Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 27. 18:10 - Szubrina

Affér...folytatás...

Akit esetleg érdekelnének az előzmények: Affér

Ott tartottunk, h utána mentem a házba, ahogy az ajtó becsukódott mögöttem, átölelt és vadul csókolt, teljesen magával ragadott a rámenőssége. Igazából már semmire nem emlékeztem az autópályás incidensből, elengedtem magam és élveztem, ahogy a combom között elönt a forróság, úgy éreztem nagyon tocsog már a bugyim. Forró volt az ajka és a szájának kellemes íze volt, ízlett a nyála. Elkezdett vetkőztetni, levette a bőrkabátomat, majd a tenyerébe fogta a vékony felsőmön keresztül gömbölyded mellemet, nagyot sóhajtott. Én pedig felnyögtem a gyönyörtől, férfias nagy tenyerébe  épphogy belefért dús idomom. Ezután a nyakamat kezdte csókolni, beletúrtam a hajába, majd lefelé kezdtem én is tapogatózni a kezemmel.

Gyorsan ledobta magáról fekete pulcsiját, hogy érezze a kezemet a testén. A fekete pulcsi alatt fehér póló volt, feszült a mellkasán, nem az az izompacsirta, viszont kellemesen kemény volt a mellkasa és kicsit szőrös is, amit imádok. Lihegtünk, cuppogtunk, nyögdécseltünk, miközben élveztük egymás testének újdonságát. Nem bírtam magammal muszáj volt megfogdosnom őuraságát, elhihetitek nagyon kemény volt. Szeretem az ilyen letagadhatatlan visszajelzéseket. Ő is a combom közé nyúlt, ezután gyorsan lekerült minden eddig fennmaradó ruhadarab. Csak úgy röpködtek a cipők, nadrágok, zoknik, bugyik/alsók.(egy bugyi, egy alsó...értitek)

Ott helyben az előszobában lefektetett a kőre, szerencsére padlófűtés volt így kellemes langyos volt és tövig mélyesztette a farkát, a lábaimat felhúztam, h maximálisan hozzáférhető legyen kéjlyukam. Úgy nyögtünk fel mindketten, amikor behatolt mélyen forró, nedves puncimba, mintha mindig is erre vártunk volna mindketten. Ezután ritmikusan mozogni kezdett rajtam és baszott és baszott és csak baszott, egészen elveszítettem a fejemet miközben ki-be csúszott a farka bennem, el is kezdtem szédülni, hol a haját túrtam, hol a hátát kapartam, hol a fenekét próbáltam még jobban magamhoz húzni, h mélyebbre hatoljon. Egyszer csak éreztem, h mindjárt élvezek...pár másodperc múlva már el is értem az orgazmust, tehetetlenül rángott a puncim és én is egész testemmel vele, hatalmas kéjsóhajok kíséretében. Neki sem kellett több, kihúzta kéjlécét és a hasamra csapkodta annak minden nedűjét.

Ekkor észbe kaptam, h bazmeg elkések a melóból, így gyorsan megkérdeztem, h lezuhanyozhatok-e, mire azt válaszolta persze és a fürdőbe vezetett, majd kisvártatva egy törülközővel jött vissza...

Interaktív befejezés következik: Kérdés a következő, úgy legyen vége a sztorinak, h telefonszámcsere nélkül elvágtatok és soha nem látjuk többé egymást vagy adjam meg a számom, mert van ebben még, hiszen ez csak egy gyors aktus volt? Hm? Mert ha nem tetszik nektek, dobom a picsába és majd írok másról. Szavazz!

Újabb szavazás, hát ha ez nem fog beszarni...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1915494390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.27. 18:50:29

Semmi előjáték semmi védekezés? :D :D Tudtok élni!
Egy laza trombitát megejthettél volna a kedves bréemvés férfitársamnak. :D

Minek elbaszni kontakt cserével?
Az a vagány, amikor úgy lépsz le, hogy még a nevedet se tudja.

Szubrina 2020.02.27. 19:05:37

@Technikus Úr: Hát épp ez az akkor legközelebb leszophatnám, ő meg kinyalhatna...apropó olvastad az utálok szopni bejegyzésem?:DDD

Szubrina 2020.02.27. 19:28:55

@Technikus Úr: Tudtad, h a fantáziaszexben nincs nemkívánt terhesség és nemibetegségek?:D

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.02.27. 19:38:54

@Szubrina: Hát akkor meg miért ne szophatná le a fiktív karaktered? :D Vagy miért találkozna vele még egyszer? Strigula behúzva, lehet menni a következőhöz.

Napi zárójeles tipp: ujjazás a láthatatlan kiállításon (az ötletet valós történetek inspirálták) :D :D

Szubrina 2020.02.27. 19:48:21

@Technikus Úr: Megvárjuk a szavazás végét, én sajnálnám, ha meg kéne válnom ettől a pasi karaktertől, véleményem szerint kurva jól tud nyalni, így hát lehet, h jószívvel leszopom a szép kis faszát;)

Szubrina 2020.02.27. 20:56:30

Ez a szavazás "panel" nem tul fasza...valószínűleg bug-os, mert először 100%-osra állítottam be, aztán mondom, legyen inkább a szavazás száma szerint megváltoztattam. Erre még is a százalékos lett. Már láttam, h többen is szavaztak és az igen vezetett, ráfrissítettem, erre a szavazások száma látszik, de csak 1-1. Bazmeg ezt a szart.
Most mit csináljak vele?
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása