21:33:34

@Reactor: A feladó valami "webshop logisztikai kft" néven volt feltűntetve, tehát abból nem hiszem, kifejezetten diszkréten csomagolnak az ilyen cégek.

Több érdekesség is van a dologban, ha érdekel olvasd el a kommentjeimet a kommentek legalján az adott cikknél.

Reactor 2020.02.25. 22:42:13

@Szubrina: Tehát az eredeti feladó semmilyen formában nem látszik? Valahol csak megvan, ha máshol nem is, a logisztikai központban (a visszaküldés miatt). Ám elolvastam a kommentedet, használtbugyis csóráló pasas a szomszédasszony bugyijára recskázott, BROÁF! :DDDDD

Szubrina 2020.02.25. 22:50:41

@Reactor: Egy futár miért nyitná ki a csomagot így??? Mikor totál egyértelmű, h ő volt? Ez a sztori nem stimmel.

Reactor 2020.02.25. 23:41:00

@Szubrina: Látod ezt én se értem. Nekem is vannak dolgok a sztoriban, ami nagyon nem kerek, de maga a cikkíró azóta se jelentkezett. Pedig érdekelne, mit reagálna a hozzászólásodra.
Ja, a használtbugyi-fétis az még hagyján...régebben, mikor többet foglalkoztam csajosokkal, többen panaszolták nekem, hogy voltak kanjaik, akik a használt betétjeikre izgultak fel. Hogy kilopni kilopták-e a szemetesükből, azt nem tudom, de hogy szabályosan elkérték, az biztos.
Véresbetét-fétis. Na ez a durva!!!

Szubrina 2020.02.26. 08:14:41

@Reactor: Fujjj, ez kibaszott undorító.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása