Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 07. 03:50 - Szubrina

Affér, a folytatás folytatása...

A szavazás állása szerint, úgy döntött egy maréknyi ember, h legyen kontaktcsere (igen én is kontaktlencsének olvastam, pedig én írtam). Nesztek, befejező epizód, mert "jóból" is megárt a sok.

Ott fejeztem be a történetet, hogy a váratlan és gyors szex(<-link) után el kellett rohannom dolgozni, gyorsan elővettem a táskámból egy tollat (mindig van nálam toll és papírzsebi) és ráírtam a kezére a telefonszámomat. Mielőtt az ajtón kirohanhattam volna, visszahúzott és egy jó nyálas, heves csókkal búcsúzott...Az autóban már azon járt az eszem, hogy magyarázom ki a késést a főnökömnek, de ettől még forrón égett a puncim és az ajkam is a korábbi eseményektől.

Teltek, múltak a napok, egyszer csak megszólalt a telefonom csengőhangja (<-link), számomra ismeretlen szám jelent meg a kijelzőn, egyből őrá gondoltam. És igen, ő volt az. Kedvesen beleszólt a telefonba és azt mondta szeretné megismételni a múltkorit, viszont most több időt szeretne velem tölteni. Ennek igazán örültem, meg is beszéltünk egy időpontot aznap, délutánra, hozzá.

Szerencsére ráértem, így azonnal készülődni is kezdtem, hajmosás, láb és punciborotválás, már a zuhany alatt somolyogtam magamban. Testápolás, illatfelhő (azért csak módjával), a hajam kivasalva, de minek, hiszen remélem összekócolja, még is fontos az első (második) benyomás.

Bepattantam az autóba boldogan, élvezettel leszáguldottam azt a pártíz kilométert a szinte üres sztrádán. Megérkeztem hozzá, ahogy becsaptam a kocsiajtót ki is jött a bejárati ajtón és mondta, h nyitva van a kapu, menjek csak be. Kinyújtotta felém a kezét és amint elérte a kezem, húzni kezdett, az ajtó becsapódott mögöttem.

fotel.jpg

Behúzott egy szép világos helyiségbe, ahol egy elég kényelmesnek tűnő, terebélyes fotel volt, megállított előtte és elkezdett vetkőztetni. Mindent levett rólam, ott álltam a férfi előtt fényes nappal, anyaszült meztelen és abszolút nem zavart, pedig alapvetően nagyon szégyellős vagyok. Felültetett a fotelra, viszont a lábaimat széthúzta, és a karfákra emelte, ami által izgalomtól csillogó puncim igen csak kitárulkozó pozícióba került. Ő a fotel elé térdelt, egy kicsit hátradöntötte a mellkasomat a kezével tolva és óvatosan elkezdte a puncim környékét puszilgatni, aztán szinte kibírhatatlanul lassan közeledett az érzékeny nagyajkaim felé, puha, végül husi ajakpárnáimra is gyengéd puszikat lehelt, aztán minden előzmény nélkül végignyalt a puncimon a gátamtól a csiklómig, egy pillanatig levegőt sem kaptam, mert nem voltam felkészülve az érzésre.

Ezután egy kicsit beleveszett a puncimba, nyalogatta, csókolózott a csiklómmal, bedugta a nyelvét a lukamba, borzasztóan finom és gyengéd mozdulatokat alkalmazott, bizonyára nem élete első puncija vagyok, mert nagyon értette a nyalás nyelvét (ehhe). A kezemmel a hajába túrtam és kicsit jobban magamhoz húztam a fejét, úgy, h az orra is már teljesen a puncimba fúródott. Aztán a reakciómat észrevétlenül figyelve, felfedezte a kedvencemet, ami a lentről felnyalás, azaz a szép lassú és alapos lefetyelés, amitől rövidesen remegni is kezdett a lábam, szédülni kezdtem és a csendes élvezkedés után az orgazmus, hangos, kéjes nyögésekben tőrt ki belőlem. Amíg az orgazmus hullámai nem hagytak alább teljesen, addig borzasztó finoman szopogatta a csiklómat, ami nagyon finom és új érzés volt számomra.

Boldogan felkeltem a fotelből, ő is felállt, ekkor végig a szemébe nézve, letérdeltem elé és a sliccét lehúzva előhúztam a boxeréből a miattam kőkemény farkát. Borzasztóan szexinek találtam, h fel volt öltözve és csak a farka lógott ki a ruházatából, ezért mindjárt rá is buktam a csigaházra, na persze éppen olyan finom fokozatosan, ahogyan azt ő tette velem. Először csak puszikat nyomtam, selymes ajkaimmal a farka felületére, éreztem, h mennyire finom meleg a kéjszerszám. Aztán már a nyelvem hegyével bökdöstem meg egy kicsit, végül, mint a fagyit megnyaltam a makkját, felszusszant, természetesen a gyönyörtől, időnként felnéztem rá, ő is figyelte áldásos tevékenységemet. A makknyalogatás után, nagyon lassan és óvatosan a számba fogadtam a farkát, aztán egyszerűen szopni kezdtem, nem gyorsan és erősen, hanem finoman és gyengéden, bő nyállal, nehogy megsértsem a királyi testrészt. Élvezettel és nagy beleéléssel szoptam jó kislány módjára, időnként kivettem a számból és a nyálas tenyeremmel húzogattam kicsit a bőrt, aztán váratlanul megint tövig szoptam. Megint a csúszós tenyerembe vettem a kemény farkincát majd húzogatni kezdtem, közben lebuktam a szerszám alá és a zacsit is elkezdtem szopogatni, először egyesével majd mindkét golyót bevettem egyszerre a számba és picit szívogatni kezdtem, közben a szabad kezem egyik újával gyengéden masszírozni kezdtem a gát tájékát.

Ezek így összességében eléggé megtették hatásukat, mert egyre gyorsabban és nehezebben vette a levegőt, ezért hát újra a számba vettem őkelmét, hogy az utolsó cseppig torkonlőhessen kifröccsenő spermavájával. hamarosan meg is történt, az egész teste megrándult és a farka is, ahogy belém lövellte folyékony nedűjét. Természetesen úrilányokhoz híven az utolsó cseppig lenyeltem, már csak praktikai okokból is. Sőt utána gyengéden körbenyalogattam, h sehol ne maradjanak gecimaradványok...

Ekkor kintről a ház előttről rendőrségi sziréna hangja zengett fel, majd egy hangosbemondóból. "Magasra tett kézzel jöjjenek ki!" Kábé köpni, nyelni nem tudtam, marha gyorsan a ruhám után kaptam, ő meg a slicce után. feltettük a kezünket és én marha bamba fejjel, ő már kevésbé meglepettel kimentünk a ház elé, a rendőrök azonnal hátrabilincselték a kezét, engem pedig gyorsan elvezettek onnan. Hirtelen olyan érzésem támadt, mintha valami rémálomba csöppentem volna, de sajnos nem. Életem egyik legspontámabb numeráját évekre lecsukták gazdasági bűncselekményért. C'est la Vie! (izé fantázia:))

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3915506998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.03.07. 10:53:55

@Janetteria Janet: Bakker, h ez nem jutott eszembe:DDD

Szubrina 2020.03.07. 11:19:49

FIGYELEM, az a szerver, amin a hisztispuncis-email címem van nem működik, fogtam és átirányítottam a leveleimet egy működőre, viszont tegnap éjjel óta, aki mostanáig küldött nekem levelet, az legyen szíves újraküldeni, mert nem kaptam semmit, ami fura is volt.

Szubrina 2020.03.07. 13:23:48

FIGYELEM meg is halt a freemail összes szervere...

Reactor 2020.03.07. 22:16:53

@Szubrina: Meh, mit csodálkozol. A szarmail.hu anno 15 éve kifogástalan volt, működött. Erre tökéletesítgetés címén addig-addig mókolgatták, módosítgatták, toldozták-foldozták, amíg végül használhatatlan szar nem lett az egész. A míves angol erre mondja: ha nincs elromolva, NE javítsd meg!
Egész nap ásványfesztiválon voltam (elköltöttem 30 ezret, nagyon szép köveket vásároltam!!!), így csak most jutott időm, hogy elolvassam a sztori befejezését. Nagyon jó kis erotikus történet, a végén a csattanó jó nagyot szólt, bár kicsit klisésnek hangzik, tipikusan az az amerikai filmjelenet ugrott be róla, amikor a megafonból előrecseg a "This is the police, you are under arrest!" mondat. Kíváncsi lettem volna, mi történt volna akkor, ha bedübörög egy rakás kommandós, te meg ott állsz egy szál mosolyban :D csávókám simán megléphetett volna :DDD de hát ez már egy másik történet...

tarsadalom 2020.03.07. 22:37:15

Erről az jut eszembe, hogy "Get out of my dreams, get into my car". Csinálni jobb lenne, mint írni róla..

Szubrina 2020.03.08. 00:13:18

@Reactor: ásványra 30 ezret...khmm, oké mkinek van valami hobbija, ezt is felveszem a listára kizáró tényezőként:D...amikor megadom hivatalos helyeken a freemailt, mki meglepődik...de geci én 15 éve használom és soha semmi bajom nem volt vele, csak pont ma, kurvára felbasztam magam...amúgy ez most nem lett olyan erotikus, látszik, h nem éltem bele magam annyira, mint szoktam...mert inkább vicces kedvemben voltam, amikor írtam, azért lett ez a vége...ráadásul először TEK-eseket írtam, de bazz egy gazdasági bűnöző nem olyan nagy fenyegetés, szimpla közrendőrök is el tudják kapni...

gmail számomra követhetetlen...

Szubrina 2020.03.08. 00:13:56

@tarsadalom: Erről nekem csak annyi jut eszembe, csináld, ha van kivel! Hajrá!

Reactor 2020.03.08. 00:44:39

@Szubrina: Hát ezek igen-igen szép ásványok ám, nem holmi út menti bazaltkavicsok ;) Meg aztán...ez évente csak egyszer van, évenként 30 ezer szép ásványokra igazán nem nagy összeg. Voltak ott természeti kincsek 100 ezer fölött is (!!!), és bár sok ásvány valóban túl van árazva, kaphatóak jó áron meglepően szép darabok is. Ráadásul itt alkudni is lehet - a szakboltokra pedig szinte mindig jellemző, hogy megkapsz mindent ugyan, de a gatyád rámegy...
Az ásványgyűjtés szerintem érdekes és szórakoztató hobbi, ezenfelül egy ásványgyűjtemény hihetetlenül értéktartó, kb. olyasmi, mint amikor mások nemesfémbe fektetnek be.
És különben is, más pasi a bélyeggyűjteményét mutogatja a nőcskéknek, én az ásványgyűjteményemet szoktam :D a változatosság gyönyörködtet :DDD
Ezt korábban még nem említettem neked, valóban...nem akartam én lenni az "ásványos állófaszú" :DDDDDD
Na! A Gmail-t én elsősorban a mögöttes tárhely miatt választottam. Anno minden cuccom a DropBox-on volt, aztán valamelyik fosagyú idióta kitalálta, hogy mától a publikus mappát zároljuk, senki nem tölthet le onnét, csak a tulaj (akkor se, ha előfizetsz!). Erre én közöltem velük, hogy bekaphatjátok a faszomat is, de tövig, és átmentem a Gmail-re. Azóta semmi probléma, minden cuccom hozzáférhető.

Szubrina 2020.03.08. 00:58:02

@Reactor: Totál faszságnak tartom, de mivel kedvellek és tudom, h nagyon cukimaci vagy megpróbálom megérteni...annyi telik tőlem...

csikocska 2020.03.08. 10:02:57

@Reactor: ha már elvileg minden cuccod ott van a Google fiókodon, megkérhetnélek arra, hogy elküldöd a Heavy Trooper garázsegyüttes zeneszámait tartalmazó linket a GMail-es címemre?
Tudod, én a GMail-en keresztül leveleztem veled még tavaly előtt, amikor még mindenkinek voltál hajlandó erről meg arról véleményt írni, még nekem is, az egyik volt néződnek, aki még annyi esélyt adott neked a bizonyításra...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása