Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 08. 19:17 - Szubrina

Hosszútávon működő kapcsolat velem, szerintem...(D/s féleség)

Lehet, h túl romantikus elképzeléseim vannak erről, egyesek szerint, de valahogy úgy érzem, hogy egy ilyen kapcsolatnak az a lényege, h mindkét fél kapjon, a domináns türelemre neveljen és visszaadja a nőnek a női létet (amit a feminizmus elvett tőle és ráerőltetett egy kemény pasis ént) szubmisszív pedig tiszteljen, felnézzen a férfira és engedelmeskedjen. Valamiért azt gondolom, h ez az életfelfogás (D/s 24/7) annyira össze tud kötni két embert, amennyire semmi a világon, olyan mélységes bizalom kell hozzá, ami kizárja a megcsalást, átverést. Hiszen szinte vakon kell követni egy másik embert, ez az irányítónak nagy felelősség. A szubnak pedig maximális bizalom, amit nem lehet szavakba önteni. Nekem ez borzasztó fontos, annyira bízni, h az életemet is a kezébe tudjam adni a férfinak. Ugyanakkor a domnak is bíznia kell, h a szubja teljesíti-e a  parancsait (akár távolról is, megteszi, amit kér), ráadásul mindkettejüknek érdemes titokban tartani mások előtt, azt, h milyen kapcsolat van kettejük között, ez az ő közös titkuk, az ami elválaszthatatlanná teszi őket. Nem is kell őket, domnak és szubnak nevezni, elég FÉRFINAK és nőnek.

Alapvetően egy borzasztóan cserfes, sokszor központi ember vagyok (lettem, mert sok erőfeszítéssel legyőztem a gátlásaimat), szoktam dacolni, ellent mondani, mert a büszkeségem ezt diktálja. Még is, tudom, h vannak olyan FÉRFIAK, akik olyan hatással tudnak rám lenni, h meg se merek szólalni a társaságukban és megszeppenve néznék ki a fejemből a nagy bambi szemeimmel...én ezt az érzést keresem. Olyan jó érzés, amikor ezt kihozza belőlem valaki, a kisugárzásával, a viselkedésével azzal, ahogy rám néz, ahogy hozzám szól, ahogy megérint. Úgy érzem van olyan, aki pedig pont erre vágyik, mert élvezi, ha valakire ilyen hatással van, ha valakit irányíthat. Ne felejtsétek el a hatalom részegítő tud lenni. Tehát egy nőt, vezényelni nem akkora kín és fáradtság, hiszen a FÉRFIT is feltölti az egész. Létezik ilyen férfi, csak még nem találkoztunk, vagy van más hozzám hasonló felfogású nő szebb kivitelben és azzal van.

Mielőtt itt páran felszisszennének, hogy én nem tűnök olyannak, aki hagyja magát irányítani és nincs tisztelet bennem a férfi nem iránt, el kell mondanom, h csak azért, mert valakinek van himbilimbije még nem lesz FÉRFI, vannak bizonyos tulajdonságok, amiktől férfi lesz egy férfi, igen nehéz manapság, mert nincs a legtöbb férfi előtt egy olyan példa, akit érdemes lenne követni (mivel az ember utánzással tanul, leginkább a szüleitől), apuka meg ugye lement cigiért és soha többé nem jött vissza. Bennünk nőkben ott van az engedelmes, nőies én, csak a világ és a saját biztonságunk (védelem nélkül) megköveteli tőlünk, h kemények legyünk és mindenhol megálljuk a helyünket, akár egy férfi. Eleve a biológiai dolgok miatt se szabadna egy nőtől megkövetelni azt, amit egy férfitól, ha csak a havi menzeszt, görcsölést, nem kis vérveszteséget nézem, illetve az azt megelőző lelkiállapotot (ingerültség, takarítási kényszer). Ez az egész a természet durva megerőszakolása. Az eredménye kibaszott sok boldogtalan ember és rengeteg elhajtott magzat (pl. a karrier miatt).

Beteges? Hülyeség? Még akár az is lehet, de ezzel végképp nem ártunk senkinek, sőt az igazi régimódi férfi, női értékek érvényesülnek. A férfi irányít, a nő pedig engedelmes. Ebben még az se találhat kivetnivalót, aki a kákán is csomót keres. Ha sok x évvel ezelőtt (még  az emancipuncik előtt) ez volt az élet normál rendje, ha akkor erre vágytam volna, tisztára fel se tűnt volna senkinek, nem szóltak volna meg érte, mint most. Az már más kérdés, h miért vágyok erre, talán ez egy nagyon mélyen kódolt dolog és az utóbbi történelmi időkben bejövő irányzatok feminizmus, liberalizmus, nem mindenki agyát tudta az ösztönökig átmosni.

tango_right.jpg

Persze megspékeli ez a fajta kapcsolat szexuális életet is, rengeteg huncutságot lehet belevinni a dologba, egy ilyen kapcsolatban a nő sosem mondhatja, h "fáj a fejem", akkor van szex, ha a férfi úgy kívánja, azért sok férfi örülne egy ilyen adu ásznak. Szinte se vége, se hossza, mi mindent ki lehet hozni egy ilyen kapcsolat szexualításából, KETTESBEN elnyújtani az élvezeteket a végletekig. Ha a bizalom maximális, kommunikációs probléma sem léphet fel. Mi kell egy jól működö kapcsolathoz? Bizalom és kommunikáció és kurva sok, jó szex, ha ezek megvannak nehéz elbaszni.

Azon gondolkodtam, h ez lenne az a helyzet, amikor maximálisan fel kell adnom magam és az utóbbi napok (különböző blogok alatt) kommentvitái során ezt mondtam én nem alkalmazkodom senkihez, de azt nem is, nekem minden fekete vagy fehér, vagy teljesen feladom magam vagy semennyire. Egy ilyen kapcsolatban teljesen fel kéne adnom magam, vagy is azt az énemet, amelyik folyamatosan dacol. Semmi nem kell hozzá, csak egy kellően intelligens férfi, akit ugyanez vonz. Miért ne hagynám magam irányítani olyannak, aki okosabb nálam, na de annak, aki hülyébb, még jó, h nem, ez színtiszta logika.

Azt ne kérdezzétek mennyi idő után válna unalmassá, valaha unalmassá válna-e, tudna-e működni, mert erről az egészről mindig is csak fantáziáltam, de nagyon hiszek benne, h jobban működne, mint egy szimpla kapcsolat.

Illetve egy Amelie-ben hallott mondattal zárnám az okfejtésemet (kicsit megváltoztattam). Ha ez sikerül akkor, ez meg fogja változtatni az életemet (és nem csak az enyémet), ha nem, akkor MINDEGY.

 

 

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3615508186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.03.08. 20:51:00

Nos, úgy tűnik ez volt a nőnapi, királylány álmodik című rovat. :)

Leírom miért nincs realitása ennek a dolognak, és miért marad mindig csak egy álom ez a te életedben. A válasz annyi csak, hogy túl macerás vagy, túl sokan basztak már meg (ez domináns szemszögből leginkább összemocskoltnak, elrontottnak tűnik). Szeretnél valamit, amihez feltételeket, komoly elvárásokat szabsz (ugye egy átlagjózsinak nyilván nem hódolnál be), és mindezért nyújtanál valamit.

A gond az, hogy maximum a 3. étteremben, vagy a 2. szupermarketben fog szembejönni egy olyan fiatal, 20 év körüli pincérlány, eladólány, aki attól a valamitől amit te még nyújtani tudsz, valami x 10-et nyújt csupán attól, hogy mélyen a szemébe nézek. Már ettől olyat mutat (elpirul, zavarba jön, benedvesedik), amire te már gyakorlatilag képtelen vagy.

Mindig felmerül a kérdés, hogy mennyi szexpartner után jut el az ilyenfajta kiégéshez egy nő. Én mindig azt mondtam, hogy akinek 3-tól több volt, azzal nem érdemes foglalkozni. 10 fölött pedig ürítésen kívül mindenre alkalmatlanok vagytok. Ez alól egyedül a pszichopata nők a kivételek, akik ugyanúgy használják a férfiakat a szexhez, mint mi a nőket.

Lényegében te ezzel a kapcsolati vágyálmoddal kábé azt mondod, hogy bár érettségid sincs, de mégis csak jó lenne egy felsővezetői fizetés. :)

Szubrina 2020.03.08. 20:59:16

Van igazságod, amennyiben csak szexről lenne szó. Viszont én hosszútávról írtam, gondolom a szövegértés nehezen megy, ha közben a háttérben megy az anál-pornó.:)

Talán van, akinek kihívás, h egy olyan "komoly" nő izguljon fel rá/hódoljon be neki, mint én, nem pedig bárki kis 20 éves fruska, akinek testi adottságai nyilván "adják" viszont az üres feje, a tapasztalatlansága kibaszottul uncsi, egysíkú.

Hosszútávú kapcsolatban meg végképp számít az, h milyen szellemi képességei vannak a másiknak, mit képes adni a párjának, mert azért nem csak a szex van a világon.

Még mindig nem tudtál kellőképpen elkeseríteni és elvenni tőlem a reményt, pedig alapvetően kifejezetten pesszimista vagyok, sőt dacosan még inkább hiszek abban, amit írtam.

Ha meg nem jön össze, odaírtam a legvégére, h akkor MINDEGY:)

Úgy is le fogod tagadni, de te azért vagy itt és azért olvasol, mert még így is izgatom a fantáziádat, mindennek ellenére, amiket felsoroltál ellenem (plusz kilók).
Sőt tovább megyek kortez se poénból jár vissza:D

2020.03.08. 21:22:33

@Szubrina: írtam már, kifejezetten szeretek nagypofájú nőt dugni. ;)

Azt írod magadról (szemben egy 20 évessel), hogy komoly nő vagy, szellemi képessegekkel. Kifejtenéd bővebben? Tényleg érdekel, hogy mit vízionálsz magadban komolynak, és szellemi értéknek.

Szubrina 2020.03.08. 21:27:49

Nem kell bizonygatnom, ha nem egyértelmű számodra, akkor így jártál, egyszer már mondtam, hogy húzz el egy anorexiás picsa blogjára, de akkor most már így mondom, húzz el egy 20 éves anorexiás picsa blogjára!
Én ki fogom bírni nélküled, h kiheverjelek, majd ölelni fogomk a plüsmacimat (nincs) és elhasználok egy doboz zsebkendőt(nem).

2020.03.08. 21:35:24

@Szubrina: nem kértem, hogy bármit bizonyíts. Azt kértem, hogy írd le, hogy mitől tartod magad komolyabb nőnek egy 20 éves csajtól, és mitől tartod magad szellemileg jobb képességűnek? Mit jelent ez konkrétan pl a hétköznapokban, a szexben, egy közös hétvége során stb?

Szubrina 2020.03.08. 21:40:51

@Captain Admin: Először is itt a blogom, ha annyira érdekel mi van a fejemben, OLVASS, amennyiben nem érdekellek, leírnom is felesleges.
Se nálad, se másnál nem szeretnék versengeni 20 évesekkel, ha valaki nem látja bennem így a lehetőséget, akkor irány a 20 éves, biztos lehetsz benne, h nem zavar.

Továbbá, megnyugtatlak, nem fogunk dugni.

2020.03.08. 21:46:03

@Szubrina: annak ellenére, hogy tudod jól, hogy a földön egy férfinél sem lenne esélyed egy külsőre veled egy kaliber 20 éves csajjal, mégis azt próbáltad itt hazudni, hogy te a mi szemünkben, a mi szempontjaink szerint jobb, minőségibb vagy. De azt, hogy miért, megfogalmazni sem tudod. :)

Mire jó ez az önámítás, most komolyan? Láthatod, férfiaknak hiába hazudsz, függetlenül attól, hogy mit mondanak/írnak neked, senki nem kajálja be. Ha nem így lenne, már megtartott voona valaki.

Szubrina 2020.03.08. 21:50:38

@Captain Admin: Nem hazudok, te hazudsz, h 20 éves puncikról fantáziálsz, közben meg itt lógatod rám a nyelved.
Kotródj már valaki szaros seggébe tövig!
És szaros fasszal se gyere vissza!

2020.03.08. 21:58:49

@Szubrina: de, hazudsz természetesen. Bármelyik legalább átlagos 20 éves csaj azonnal talál magának bármilyen palit. Te meg 38 évesen annyit értél el, hogy már annak is örülsz, ha meg akarnak dugni. :)

Mindeközben olyan férfi partnerekről fantáziálsz párkapcsolat keretében, akiknek már legalább 10 éve nem vagy célcsoport. Ezen már nevetni sem lehet, tényleg...

Szubrina 2020.03.08. 22:09:57

@Captain Admin: Továbbra sem hazudok. Amennyiben igazad van, én írtam már párszor, h nekem MINDEGY.

Szted öreg is vagyok, dagadt is vagyok, hazudok is, nem érek többet egy 20 évesnél se, nem kellek senkinek, nem adom a fenekemet.
Megkérdezhetem hát, h te még mindig minek vagy itt?

2020.03.08. 22:16:03

@Szubrina: természetesen ebben is hazudsz, hiszen ha mindegy lenne, nem keresnél társat és nem fantáziálnál párkapcsolatról.

Nem írtam, hogy öreg vagy, azt sem, hogy dagadt. Nem láttalak még, így ezt nem is tudhatom. Ott sem vagyok, hiszen itt vagyok, és nyomkodom a telóm miközben sorozatot nézek. Gond?

Szubrina 2020.03.08. 22:20:22

@Captain Admin: Te hazudsz, mert egyfolytában azzal jössz, h ebben a korban már nincs esélyem, meg tegnap azt írtad, nrm pazaroltál volna rám 10 kommentet, ha tudod, h kövér vagyok.

Nem azt írtam, h mindegy, megpróbálom, keresem a társam, de ha nem sikerül AKKOR mindegy.

Womb Raider 2020.03.09. 11:13:52

Na, azt hiszem, jó időzítéssel nyomultál be egy éppen kialakuló piaci résbe :)

A Wolf-intézet bezárása (annak eshetősége) keltette vákuum beszippantja a blogod és az ott tobzódó trollok melegedője van kialakulóban :)

Szórakoztató lesz.
A Cs&P kommentelési lehetőségeinek változása volt az első gyomros a kiccsapatnak.. most Wolf.. rájuk jár a rúd. :)

Szubrina 2020.03.09. 11:22:42

@Womb Raider: Ha ez így van, akkor véletlen, ha felbaszom magam letiltom a kommentelést, vagy egy évig tiltva is volt.

Elmondod mit nyerek a látogatottsággal, vagy a sok elbaszott kommenttel?

A blogom nrm reklámozós és terv szerint nrm is lesz az.

Adminként megnéztem, a statisztikákban az URL címeket, honban jönnek a látogatóim, wolf-blogja volt az egyik, hát beleolvastam, imádom a randizós sztorikat nekem is el van mentve pár, majd lehet kirakom.

Womb Raider 2020.03.09. 11:29:37

@Szubrina: "Elmondod mit nyerek a látogatottsággal, vagy a sok elbaszott kommenttel?"

Semmit :) . Ironizáltam. Ha meg kikerülsz az Indexre (ennek a fizetős nyomulósok miatt nem túl nagy) akkor lesz csak haddelhadd!

2020.03.09. 14:49:45

@Womb Raider: ahogyan a normál análszexet is meg kell tanítani sok nőnek, úgy a profi análszexet is, ennek megfelelően azt is, hogy el tud élvezni így is.

Womb Raider 2020.03.09. 14:52:24

@Captain Admin: Nem ezt kérdeztem :)

(mielőtt zsákutcába kanyarodnánk, ezen a téren nincsenek problémáim.)
A metodika érdekel, hogy miként tanítasz meg valakit valamire, amikor az eltérő anatómiátokból fakadóan képtelen vagy valójában azt átélni, amit a tanítványod.
Vagy ezt így hogy?

2020.03.09. 15:13:15

@Womb Raider: hagytalak kicsit töprengeni ezen a dolgon. Nos, a titok annyi, hogy ugyanazt és ugyanúgy csinálok az aktuális nővel, ami már korábban is bevált más nőnél. ;)

Szubrina 2020.03.09. 15:50:56

@Womb Raider: Arra tanítja be a "szukát" h keptönadminnak, h jó.
Mi csak azért vagyunk, h neki jó legyen, ne mondd má, h nem érted.

Szubrina 2020.03.09. 15:53:36

@Captain Admin: Ez nagy bukta, mert minden nő más. El se tudom mondani, h mennyit szoptam emiatt a mentalitás miatt, a nyelvpropellerektől és a ütvefúró ujjaktól.

Reactor 2020.03.09. 15:55:42

@Szubrina: Én sajnálnám, ha nem lehetne kommentelni megint - vannak ám jó cikkjeid, amikhez érdemes!
Nagy hiba volt a Csajok & Pasik blog részéről a kommentezés letiltása (csak Failbook profillal lehet bármit is írni), voltak értelmes kommentek is szép számmal. Ha pedig a cikkíró volt a hunyó a dologban, akkor igenis megérdemli a fejmosást.
Ám engem érdekelnének a randizós sztorijaid is, pláne ha van köztük kínos vagy vicces is :D Nem feltétlenül kell szerepelnie benne ciciknek meg puncinak. Olyat is leírhatsz, ahol a pasi elképesztően ronda volt - ha történt ilyesmi.

2020.03.09. 15:56:26

@Szubrina: minden nő egyforma ilyen szempontból. A szokásaitok más. De ezeket 1-2 dugás alkalmával felismeri, akit érdekelnek ezek.

Reactor 2020.03.09. 16:05:51

@Captain Admin: Az amúgy tény, hogy aki tényleg odafigyel a barátnőjére, nem csak a saját kielégülése a fontos neki, az 1-2 alkalom után kitapasztalhatja, mi a jó néki, még akkor is, ha amúgy nem jó az ágyban.

tarsadalom 2020.03.09. 16:08:21

Elég pontosan leírtál egy nőtipust, amit ismerek. Konkrét nőket ismerek, akik ugyanezt érzik, ugyanerre vágynak. Nehéz esetek. Nem láttam még müködő példát ilyen kapcsolatra. De elméletileg létezhet ettől még. Amit a hagyományos Féfi-Női szerepekről írtál, azzal teljesen egyetértek. De ezt te még megfejelnéd egy alul-felülrendeltségi viszonnyal. Ezzel szerintem az a baj, hogy hiába gondolod azt hogy a FÉRFI-t soha nem fogod megkérdőjelezni, mert meg fogod. És ez csak vitákhoz vezet, elégedetlenséghez mindkét oldalon. A hétköznapi apróságokon is lehet vitázni, de ha ilyen viszony van a két fél között, amit leirtál, akkor az további konfliktusok forrása. Értem, hogy szerinted nem, mert te soha semmit nem kérdőjeleznél meg, amit a FÉRFI mond vagy csinál, de ez nem igaz. Sokkal jobban müködik egy kapcsolat, ha nincs ez a feszültség benne, amit leirtál. Van egy jó könyv, amiben leirják, hogy el lehet kerülni az ilyen felállást: laura doyle - the surrendered wife. Sajnos csak angolul van meg, de megérné leforditani.

Szubrina 2020.03.09. 16:22:53

@Captain Admin: Szeretkezésről hallottál már?

Szubrina 2020.03.09. 16:28:59

@tarsadalom: Figy, ha egyenrangúság van, akkor az mindig azt jelenti, h a nő irányit, habár én okos vagyok és jó döntéseket hozok, fáraszt, h mindig mindent nekem kell eldönteni a mamlasz férfiak helyett, anyjuk helyett is anyjuk vagyok, így nem tisztelem és ha nem tisztelem, nem is kívánom a faszát. Értjük?

MsIreneAdler 2020.03.09. 16:46:17

Amit leírtál, az szerintem az ágyban, játékként abszolút működhet. Ott nagyon. Viszont 0-24-ben mindkét félnek fárasztó. Én egy eléggé gyakorlatias ember vagyok. Olyan kérdések merülnek fel bennem például , hogyha mindenhez engedély kell, akkor vajon rendelkezhetsz-e a saját jövedelmeddel? Egyáltalán lehet-e neked olyanod? Persze ha a Férfi egy harminc alatti multimilliomos, helyes pasi, aki nemhogy profin zongorázik, de a saját maga által vezetett helikopteren érkezik a randira...máris okafogyottá válnak az ilyen anyagias aggodalmaim :D
De mondjuk mi a helyzet pl egy szimpla családi ebéddel? Ha nem enged el, akkor, na bumm, idén sem látod a hozzátartozókat?
Ha ilyen formában rábízod magad valakire, az szerintem olyan szintű apróra kidolgozott feltételrendszert igényel, amiben könnyű elveszni.
Meg a Férfi is emberből van ám, neki is lehet tele a töke mindennel, érhetik olyan komoly csapások, amikor neki van szüksége a nő támogatására anélkül, hogy gyengének titulálnák, vagy a tekintélye a kapcsolatban betöltött szerepe csorbát szenvedne.
De fantáziának tök jó :)

Szubrina 2020.03.09. 16:50:40

@MsIreneAdler: Na jó a szürke az béndzsa...én már sokkal előbb elképzeltem ezt magamnak, amúgy tudtad, h a pénz az fontos eleme annak, h a férfi magabiztos és irányító lehessen?
Csóró csöves az nem tud dominálni nőnek, ahogy az életben sem.
Nekem csak az ágyban nem megy...nem vagyok színésznő vagy kialakítunk egy életet így vagy nem csináljuk...

Nekem vajon miért nyugger mami börcuccban ostorral meg kikötözött papi jut eszembe a BDSM-ről?
Mert erre a szintre van lealacsonyítva...

9 és fél 7?
Nah az már sokkal betegebb, ahogy én szeretem.

Szubrina 2020.03.09. 16:54:12

@Reactor: Kicsit zabos vagyok rád, mi az, h a hátam mögött társalogsz rólam az "esküdt ellenségemmel" (kortez)? Hm?
Meg, h mindegy férfi vagyok-e vagy nő...amikor társkeresési célzattal leveleztük ezt az aprócska tényt nem említetted, h ennyire mindegy lenne a nemem.
A randis sztorijaimban mindig van cici, mert előbb megérkeznek a melleim, aztán én, a randi helyszínére:DDDD
Na jó nem csak nem tudtam kihagyni...
Szóval ha nem akarsz szexről olvasni, menj másik blogra, érted!

Womb Raider 2020.03.09. 17:24:35

@Captain Admin: "minden nő egyforma ilyen szempontból."
Ez nettó hülyeség..még egy és ugyanazon nőként sem mindig ugyanazon 'reflexek' alapján reagálsz az ilyen-olyan ingerekre. (csak a triviát nézve: a ciklus különböző fázisaiban is változik az orgazmus-készség és egyáltalán a libidó is.. a csikló biztos pont (vagy a legbiztosabb..) de már a hüvelyi orgazmus sem garantált, a hátsó kapus megközelítés is legalább ennyire kétesélyes.
Ez az én véleményem, ha te másként vélekedsz.. akkor az is lehet, hogy 'barátnő-fílinget' kaptál a pénzedért ;)

De nézhetjük ám más irányból is..
Tegyük fel, minden nő ugyanazon 'akciókra' ugyanazon 'reakciókat' kell adja.. na, de akkor ebből kiindulva a nők jelentős részét sújtó-kínzó orgazmus problémák egyértelműen a férfiak alkalmatlanságát mutatják, mert nem tudják előidézni a sztenderd orgazmus-válaszokat :) Ez így öngól!

Én azt gondolom, miként a férfi nemiszerv méretei ugyanolyan változatossággal bírnak, mint a női komplementerek (és ez még a popsira is áll..) így azért elég nagyvonalú azt állítani, hogy létezne 'királyi út'

Szubrina 2020.03.09. 17:37:38

@Womb Raider: Tudom, h nem nekem írtad, de nem tudok nem reagálni...

Kibaszott jó érvelésed van, teljesen egyetértenék, de sk tapasztalatból...ha mondjuk nincs időm nagyon masztizni, de még is akarok gyorsan egy orgazmust, nem kell mást tennem, csak egy kicsit megujjazni a popsim (nem óriási pitonnal, csak egy kis ujjacskával) persze közben csiklóizgatás és néhány másodperc múlva már el is megyek.
Valamiért sokkal érzékenyebb és jobban hozzáférhető onnan a csikló-test. www.youtube.com/watch?v=B5DbEajoO5o

2020.03.09. 18:05:34

@MsIreneAdler: tévedsz. Leírom, hogyan megy ez a gyakorlatban. Ugye vannak azok a bohócok, akik dominánsként jellemzik magukat, pl társkeresés közben elvárják, hogy már látatlanul, ismeretlenül is magázzák, meg igy meg úgy szólítsák, írásban is meghunyászkodjanak egy nicknévnek. Közben meg egy nyomi csicska az életben, ahol pl a munkájaban mindenfele balfasz parancsolgat neki egész nap. :D

Ott kezdődik az egész, hogy domináns csak egy teljesen önálló ember lehet. Hiába vagyok én domináns, határozott jellem, ha a munkahelyemen a ranglétra legalján vagyok, és mindenki belém törli a lábát. Fordítva ugyanígy nem megy a dolog. Ma szerencsére sok és viszonylag könnyű módja van, megvalósítania magát egy domináns embernek.

Párkapcsolatban nekem pl mindig egyértelmű volt a felállás már a legelső pillanattól, amikor egymás szemébe néztünk. Amikor elkezdődik egy kapcsolat, sok dolgot meg sem kell beszélni, mert ahogy alakulnak a napok elteltével, mindenkinek egyértelmű, pláne a szexben. De amit meg is kell beszélni, azt is elég az elején és csak egyszer.

Amúgy én nem hiszek abban, hogy egy határozott jellem csak domináns 0-24-ben és 100%-ban, és egy sub sem az. Én alapvetően domináns vagyok, néha túlságosan is, olyan nőket vonzok akik ilyen partnerre vágynak, de a szexben volt már többször is, hogy fordult a kocka. Miért ne hagyhatnám kibontakozni a csajom, ha épp olyanja van, hogy leteper, vagy miközben lovagol megpofoz stb?

A hétköznapi dolgokban is a közös élet során, hiába hozom én a döntések 80%-át, a nőnek is van tere ilyen téren. De pl én amikor komoly döntés előtt állok, mindig megkérdeztem az akkori fix nőmet, de más, már jól bevált nőisnerősöket is, és persze másokat is. A többféle nézőpont sosem hátrány.

Túl van misztifikálva ez, de az biztos, hogy ma lassan eltűnik A FÉRFI, a domináns férfi pedig végképp kihaló félben van. Pedig a nők nagyon igényelnék. Lásd ez a blog, ami lényegében egy könyörgés. :D De csetlek is ugyanez, cinderella is stb.

Szubrina 2020.03.09. 18:11:17

@Captain Admin: Néha vannak egészen jó gondolataid is...de azért azt a lovagolva pofozást ne...:D

2020.03.09. 18:16:48

@Reactor: sosem értettem a balfaszokat, akik meg sem kísérlik kihozni a nőből amit csak lehet. Jó példa erre a sorozatnemdugó is. :)

Én azt tapasztaltam, hogy mindig megéri a melót beletenni. Amelyik az istennek nem engedné pl seggbe, az fog a legjobban rákkattanni, HA okosan csinálod. Dugtam 2 hónapig egy olyan csajt, akit előtte megdugott korábban egy haverom. Azt mondta, hogy egy fapina a csaj, fekszik mint egy fadarab, szar volt az egész. Velem meg érdekes módon hibátlan volt. Rá is kérdeztem, annyit mondott a kis pontagyával, hogy velem más, mert jól érzi magát. :) A körítés, a hangulat biztosan sokat számít a nőknek, de itt nem a pompára kell gondolni, hanem pl jót tudjunk beszélgetni, jó legyen a hangulat, stb.

Reactor 2020.03.09. 18:17:35

@Szubrina: Ne haragudj, nem kimondottan rólad beszélgettünk. Meg aztán, tudtam, hogy olvasni fogod, igazából nem a hátad mögött társalogtunk :) Ám ha megkérdeznek rólad - akárki - mindig szívesen elmondom a véleményemet.
A nemtől függetlenséget úgy kell érteni, hogy ha pl. velem egy ember aljas, szemétláda, hazug, akkor igazából mindegy a neme :)
Nem baj ám az, ha a randis sztorikban van cici & punci, csak nem feltétel. Mindegy, szívesen elolvasom a randiélményeidet, mint úgy általában minden cikket. Nagyot nevettem a "másik 3 állófaszú" audió logon is, mikor a borfesztiválról meséltél, meg hogy a pasas hogy belelovalta magát, hogy fúúúú, tutira lesz itt valami... :DDDDD

Szubrina 2020.03.09. 18:23:20

@Reactor: "A nemtől függetlenséget úgy kell érteni, hogy ha pl. velem egy ember aljas, szemétláda, hazug, akkor igazából mindegy a neme :)"

te hülye vagy azt írtad, mindegy ki írja a blogom férfi vagy nő...nem volt szó aljasságról, hogy jön ez most ide...
én az ilyesmit mindig zokon veszem, sztem nem mindegy ki és mit ír, mindkettő fontos, h ki és, h mit.

2020.03.09. 18:24:44

@Womb Raider: az, hogy a faszik 90%-a balfasz a szexben is (gyorstüzelő, érzelmi intelligencia hiányaban fogalma sincs a nőkről és az igényeikről, ápolatlan, nincs stílusa stb), nem cáfolja azt, hogy a nők egyformák ilyen szempontból. Pl mind férfit szeretnétek. Soroljak még ilyen közös jellemzőt 200-at? :)

Szubrina 2020.03.09. 18:27:01

@Captain Admin: mondom én, h ilyenek a pasik:(((

Reactor 2020.03.09. 18:32:29

@Szubrina: Ja! Arra gondoltam, hogy pl. egy férfi randis élményeit is olyan szívesen olvasnám, mint a tiédet. Sőt, lehet hogy ez morbid, de a szakításos történeteket is elolvasom!

Itt van egy vicces, ezt férfi írta, percekig röhögtem rajta:
"Az én történetem az, hogy a szakítás során (mivel egy parkban voltunk), miközben a lány folyamatosan panaszkodott meg szapult, leültem, bekapcsoltam a laptopot, és elkezdtem játszani rajta Non Human-t (nagyon jó játék). Mivel ez egy igen jó játék, egyből sokkal jobban éreztem magam, és kevésbé gondoltam rá, hogy mostantól nincs barátnőm. A volt barátnőmet ezzel szemben elképesztően felmérgesítette a jelenet, dühében szó szerint szóhoz sem jutott, és mérgében lelépett :D"

Womb Raider 2020.03.09. 18:35:21

@Szubrina:"persze közben csiklóizgatás és néhány másodperc múlva már el is megyek."

Ööö.. hát..nem tudom.. tudom, kipufogón át cserél gyertyát a nőgyógyász, vagy mi..de az én pöcim kb úgy frontálisan támadható a legjobban.. aztán nyilván a nagykapun át..végül (de nem utolsó sorban ) legjobb turul a háturul..
A te analógiádat nézve akár a mellbimbómmal is el tudom érni az orgazmust.. ha közben morzsolgatom a csiklómat :)

Szerintem (de ez megint nem mérvadó) az anál szexben csak közvetetten van szerepe az amúgy valóban a láthatónál nagyobb teret beidegző csiklónak.. és nagyon nem egyforma számomra az így elért orgazmus és a csikló vagy hüvelyi úton kiváltott orgazmus sem.

De nem offolom tovább a témát.

2020.03.09. 18:40:50

@Szubrina: nem. Te azt mondod, hogy jók az esélyeid az ismert körülmények ellenére is. :)

Mára a nők rájöttek és elfogadták, hogy a jó szex nekik is elérhető lehet, ha hajlandóak tenni ezért. (Pl felvállalják, hogy bukják a kapcsolatuk előnyeit egy esetleges lebukás során a szeretővel). De sajnos sokatoknak ez nem elég, mert ha egy kitartott nő aki mindent megkap a férjétől (a minőségi szexen kívül), akkor nem elégszik meg azzal, hogy azt bepótolja mással és lényegében teljes az élete, hanem neki minden kell, attól függetlenül, hogy ő mit nyújt cserében. A mai nő soha sem tudja azt mondani, hogy elég.

Mi férfiak azonban tudjuk értékelni ami jó. Pl én már 15 éve tudom, hogy az 1 fix nő és egy tartós szerető a legoptimálisabb számomra minden szempontot figyelembevéve. Más haverom nem kockáztat szeretővel, mert nagyon fontos neki a család, ezért csak prostikkal kezd, de tud egy határt húzni ő is. Ti nem tudtok.

tarsadalom 2020.03.09. 18:57:51

@Szubrina: Nem az egyenranguság a lényeg, nem ezt akartam mondani. Hanem ott bukik el a dolog, hogy senki nem tökéletes, és hiába álmodod meg a FÉRFIT, mert amikor elkezdesz együtt élni vele, akkor lassan kiderülnek a hibái...onnantól kezdve meg nem fog vonzani, ahogy te is írtad. Nem mamlaszokról beszélek, hanem a jó pasikról, a majdnem tökéletes pasikról. De senki sem hibátlan. Elfelejt parkolójegyet venni, megbüntetik. Elfelejti befizetni a csekket, vagy elveszti a házkulcsot, stb. Jelentéktelen apróságok. De te ott állsz és figyeled, lesed a hibáit. Neked a tökéletes hím kell. Ha hibázik, akkor már nem érdekes számodra. Gondolod, hogy bármely férfi számára ez vonzó helyzet lenne? Nincs tökéletes ember, te meg csak ahhoz tudnál vonzódni. Amúgy meg egész jól ismered önmagad, ez már nagy eredmény. A legtöbb ember erre sem képes. Te gondolom rengeteg kudarcos kapcsolat és kinlódás után most már legalább tisztán látod, hogy ki vagy és mit szeretnél. Kicsi az esély, de igy legalább meg is találhatod.

MsIreneAdler 2020.03.09. 19:05:25

@Szubrina: igen, az a sztori több sebből vérzik, az üzenete sem jó a nők felé, de hát látjuk, mégis zabálták a népek.
Én fordítva látom. Aki magabiztos, életrevaló, annak lesz pénze. Persze vannak ezek a kis apa/anya pénzéből gazdag ficsúrok, de rájuk inkább mondanám, hogy beképzeltek, mint magabiztosak. Engem roppantul irritál, ha valaki a pénzére "veri magát". Na nálam ez olyan, mint nálad a horgászás, instant kuka volt :D.
Hú hát nemtom, miért ez jut eszedbe a BDSM-ről, de bakker, most már nekem is, köszi :)

Womb Raider 2020.03.09. 19:13:08

@Captain Admin:" oszt arról értetlenkednek, hogy milyen és mitől van a női orgazmus. :D"

Ennél csak egy jobb van.. egy funkcionál analfabéta elméleti szexológus űbermacsó észosztó :))) aki férfi létére pontos ismeretekkel bír a női orgazmus mibenlétéről és milyenségéről.
Hidd el, te nem tudod reprodukálni semmilyen módon sem, még, ha beleülsz a termoszodba, akkor sem.. ahogyan én sem vagyok képes teljes valóságában átérezni az ejakuláció érzését.
A két nem között , az izgalmi görbét és annak utórezgéseit nézve is vannak jelentős eltérések, így magát az orgazmust nézve szintén.. időtartam, intenzitás, reprodukálhatóság.. minden téren.

" Arra és úgy neveled (programozod), amire csak akarod. Nincsenek, vagy csak nagyon kevés rossz beidegződéseik."
Ja.. a fotelmacsó wishful thinkingje. Magadat kéne képezned és nevelned.. közvetve talán több és jobb hatással lenne a saját és az esetleges partnereid szexuális élményeire.

"Ettől egy szinttel feljebb van az, amikor szopás közben élvez el a csaj, bármiféle punciizgatás nélkül, bár én ezt már inkább az agyi, vagy spontán orgazmushoz sorolnám. Szerintem volna még mit tanulnotok. :)"

Ejj.. ekkora orbitális ökörséget is csak te vagy képes leírni.. esetleg squirt témában is vannak világrszóló felfedezéseid?

MsIreneAdler 2020.03.09. 19:21:14

@Captain Admin: most esett le, hogy nekem írtad, hogy tévedek, majd leírtad, amit én... Mondjuk ez nem szokatlan tőled, csak már rég beszéltünk. Ugyanazt gondoljuk: a gyakorlat más, mint a fantázia, meg a műmájerkedés. És hogy fogyóban vannak az igazi férfiak. Uh, szegény csetit meg most jól eszembe juttattad...
Abban meg, hogy milyen egy domináns férfival együtt élni, hidd el, van némi tapasztalatom :) .

Szubrina 2020.03.09. 21:24:48

@Reactor: Azért akkor az ott tegnap nem volt tűpontos fogalmazás. Illetve most magyarázod a bizonyítványod. Ez már nem lesz patyolat, hagyd...

Ez a jelenet vicces, így h te idézted ide, de én ezt a faszit fejberúgtam volna, mert egy érzelmi analfabéta, talán autista?

Szubrina 2020.03.09. 21:32:31

@Womb Raider: Jézusom, a hüvelyi orgazmus is a csiklótól van, a csiklónak csak a hegye, amiről te beszélsz...az belül tovább folytatódik...azért linkeltem a klitorisz című dokufilmet...

Szubrina 2020.03.09. 21:34:54

@Captain Admin: Mi nem elég? Én csak egy normális férfit akarok és mellette kitartanék.

Ha egy feleség+egy szerető, akkor miért nem egy és ugyanaz a személy???

A kurvázást után meg megbassza az asszonyt, halál rá!

Reactor 2020.03.09. 22:26:40

@Szubrina: Ki tudja, milyen volt az a pasas! Vagy hogy mi dolgok történtek a kapcsolatban! A sztori így elmesélve nekem nagyon is vicces volt, pláne ahogy elképzeltem, hogy történhetett :D
Megkérdeztem volna, neked volt-e hasonló, de azt már leírtad volna, no meg fejberúgtad volna azt a faszt :D
Olyanra is volt ám példa, hogy a pasas vibrátort ajándékozott a nőnek "szakítási ajándék" gyanánt,mondván, ne unatkozzon egyedül. Őt is fejberúgtad volna? :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 23:03:04

@Szubrina: „kortez se poénból jár vissza”

Már megint magadból indulsz ki.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.09. 23:27:41

@Szubrina: "Ha egy feleség+egy szerető, akkor miért nem egy és ugyanaz a személy???"

Ezt azoktól a foglalt paliktól is kérdezted, akivel baszattad magad?

Szubrina 2020.03.09. 23:58:13

@Womb Raider: A szopás közben élvező nő és még én nem élek a valóságban:DDDD
Vicc ez a csávó...

Képzeld tegnap felvettem hangrögzítővel az orgazmusomat 26 másodpercig tartott:)))

Szubrina 2020.03.10. 00:04:09

@Reactor: Sztem agyonvertem volna a vibrivel.

De viccet félretéve...én azért alapvetően jó embereket választok társamul, volt egy párom, aki Németországban dolgozott és vett a névnapomra ott kint cuccokat...
Aztán sajnos közben szakítottunk...
Ő meg ennek ellenére elküldte nekem az ajándékokat egy csomagban.

Egy sportcipőt, bringáskesztyűt (két pár) egy aranyos kutyusos naptárat, meg egy csomag békás gumicukrot...

Hihetetlenül jól esett, na ő kifejezetten jó ember volt (és ronda, úgy nézett ki, mint Gusztáv a rajzfilmfigura) de nagyon szerettem, neki volt 10 centis farka...sajnos, emiatt kissebbségi komplexussal küzdött...őhozzá hozzámentem volna szerintem.

Vett egy bicajt is, csak azért, h együtt tekerhessen velem...asszem megvannak róla a régi bejegyzéseim, majd kiteszem...ha rálelek...

Szubrina 2020.03.10. 00:17:55

@The Cortez: Mint mindenki, többek közt te is.

Szubrina 2020.03.10. 00:25:58

@The Cortez: Azért ez nagyon hülye felfogás. Tudod a palik azok úgy csinálják, h nem is tud róla a nő, ha van valakijük...

Amikor valakivel szemezni, flörtölni kezdtünk, mindig azt gondoltam naivan, h nincs senkije, hiszen ha van, akkor mit flörtölget stb...

Nem sok ilyen eset volt, amiben részt vettem, csak azt írtam, h most is kábé vagy fél tucat pasi ácsingózik rám, aki nős vagy párkapcsolatban él és szándékosan nem "baszatom magam velük"-

Egyszer nagyon régen volt egy faszi (még 17 éves voltam) akiért oda meg vissza voltam, amikor megtudtam, h nős ott ahol voltunk az út közepén kértem, h álljon meg és kiszálltam a kocsiból....

Azóta is bánom, h akkor ennyire hülyén ragaszkodtam az elveimhez, mert azóta sem felejtettem el őt...

Vannak helyzetek, amikor az ember lánya elveszíti a fejét, én meg különösen, főleg sok év magány után és amikor már érintett vagyok a pasiban érzelmileg, akkor kiderül, h ja ő nős...akkor most már nem dobom el azonnal az illetőt, mint 17 éves koromban...ennyi

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.10. 00:56:01

@Szubrina: „Tudod a palik azok úgy csinálják, h nem is tud róla a nő, ha van valakijük...”

Meg a nők is.

„Amikor valakivel szemezni, flörtölni kezdtünk, mindig azt gondoltam naivan, h nincs senkije, hiszen ha van, akkor mit flörtölget stb...”

Mi is sokan ezt gondoltuk.

„akkor most már nem dobom el azonnal az illetőt, mint 17 éves koromban...ennyi ”

Akkor tényleg érthetetlen miért ekézed ugyanezért a palikat.

Szubrina 2020.03.10. 01:00:22

@The Cortez: Hol ekézem ugyanezért??? és miért is tulajdonképpen?

Nevem senki. 2020.03.10. 02:17:56

@Szubrina: "Képzeld tegnap felvettem hangrögzítővel az orgazmusomat 26 másodpercig tartott:)))"

Lehetne a következő poszt témája. Természetesen a hanganyaggal együtt. ;))

Szubrina 2020.03.10. 02:22:43

@Slepárszki Nemuidesu Slepy: Nem tudom feltölteni, de lehet egyszer majd Anchoron "nyögök", ha sikerül valahogy újra működtetni a fiókom.

Reactor 2020.03.10. 02:27:05

@Szubrina: Ne rágd magad emiatt. Én még fiatalabb voltam, mikor elkövettem azt a súlyos hibát, ami miatt nem lehetünk együtt...és nem telik el nap, hogy ne sajnálnám. De így is van rendjén: én hibáztam, és most megfizetek érte. Remélem, hogy te legalább álmodni nem álmodsz őróla rendszeresen...
Ám az a pasas, akit említettél, tényleg nagyon korrekt volt. És kár, hogy nem maradtatok együtt, pláne hogy még a szakítás után is elküldte a dolgokat, amiket neked vett...nos, róla lerí, hogy a te boldogságod fontosabb volt neki a sajátjánál.
Jöjjön a végére a 40 milliós kérdés: hogyan, mi alapján dönti el a nő, hogy ki az, akinek szülni is tudna akár?

Szubrina 2020.03.10. 02:33:11

@Reactor: Sztem az nem döntés, hanem érzés, ösztönös...

Reactor 2020.03.10. 05:13:23

@Szubrina: Gondoltam, hogy igen nehéz kérdés. Sok lányt megkérdeztem erről, és nagyon vegyes válaszokat adtam. A legtöbben egyetértenek veled; azt válaszolták, hogy ezt érezni kell.
Ám kellemes meglepetés volt, amikor írtad, milyen apró figyelmességekkel lehet neked örömöt szerezni, nagyon sok lány messze nem tudja ezt úgy díjazni, mint te :)
Hjaj...igen nehéz feladat örömöt szerezni nektek néha, nem is mindig sikerült. Sok férfi pl. mái napig szerelmes verseket ír, a nagy költőinknek is volt számos szép költeménye (amiket persze az iskolapadban utált mindenki, mert meg kellett tanulni). Jómagam pedig zenét szerzek. Eddig negyvennél is több zeneszámot írtam Neki...és gondolhatod, nem épp vidám zenék...

Szubrina 2020.03.10. 08:22:13

@Reactor: Nekem pl. ékszerrel nem lehetne kedveskedni, de pl. ha eljönne elém melóba, meglepiből és "elrabolna" az qrvára tetszene és örök emlék maradna. Vagy pl. az a pasi, akiről beszéltem, aki szakítás után küldte a csomit, na ő csinált nekünk egy vas zuhanyfüggőny tartót, a tervrajzom alapján, méretpontosan, mert eltört a műanyag és azt a fazont már nem lehetett kapni. Kurva jó lett és minden nap fürdésnél eszembe jutott, (most nem ott lakok) és hálát éreztem érte.

MsIreneAdler 2020.03.10. 08:26:13

@Szubrina: bizony. Általában nem úgy jönnek oda a nős pasik, hogy
"hello, szeretnél egy rohadtul megalázó helyzet részese lenni? A feleségemet csalnám meg veled, jó?"
Nem, vagy teljesen letagadják, ha tudják, vagy előadják a szegény, elhanyagolt férjet (ami persze akár igaz is lehet). Szóval hamar bele lehet futni ebbe. A másik fele: sokakat az sem zavar, ha tudván tudják, hogy foglalt vagy, akkor is bepróbálkoznak.

@The Cortez: két gondolat. Ha a pasikat éri védhetetlen kritika, akkor odaírod, hogy "a nők is" (megértem, mást nem nagyon tehetsz, írhatsz) . Hol van ez az igazságérzet, amikor a nőket kritizálod? Oda miért nem teszed hozzá, hogy "a pasik is"?
A másik. Szerinted, ha egy ember megcsalja a másikat, akkor neki ebben semmi felelőssége nincs? Miért csak a szeretőt kell elszámoltatni?

Szubrina 2020.03.10. 09:17:22

@MsIreneAdler: Köszi, igen egyetértek és azzal is, amit corteznek írtál, kár, h éjjel nekem nem jutott ez eszembe.

Womb Raider 2020.03.10. 09:18:32

@Captain Admin: "Ahogyan bárki el tud élvezni álmában, úgy a nőknek sem képtelenség szopás közben, ha beleéli magát, és adottak az ehhez szükséges feltételek. Egy 5 éves kapcsolatomban volt egyetlen egyszer egy ilyen eset, de megtörtént. Reprodukálni nem tudtuk, nem is nagyon erőltettük, de biztosan lehet fejleszteni ezt is."

te el tudsz úgy élvezni, hogy csak nyalogatsz egy puncit? Ha nem.. akkor azt hiszem, ezt a témát le is zárhatjuk. A legendárium becsikja lapjait.

De elárulok valamit.. hogy fejlődj! Nem attól élvez el egy nő, hogy a kókadt pöcsödet csócsálja, hanem attól, hogy a medencefenék izmait ritmikusan összezsorítja.. kvázi valamiféle intim tornát végez. Esetleg a combjaival is nyomást fejt ki a szöveteken keresztül a gazdagabban beidegzett erogén zónáira.
Ezt én is meg tudom csinálni, simán, bármikor.. pl. ha a mellbimbómat ingerlik (szájjal, ujjal, bármivel) Van egy 'rezonancia frekvencia' ami szépen felhúz az orgazmusig. De ebben rohadt nagy szerepe van ám a csiklónak és kapcsolt részeinek.

"Na de kár erről írkálni, már mind a ketten kiégtetek ilyesmi élményekhez. ;)"
A téveszméid egyben a béklyóid is.. de nem én leszek a felszabadítód.

Womb Raider 2020.03.10. 09:29:40

@Szubrina: "Jézusom, a hüvelyi orgazmus is a csiklótól van, a csiklónak csak a hegye, amiről te beszélsz...az belül tovább folytatódik...azért linkeltem a klitorisz című dokufilmet..."

Azért én ezzel némiképp vitáznék.. Nem állítom, hogy nem játszik közre az orgazmus létrejöttében, hiszen elég nehéz is lenne kikerülni.. de.. mint mondtam, az kéj forrása kettős. Egyrészt fizikai inger alapú, másrészt kell hozzá a pszichikai síkon , a mentális moziban futó film is. Valahol e kettő összeér az agyban és szinergiájuk eredménye a velőig hatoló orgazmus.
Ha a pasi szerszáma kellően méretes (elég hosszú) úgy a hüvely egyébként nem túl beidegzett régióit is jól meg tudja dolgozni, sokféle testhelyzetben, de ami sokkal lényegesebb, hogy azzal, ahogyan a méhszájra nyomást gyakorol, úgy a méhet fixáló szalagokat is képes ritmikusan meg-meg nyújtani, ezzel együtt magát a hüvelyt is..és ezen stimulusok keverednek össze az agyban azzal, amit éppen arról gondolsz, ami történik veled..

Ez nem azt jelenti (mielőtt sírva fakadna bár omega-hím) hogy kisebb méretű pénisszel nem lehet kielégíteni egy nőt, vagy, hogy akkor már nem lehet teljes értékű a szex. Nem, ez csak annyit tesz, hogy ez egy másfajta érzés (számomra biztosan..) nem jobb.. másabb. Néha nagyon jó tud lenni.. máskor meg annyira érzéken az ember lányának méhszája, hogy a könnyei potyognak, ha elszabadulnak az indulatok :)

Röviden: ismerd meg önmagad.. csodákat rejt a tested.

Szubrina 2020.03.10. 09:39:17

@Womb Raider: Én ismerem magam, engem az izgat, ha feszülök ahhoz lehet a pénisz bármilyen hosszú, nem okoz örömet, viszont, ha kis vastag, de rövid, akkor csodás (még mindig nem vagyok tág, ha vkiben felmerülne). Viszont én ezt nem nagyon hallottam még senkitől, de nekem a gátam borzasztó érzékeny, nyalásnál azért könyörgök a fejemben, h "lejjebb, csak egy kicsit" mert mindig bazz a csikló körül tobzódnak, nekem a környéke jobban esik, mert maga a csiklóm kibaszott érzékeny.

Womb Raider 2020.03.10. 09:45:29

@Szubrina: :) " A libsik szerint nem kell tárgyi tudás mert a gugliban úgyis benne van a tudásbázis általános leépítése zajlik. "

Amikor kezd 'beindulni' az ember és kezd megduzzadni, megkeményedni, na az halálos.. szabályosan fáj.. aztán 1-2 perc és normalizálódik a helyzet, de addig.. csillagokat látok.

Abban lehet, hogy egyetértünk, ha nő tervezte volna, az biztos, hogy más formájú lenne a férfiak farka:)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.03.10. 12:34:38

@MsIreneAdler: Félrebaszásról volt szó. A nők ezt gyakrabban megcsinálják, csak ezt mindenki letagadja. Nem csak a szeretőt, a félrebaszó fél nagyobb bűnös.

MsIreneAdler 2020.03.10. 16:02:59

@The Cortez: bár gondolom erre vonatkozóan sincs semmi statisztikád, vagy bármi alapod, de nem akarok kukacoskodni, hiszek neked ;). Csak hogy tisztázzuk, akkor, amikor a férfi csal, akkor is ő a nagyobb bűnös, ugye?

Szubrina 2020.03.10. 16:43:48

@The Cortez: Nem basznak félre gyakrabban, még akkor se basznak, ha a férjük akar velük...nagyon ritka, h a nő csalja meg a férjét, ennek lelki háttere van.

Matekozzunk kicsit, több nő él a Földön, mint férfi, párosítsunk össze ugyanannyi férfit és nőt...ezek a házasok, kik maradtak...jé nők...oké, szóval ki csal meg kit?

Ha nem is pont így van, is gondolom világos, hogy a nőknek sokkal kisebb esélyük van megcsalni a férjüket, hiszen kevesebb férfiból válogathatnak, mint a férjek nőből (és kurvából).

Szubrina 2020.03.10. 16:44:32

@MsIreneAdler: Természetesen, ha van rajta sapka azért, ha nincs azért is a nő a hibás.

TudodKi 2020.03.14. 01:19:31

@Szubrina:

Szia!

Ide irok, mert itt talan celba er meg az uzenetem. Sajnalom, ha megbantottalak es tudom, hogy fajt, de ugyanugy, ahogy a tied sem, az en Egom sincs granitbol; viszont minden, amit mondtam, azt hallanod kellett akkor es ott.

Most hatterbe vonulok, ide sem fogok jonni egy ideig, mert csak kinoznam magam vele, de tudod hol talalsz. Ha mas nem is, az e-mail cimem biztosan valtozatlan marad jo ideig.

Ezeket szeretnem, ha elolvasnad, az egyik rovidebb, a masik kicsit hosszabb, utana lehet rohogni nyugodtan:

goodstuff.hu/2018/02/20/amikor-a-lelked-masik-felere-talalsz-avagy-lehet-hogy-ikerlang-szerelemben-elsz/

www.rozsaszinszemuveg.hu/ikerlang-kapcsolat-7-lepcsofoka/

Majd latjuk, merre vezet az Ut, mit irtak abba a Nagy Konyvbe, sok beleszolasunk nagyon nincsen.

"Ha ez sikerül, akkor ez meg fogja változtatni az életemet (és nem csak az enyémet), ha nem, akkor MINDEGY"

Minden jot es vigyazz magadra!

Szubrina 2020.03.14. 03:49:46

@TudodKi: Ezt az ikerláng dolgot maximum te érzed és minden útadba kerülő nőnél.

Szubrina 2020.09.17. 16:51:23

@Nevem senki.: Upsz ezt el is feljetettem asszem:(
Most vehetem fel újra, mert már nem tudom hol van.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása