Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 15. 16:05 - Szubrina

Koronavírus, meg ilyen uncsibb témák (csak hardcore szub olvasóknak)

Míg eleinte én sem vettem komolyan (magát a betegséget még most sem) viszont az intézkedések azok valóban félelemmel töltenek el, pl. iskolák bezárása, stb. stb...Aggaszt, h már kirabolták az emberek a szupermárketeket, hogy mit vegyek, ha be kellene rendezkednem 2 hónapnyi élelemmel karanténba (az biztos, h fehérlisztet és kristálycukrot nem fogok, mert ezeket évek óta nem fogyasztom), meddig lesz elég a pénzem, ha fizetés nélküli szabira küldenek és társai. A mosógépünk, pont most akar bekrepálni, amikor az autóm szervizére lehet, h egy 100-ast is be kell áldoznom. (pl. olajcsere eleve 54 ezer). Az új szemüveg és fizetős fogorvos projektet meg már hónapok óta tolom magam előtt. Jó tény, h beújítottam pár új ruhadarabot, de a ruhák annyira fontosak nekem, h jól érezzem magam a bőrömben, ha megyek valahová, ez nálam mentálhigiénés kérdés.

Aztán, lehet h összedől gazdaság ez nekünk kisembereknek nem fog mást jelenteni, minthogy már megint minden kibaszott drága lesz és a pénzünk semmit sem fog érni...de érdekes, h már megint velünk basznak ki nem?

Tény, h kell már egy pofon ennek a sok idióta embernek, aki hitelből felvásárolja a fél világot, hátha attól boldogabb lesz, de valahogy még mindig nem tudom, h ez végső soron jól fog-e elsülni vagy rosszul.

Más: A szavazást megint lezárom, jelenleg 11 igen és 3 nem van a szavazáson, azaz meg kell írnom a harmadik részt is a Fordított felállásból, h őszinte legyek nem esik nehezemre, annak ellenére, hogy én mindig is hülyeségnek tartottam, h a nők leigázzák a férfiakat. Még is el tudom képzelni ezt a miliőt, ebben a jelenlegi világunkban, amikor a nők már tudnak annyit, sőt többet...de ebbe most nem megyek bele, mert megint femináci leszek egyesek szerint.

Viszont azt nem értitek, h ebben a világban mi nők nem vagyunk boldogok és gyanítom, h ti férfiak sem vagytok, én szeretnék csak a női dolgokkal foglalkozni, mert úgy gondolom azokban úgy tudok a legjobb lenni, ha közben a figyelmem csak azok felé irányítom. Na mind1, leszarom sztem már ezerszer lerágott csont ez a téma.

Sokkal szívesebben mondanám ezt a bejegyzést nektek a hangomon, de ha agyonvertek sem tudok egyetlen egy új epizódot sem feltölteni Anchorra, még azt tudom elképzelni, h esetleg letiltották nekem ezt a lehetőséget, de ha így van miért nem kapok róla értesítést, illetve mi lehet az oka, ha ez így van. Ha nem ez van, akkor fogalmam sincs miért nem megy, hiszen mindent ugyanígy csináltam korábban. Törölve meg aztán nem lett egy bejegyzésem sem, ami logikus lenne, ha esetleg valamelyik miatt tiltottak volna.

Tegnap este egy máj-tisztítókúrát csináltam és egy kedves kolléganőmnek is segítettem benne, nagyjából együtt csináltuk, de két különböző helyen, mert mindenki a saját otthonában. Kézzel fogható eredményt értünk el mindketten, a részletekbe nem szeretek belemenni. Mindenesetre most boldog vagyok, mert úgy néz ki sikerült pozitív értelemben megváltoztatnom az életét. 30 éve élt epegörcsökkel, sokszor koplalással, h ne görcsöljön az epéje, fájdalomcsillapítókkal és azon aggódva, h nem engedte az epehólyag eltávolító műtétet az orvosoknak és ebből kifolyólag valami baja lesz. Na hát többet görcse az nem lesz.

6 éve magamnak kerestem utána az alternatív módoknak és rátaláltam egy csodakönyvre, ami segített nekem, az összes családtagomnak megvettem egyik Karácsonyra a könyvet, de basztak elolvasni (kivéve öcsém, ő is megcsinálta párszor) vagy megérteni. Inkább szedik a hülye gyógyszereket (angolul drogs).

Most már kicsit másképp tekintek erre a munkahelyre, biztosan okkal mentem oda, ahol kurva sokan dolgozunk és talán az ő példájára, majd mások is meg fogják csinálni, mivel ő egy eléggé központi személyiség. Nagyon boldog ő is:)

Megejtettem végre a nagy beszélgetést a főnökömmel is, péntek 13.-án, először is büszke vagyok magamra, mert egész jól felsorakoztattam az érveimet, nem hátráltam meg és fel is tettem számára egy igen kellemetlen kérdést. Az egész beszélgetés alatt csak egyszer lett könnyes a szemem, de nem buggyantak ki a könnycseppek, csak benedvesítették a szemem felületét. Hogy őszinte legyek nem lettem sokkal beljebb anyagilag, még is büszkén, jó érzéssel távoztam a beszélgetésből és utána megint motiváltnak éreztem magam munkafronton.Megerősített pár dologban azért, főleg, h továbbra is mennyire meg van elégedve a munkámmal, amire még akkor is tudok hivatkozni, ha később baszakodni akar majd velem. Ugyan is azt is elmondta, h ő szeret engem, de ő mindig a munkát nézi és olyankor félreteszi az érzéseit, ha esetleg valamiben döntést kell hoznia.

buddha.jpg

 

 

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr4815523282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kormanyrud 2020.03.15. 23:38:24

Ez a film eppen arrol szol, ami jelenleg a vilagban tortenik, csak kisse drasztikusabb a jelenseg:

www.google.com/amp/s/port.hu/adatlap/film/tv/fertozes-contagion/movie-118835/amp

Womb Rаider 2020.03.16. 09:18:32

Nem akarlak elszomorítani.. de feldühíteni sem, ám muszáj megjegyeznem, hogy a tisztítókúrás bekezdésed.. nehéz tapintatosan fogalmazni.. csacsiság, tévhit, babonaság.
Semmi tudományos alapja nincs, és semmi tudományos bizonyíték sincs a hatékonyságát illetően. A szervezetünk nem így múködik... és amellett, hogy kb. semmi érdemleges hatása nincs, sokan túltolják és az viszont káros lehet.
(Mielőtt felhorgadnál, ha kell, adok olvasnivalót, nem a kisujjamból szívtam.)

Ja.. és, ha a májadat akarod kondícionálni, arra az egyik legkiválóbb (és természetes, jelentsen ez bármit is..) alkaloid a mária tövismag olaj. Esetleg az articsóka levelének kivonata. (Klinikailag igazolt..)

Szubrina 2020.03.16. 09:28:44

@Womb Rаider: csacsiság? Te hülye vagy...én már hat éve csinálom és megváltoztatta az életemet a kúra, rohadt nagy az ellenszél, ez természetes, hiszen a sebészeknek az áll érdekükben, h műtsenek, egyrészt azért, h munkájuk legyen, másérszt azért, h az emberek utána gyógyszeren éljék az életüket és boldogtalanok is legyenek, mert nem ehetnek, amit szeretnének. Maga a módszer filléres és ez se tetszik senkinek, nekem meg pont ez volt a k,ulcs, h senki nem keresi szarrá magát, ha ezt csinálom, tehát hiteles.
Ha valaki annyira tudatlan és butageci, mint te egyet tehet, kurva mélyen befogja a kurva sötét kurva gecis biszexuális butageci pofáját.
Na most basztál csak fel igazán. Olyan köveket hajtok el magamból, amik emberek millióinak okoznak görcsöket (a sajátjuk)...nekem is azt okozott és nem lehet kikerülni, mert minden tele van baszva tartósítószerrel, adalékanyagokkal, szinezékekke, növényvédő szerekkel, rovarírtó szerekkel, műtrágyával, kőolajszármazékkal, stb...ergo a máj folyamatosan telitődik, pedig 300 funkciót lát el a szervezetünkben, tehát szinte fontosabb, mint a szívünk, kövek formájában raktároz, ami az epébe ürül, ott pedig hatalmas kövekké áll össze, amik hatalmas görcsöket és epevezeték elzáródást okozhatnak, sőt hasnyálmirigy gyulladást is (az halálos te butageci), ha egy ilyen kő elindul (nem irányítottan) és elzárja a hasnyálmirigy vezeték kijáratát.
Akinek tudok segítek, h megszabaduljon a kövektől, amennyiben az ember tiszta étkezésre tud átállni, soha többé nem kell elvégeznie a kúrát, amíg viszont ez a helyzet, addig nem árt havonta legalább és nem lesz rákos meg semmi, ez egy csoda. kizárólag azért nem terjesztem szélesebb körben, h nehogy betiltsák az összetevőit és akkor azon a maréknyi emberen se segíteni, aki tudja a titkot.

Szubrina 2020.03.16. 09:34:38

Akik 20-30 évig görcsökkel, koplalva élnek, a kőelhajtás után, mert igen kijönnek a kisebb nagyobb zöld kövek, vagy éppen fehér koleszterinkövek...azok utána azt esznek, amit akarnak. te balfasz nem tudtam lecsót enni, pedig a vilogn az egyik legkedvencebb ételem, mert görcsöltem tőle, most azt eszek, amit akarok, mert az epén mindig tiszta és nem gátolják kövek, h amikor szükséges (zsÍros, savas ételeknél) a gyomorba ürítse az epefolyadékát, h a tökéletes emlésztés végbemenjen.
te mekkora butageci vagy, erről a dietetikus jutott eszembe, aki cukrosoknak azt javasolja azért ne egyenek húst, mert a hús zsíros, teljesen tudománytalan a cukrosoknak a szénhidrát a mumus, nem pedig a zsír.
Arról nem is beszélve, h só és zsírmentes táplálkozás a világ legnagyobb átverése.
A fehérelisztet és a cukrot kell mellőzni, plusz édes péksütemények, amik ugye előbbi kettőből készülnek.

Szubrina 2020.03.16. 09:39:01

@Womb Rаider: Azért érik a kitiltásod, mert végtelenül buta vagy, nincs is valójában véleményed, csak magas lóról szembemész mindenki mással, mert maga a vita éltet nem pedig az, h az igazság kiderüljön és esetleg elterjedjen...
Ez mondjuk egybecseng liberális beállítottságoddal, mi más is lehetnél, ha nők punciját nyalod, miközben kezedben lenne a döntés a helyes életre és csak férfiakkal lennél.
Nem hiszitek és én se hittem, de a végitéletnél ez kurvára fog fájni, h most egy nihil vagy lelkileg.
Nem zavarna, ha valaki butageci, ha legalább nem terjesztené a butageciségét, meg azt, h jaj de jó nőként puncit nyalni.
Undorító, érted? Felfogod ezt?
Kifostál két kurva kölköt aztán meguntad a faszt és elmentél pinát nyalni és miért?
Mert megteheted, nem azért mert erre vágysz, hanem mert megengedik neked a libsi mételyező népek.
Ahelyett, h lelöknének tajgetoszról....

Womb Rаider 2020.03.16. 09:52:01

@Szubrina: Hűűűhaaaa... én azt látom, hogy továbbra is tele vagy dühvel, méreggel :))) Valami módon nem ártana ezt is kitisztítani.

"Ha valaki annyira tudatlan és butageci, mint te egyet tehet, kurva mélyen befogja a kurva sötét kurva gecis biszexuális butageci pofáját."

Ez most rólad többet elmondott, mint rólam.. de semmi gond, megértő vagyok :)

Szerintem első nekifutás gyanánt talán (de csak talán) elmélyedhetnél a téma élettani/biokémiai hátterében.. de már az is sokat segít, ha az alapokkal tisztába jössz..
Akkor talán nem írnál olyasmit, hogy az epének a gyomorba kell ürülnie a jó emésztés végett.. mert van ilyen betegség, annak a következménye a gyomor nyálkahártyájának gyulladása, majd elhalása is lehet.. Az epe helye a patkóbélben van..
Szerintem ezzel a 'butagecizés' jogossága is megkérdőjeleződik, de ha folytatod, az sem gond.. hozzá vagyok szokva :)

"A fehérelisztet és a cukrot kell mellőzni, plusz édes péksütemények, amik ugye előbbi kettőből készülnek. "

A mértéktelen fogyasztását kell mellőzni.. azt amúgy nyilván tudod, hogy a teljes kiőrlésű lisztben a búzaszem azon része is ott van.. amiből a fehérliszt készül :) Zömében a TK liszt is fehér.. az meg trivia, hogy a gabonafélék fogyasztása a B vitamin háztartás egyensúlyához szükséges.. nagyon-nagyon sok csúnya következménytől óv meg.

"mert minden tele van baszva tartósítószerrel, adalékanyagokkal, szinezékekke, növényvédő szerekkel, rovarírtó szerekkel, műtrágyával, kőolajszármazékkal, stb...ergo a máj folyamatosan telitődik, pedig 300 funkciót lát el a "

Az a baj, hogy a nyilvánvaló tévhiteket vegyíted egyszerű tényekkel.. és ebből néhol téves következtetésekkel élsz.
A máj nem 'telítődik', hanem folyamatosan dolgozik (plusz még néhány egyéb szerv is részt vesz a detoxifikációban, és a legtöbbet azzal teheted a májadért, ha ebben a munkájában támogatod (regenerálod) illetve próbálod mennél kevésbé terhelni... de ennek nem a legjobb hatású módja a kampány szerűen végzett ilyen-olyan 'tisztítókúra' ..
(jelzem, újfent nem velem vitatkozol, hanem orvosokkal és kutatókkal. Én csak közvetítem a véleményüket..)

Szubrina 2020.03.16. 09:59:44

@Womb Rаider: Ember, azok miatt a kövek miatt csonkítják meg az embereket és fosztják meg a tökéletes emésztéshez való joguktól, amiket én se perc alatt kihajtok egy pofon egyszerű és biztonságos módszerrel.
Teljesen mindegy hová ürül az epe, én úgy tudom a gyomorba, de mivel nem ez a fontos és nem ez a lényege az egésznek, ebbe nem mélyedek bele.

Ami fontos, h a köveknek nincs helye a májban és az epehólyagban, azaz onnan vagy műtétileg vagy tisztítással meg kell szabadulni. Amennyiben már vannak és elárulok egy titkot neked, mindenkiben vannak.

Biztos, h a gondolatokkal is el lehetne végezni az epekőzúzást vagy megelőzni a kialakulásukat, habár már magas szinten járok a lélek és én, útjain, még nagyon az elején vagyok.

Képzeld el, h van olyan távoli rokonom, aki nem értette hol jönnek ki a kövek, tehát az emberek olyan szinten setétek a saját szervezetük működésével kapcsolatban, mint a sötét éjszaka. Én legalább teszek valamit és szerencsére másokért is.

Egyébként igen feszült vagyok, már elnézést, de borzasztóan féltem a szeretteimet a koronavírustól, mert mindenkit szeretek és, ha megnézed mi van Olaszországban, mi csak két héttel vagyunk lemaradva tőlük...vagy eggyel...

Szubrina 2020.03.16. 10:02:10

@Womb Rаider: Annak azért örülök, h a többi dologgal nem tudtál vitába szállni, mert ugye én csinálom a kúrát és én tapasztalom meg a köveket, te nem.

Womb Rаider 2020.03.16. 10:26:07

@Szubrina: "Ember, azok miatt a kövek miatt csonkítják meg az embereket és fosztják meg a tökéletes emésztéshez való joguktól, amiket én se perc alatt kihajtok egy pofon egyszerű és biztonságos módszerrel."

:))) Ez nagyon jó.. az orvosi Nobel-díjadat pedig felajánlottad a bangladesi bakancsos terhesanyák önsegélyező egylete számra.. kár, hogy felfedezésedről kb. a lakosság 20%-a semmit sem tud, szegények csak gyártják a galabtojásnyi méretű epeköveiket..

"Teljesen mindegy hová ürül az epe, én úgy tudom a gyomorba, de mivel nem ez a fontos és nem ez a lényege az egésznek, ebbe nem mélyedek bele."

Most fontos.. vagy nem fontos az epe? De igazad van, ne akadjunk fenn piszlicsáréságokon.. ürüjjön, oszt jóvan!

"Amennyiben már vannak és elárulok egy titkot neked, mindenkiben vannak."
Vagy lesznek.. vagy voltak.. esetleg szeretett volna! Vagy valaki ült mellette a buszon, akinek a bérmakeresztanyjának volt!!!

"Biztos, h a gondolatokkal is el lehetne végezni az epekőzúzást vagy megelőzni a kialakulásukat, habár már magas szinten járok a lélek és én, útjain, még nagyon az elején vagyok."
Én láttam egy részt a Marvell kapitányból, ahol egy szőke csaj a kezéből kilőtt tűzgolyóval áttört egy páncélajtót! Epekő.. az is valami?

A megelőzésben van fantázia.. de ne vedd el a saját kenyered :)

"Képzeld el, h van olyan távoli rokonom, aki nem értette hol jönnek ki a kövek, tehát az emberek olyan szinten setétek a saját szervezetük működésével kapcsolatban, mint a sötét éjszaka. Én legalább teszek valamit és szerencsére másokért is."

Én sem értem.. lehet, rokonok vagyunk??? Nem vagy valamivel alacsonyabb apádnál? Anyádnak pedig két füle van és egy orra?

"Egyébként igen feszült vagyok, már elnézést, de borzasztóan féltem a szeretteimet a koronavírustól, mert mindenkit szeretek és, ha megnézed mi van Olaszországban, mi csak két héttel vagyunk lemaradva tőlük...vagy eggyel... "
Szerintem most jött el az ideje, hogy kibújj a buborékodból és hozzáértő emberek véleményét is elolvasd. Ezt a lehető legnagyobb jóindulattal mondom és komolyan is gondolom!

Az egy hét lemaradás hülyeség.. nézd meg, náluk milyen meredekségű a fertőzési görbe.. és milyen nálunk. Az övéké messze megelőz mindenkit a világban.. a miént egyelőre eléggé hátul kullog (hála az égnek, most ez pozitív hír :)
Don't panic!

Womb Rаider 2020.03.16. 10:28:27

@Szubrina: "Annak azért örülök, h a többi dologgal nem tudtál vitába szállni, mert ugye én csinálom a kúrát és én tapasztalom meg a köveket, te nem. "

Mivel kellett volna vitába szállnom? Én a 'módszeredet' alapjaiban kérdőjelezem meg.. ezen nem változtat, hogy te kiállsz magad mellett. Én az orvosoknak hiszek, de nem azért, mert téged kevésbé kedvellek, mint egy szőrös fülű gasztroenterológust.

Szubrina 2020.03.16. 10:40:09

@Womb Rаider: Életem, most jött el a pont, h már nem tudsz felbaszni, kellőképpen higgadtan olvastam a trollkodásod, amivel fel akartál baszni, csak provokálsz.

Elég jól kiderült, h lófaszt se tudsz a dologról, csak akkor mi a gecinek szólsz bele?
Én vagyok a világ egyik legszkeptikusabb embere, csak azt hiszem el, amit a saját kezemben fogok vagy látok. Igen jól gondolod a vírusokban és a baktérimokban sem hiszek, amíg meg nem tapasztalom létezésüket.
Így nem hiszek a rendes pasasok létezésében sem, csak városi legenda, amíg meg nem tapasztalom.

Májtisztítás áldásos hatását megtapasztaltam, fizikailag és lelkileg is látom és érzem a pozitív hatását.

Mivel rengeteg dolog fontos az epekövességgel kapcsolatban, abban nem lényeges elmerülni, h egészen pontosan hová ürül az EPEFOLYADÉK, mert ez a szervezet dolga, az én dolgom az, h ne álljam a szervezet működésének útját az elbaszott táplálkozásommal. Azonban mivel a korábban felsorolt kemikáliák elkerülhetetlenek, ezért a megelőzés maximum a fényevés lenne, az meg ugye nem túl tápláló, ezért hát marad az, h megszabadulunk azoktól a mérgektől, amik a máj rendes működését akadályozzák, hiszen a máj pici kis csatornái is tele vannak pici kövekkel.

Ha az ember nem eszik zsírt és nem iszik elég folyadékot, akkor nem tud működni a máj vérszűrő hatása rendesen és az epe újabb és újabb ürítése, a kövek a májban egyre többen lesznek, mert nem ürülnek át az epehólyagba 8ahol kéősbb panganának) stb...stb...nem fogom részletezni, mert mélységesen buta vagy.

Tudod a gyerekszülést én IQ-hoz és EQ-hoz kötném és akkor a fajtád sosem pulyázott volna le, mert nem tudsz életképes utódokat gyártani, csak sík hülye butageciket, amilyen te is vagy.
Ez is benne van, h én eddig nem szültem, nem szeretném a gyermekeimnek ugyanazt a szenvedést okozni, ami nekem jutott osztályrészül, h ennyi mélységesen buta és még gonosz ember között kelljen létezni.

Szubrina 2020.03.16. 10:42:47

@Womb Rаider: Te idióta ez nem az ÉN módszerem, hanem nálam sokkal okosabb ember módszere én csak követem őt, amiért olyan okos, h bele tud csatlakozni abba a tudásfelhőbe, amibe te pl. soha a büdös kurva életben nem fogsz, maradsz állatias szinten, pinátnyalva.
Az okosabbra, bölcsebbre soha nem hallgatva miközben azt hiszed magadról, h de megmondtad, meg jaj de vicces vagy.
Szinte látom ahogy visszaolvasgatod a kis kommentkéidet és tapsolva nevetsz azon milyen sziporka vagy még ugrasz is egyet forogva a levegőben...

Ó mami...

Womb Rаider 2020.03.16. 11:27:55

@Szubrina: "Elég jól kiderült, h lófaszt se tudsz a dologról, csak akkor mi a gecinek szólsz bele?"

Na, de itt vagy te.. hála az égnek!

" ezért hát marad az, h megszabadulunk azoktól a mérgektől, amik a máj rendes működését akadályozzák, hiszen a máj pici kis csatornái is tele vannak pici kövekkel."
Ez így egy értelmezhetetlen zagyvaság..
Érezhető, hogy magát a detoxifikákációt sem érted (mindek is.. ) és nem érted, hogy ez mind beviteli, mind 'kiviteli' oldalon komplex folyamat. Több lépcsőben és nagyon bonyolult biokémiai folyamatokon keresztül zajlik.

"Te idióta ez nem az ÉN módszerem, hanem nálam sokkal okosabb ember módszere én csak követem őt, amiért olyan okos, h bele tud csatlakozni abba a tudásfelhőbe, amibe te pl. soha a büdös kurva életben nem fogsz, maradsz állatias szinten, pinátnyalva."

Ebből már csak az látszik, hogy valós érvek nélkül , döhödten vagdalkozol és úgy gondolod, hogy a feltételezéseken alapuló sértegetés hatásos lehet.

Semmire nem adsz értékelhető bizonyítékot (az nem bizonyíték, hogy "Wombi, te ehhez hülye vagy, libsikurva!"
A tekintély alapú érvelés (csak követem őt, amiért olyan okos, h bele tud csatlakozni abba a tudásfelhőbe,) ez gyerekes.

Alapvetően butaságokat állítasz, amikor olyanokat írsz, hogy ' a máj nem tud szűrni ' Ez nem így működik. A máj nem egy szűrő, ami a jó dolgokat kiszűri a rossz dolgok meg kifolynak alul. A vese esetében nagy jóindulattal még elfogadhatnánk ezt a megközelítést, de a máj metabolizációs folyamatait ismerve csak nevetni lehet a laikus elképzelésen. Túlhaladott, tudományosan cáfolt nézet. Akkor mégis miként hihetjük azt, hogy ugyan rossz kiindulási alapokról , téves következtetésekkel valós, érvényes megállapításokat tehetsz?

Durroghatsz, sértegethetsz, de ettől nem válik igazzá az, amit leírsz.
Három másodperc alatt találhatsz féltucat érthetően megfogalmazott cáfolatot az elméletetdre, hiteles bizonyítékkal viszont nem fogsz tudni szolgálni. Ez tény.

Továbbra sem látom a magyarázatot, hogy hol jöhet ki egy 3-4cm terjedelmű epekő műtét nélkül.. de türelmesen várom. Díjaznám, ha a hisztit félretennéd.

Szubrina 2020.03.16. 11:44:49

@Womb Rаider: Áhh, hát ezért nem érted...ha nem haragszol nem mellékelek itt képeket, mert elég gusztustalanok a kövek, amik távoznak az emberből és elég nagyok igen...a kúrában meg van a magyarázat, hogyan tudnak kijönni, ugyan is megpuhulnak.

Így már értem, h te a tényeket kérdőjelezed meg, innentől már teljesen felesleges a vita...amikor azt írtam kézzelfogható, az úgy is értettem, a kövek a kezemben voltak, persze csak kesztyűben, mert sajnos, ha hosszú időt töltenek a szervezeteben, akkor rengeteg baktérium melegágyává változnak, azért olyan kurva büdös és kifejezetten karakteres szagú.

Én se hittem, amikor megtettem és befőttesüvegbe raktam a köveket, de aztán rákerestem képekre, kiműtött epehólyagokkal és láttam, h a szétvágott epehólyagban ugyanolyan kövek vannak, mint amik belőlem jöttek ki.

Nem érdekel elhiszed-e, még a családtagjaimat se tudtam rábeszélni, mert ehhez kell egyfajta magasabb dolog felé való nyitottság...kurva nehéz elmagyarázni, de nem is fogom...

Azon túl, h a fizikai mérgek gyűlnek a májamban, nekem a sok szorongástól is...ismered a mondást? "Elöntött az epe dühömben" és társai? Ezek a mondások valódi jelentéssel b
írnak, aki sokat idegeskedik, annak lesz baja az epéjével, májával, plusz bevitt mérgek...

Én szorongok ettől a világtól, amiben kényszerülök élni, ahol pl. olyan rosszindulatú és tudatlan lények foglalnak helyet és szaporodnak, mint pl. te...

Ezért örök kérdés nálam a gyerek nem gyerek, hogy védjem meg a világtól? Hogyan?
Nem lehetek olyan önző, h a saját érdekeimet a gyermek érdekei fölé helyezem és őt is belekényszerítem ebbe a kibaszott mocsokba, amiben minimális boldogság jut csak és rengeteg szenvedés az olyan ostoba lényektől, mint te a gyerekeid, meg a többi féreg...

Womb Rаider 2020.03.16. 12:09:45

@Szubrina: "Így már értem, h te a tényeket kérdőjelezed meg, innentől már teljesen felesleges a vita"

Semmiféle tényeket nem láttam.. hol? Merre vannak? Te állításokat közölsz. Az más!
És az elméleted (miszerint műtét nélkül megoldható a nagyobb méretű kövek elhajtása) ezt nem én, hanem ORVOSOK kérdőjelezik meg.. sőt, ennél tovább is mentek, MEGCÁFOLTÁK.
Szerinted ha ennyire egyszerű lenne, akkor az orvoslás a kockázatosabb, végleges és invazív megoldásokat választaná?

"Azon túl, h a fizikai mérgek gyűlnek a májamban, nekem a sok szorongástól is...ismered a mondást? "
Persze, ismerem.. de amikor ez keletkezett, azért picit szűkösebb ismeretek mentén próbálták az emberek megmagyarázni a testünk működését.

"Én szorongok ettől a világtól, amiben kényszerülök élni, ahol pl. olyan rosszindulatú és tudatlan lények foglalnak helyet és szaporodnak, mint pl. te..."

Te a saját szamárságaid és ismereteid hiánya/téves volta miatt szorongsz. Amiket én ma ebben a témában leírtam, egytől egyig tudományos megerősítésen nyugszik, de ha ebben az értelemben sokkolóan hatott, úgy elnézésedet kell kérjem. Néha a valóság valóban szomorúbb, ilyesztőbb, mint a buborék belsejére festett valóságpótló freskók.

"Nem érdekel elhiszed-e, még a családtagjaimat se tudtam rábeszélni, mert ehhez kell egyfajta magasabb dolog felé való nyitottság...kurva nehéz elmagyarázni, de nem is fogom..."

Mert nem tudod.. a transzcendentális, az irracionális felé menekülsz, mert megérteni és felfogni a valóságot számodra nagyobb kihívás.

"Ezért örök kérdés nálam a gyerek nem gyerek, hogy védjem meg a világtól? Hogyan?"
Úgy, ahogyan emberek milliárdjai .. akik nem megvédeni akarják, hanem olyan emberré nevelni, aki megérti a körülötte zajló történéseket és képes eligazodni azok között.
Tanítani kell a gyereket, nem védeni. Nem lehetsz melette örökre és mennél később szembesül a valósággal, annál később tudja a saját védelmi mechanizmusait létrehozni.

Ha olvaslak, egyre inkább érlelődik bennem a gondoloat, hogy tényleg nem fontos, hogy minden nő szüljön utódokat. Ha nincs útravaló, ha nem tudsz mit adni neki, akkor jobb, ha csak álom marad.
(ez megint nem bántás.. mielőtt felhorgadsz)

Szubrina 2020.03.16. 12:23:12

@Womb Rаider: "Semmiféle tényeket nem láttam.. hol? Merre vannak? Te állításokat közölsz. Az más!
És az elméleted (miszerint műtét nélkül megoldható a nagyobb méretű kövek elhajtása) ezt nem én, hanem ORVOSOK kérdőjelezik meg.. sőt, ennél tovább is mentek, MEGCÁFOLTÁK.
Szerinted ha ennyire egyszerű lenne, akkor az orvoslás a kockázatosabb, végleges és invazív megoldásokat választaná?"

Igen ennyire egyszerű, ezzel kezdtem a kommentemet, te tényleg ennyire alszol??? Minden érdekekről szól, a gyógyszerek valójában mérgek még is elcsattogsz a patikába és beszeded azt a szart. Szted engednék ezt, ha nem egy kurva magasan lévő összeesküvése érdekeiben nem állna??? H az utca embere mérgeket szedjen? Az orvosoknak nem érdeke téged meggyőgyítani, ha nincs beteg, nincs melójuk. Persze sokan közülök azt hiszik jót tesznek, de van aki tudja, h nem még is átbassza a betegeket.

Már hogy cáfolták volna meg a követ, ami kijött belőlem, nem is látták:DDDD

Figyelj, te biztos, h nem tudtál semmi jót átadni a gyermekeidnek, mert olyan setét vagy, mint az iccaka...fizikaliag fáj, h ilyen mélységesen buta vagy...komolyan FÁJ!!!

Ha képeket tennék ki akkor meg nem hinnéd el, h én fotóztam:D
Bár gondolkozok most valamin, az egyik képet tegnap csináltam és azt mondjuk meg tudom csinni, h ugyanabból a szögből lefotózomugyanazt a hátteret és odaírom a neved, viszont, akkor meg nem hinnéd el, h azok bizony epekövek:DDD

Sehogy se lehetne neked bebizonyítani, max, ha beengednélek a kövi kúrámra és velem lennél egész idő alatt, azt meg gyomorral nem bírnám:DDD

Ráadásul bennem már nem tudnak összegyűlni nagy kövek, mivel ahhoz több idő kell, viszont a kolléganőmből kijöttek nagyok...belőlem már csak fél centis a legnagyobb kő, ami távozik...hiszen rendszeresen ürítem őket...

Bár nem szerettem volna ennyire belemenni, mert ez elég intim téma...

Szubrina 2020.03.16. 12:28:06

Egyet tanulj meg bármilyen módszerrel is találkozol az életben csak az működik és az hiteles, amiből nem származik egy konkrét cégnek vagy személynek bevétele.

Pl...Lenkei vitaminjai szimpik, na de miért olyan drágák?
Ott van a Regenor, lehet, h hatásos, de hát vagyonokba kerül...
Itt van ez a módszer, fillérekbe kerül és ezért érdemes kipróbálni...olyan összetevők kellenek hozzá, ami senki érdekeit nem képezik...

Az egyetlen, amiért aggódtam a kolléganőm miatt, mert nagyon fontos, h az ember betartsa az időket és leírást a sikerhez és féltem, h lazán veszi...mert én már lazán veszem és talán nem voltam elég konkrét, amikor felhívtam a figyelmét, h mire is kell figyelni...

Womb Rаider 2020.03.16. 13:18:23

@Szubrina: "Itt van ez a módszer, fillérekbe kerül és ezért érdemes kipróbálni...olyan összetevők kellenek hozzá, ami senki érdekeit nem képezik..."

Akkor most közölsz valami konkrétumot.. vagy tovább bújócskázunk?

"Már hogy cáfolták volna meg a követ, ami kijött belőlem, nem is látták:DDDD"
Nem "Szubrina csodás epekőtlenedését' cáfolták, hanem azt, hogy a méregtelenítő 'kúráknak' bármi igazolható haszna lenne.. Az meg, hogy egy szilárd, kristályos képződmény , aminek mérete többszöröse az epevezetéknak, az normál úton, sebészi beavatkozás nélkül ki tud ürülni a szervezetből...ÉS utána képes az eredeti dimenzióit visszanyerni (hogy demonstrálhass..) az sok nekifutásra is egyértelmű képtelenségnek hat.

" Minden érdekekről szól, a gyógyszerek valójában mérgek még is elcsattogsz a patikába és beszeded azt a szart."
Minden 'méreg' .. tudod ki mondá ezt? Paracelsus.. és hozzátette, rögtön, hogy minden a dózison múlik.. (a pálinka kivétel, mert kis mértékben gyógyszer, nagy mértékben orvosság :)

Egyébként még ez az állításod sem állja ki az igazság próbáját. Vannak gyógyszerek, amik nem mérgek, pusztán a szervezet egészséges működéséhez szükséges anyagok pótlását végzik, illetve ezen anyagok termelődését serkentik/gátolják, úgy, hogy a szervezetben meglévő folyamatokba beavatkoznak.

"Ha képeket tennék ki akkor meg nem hinnéd el, h én fotóztam:D"
Bármikor felteszek képeket (bármiről) amivel a mondókámat igazolom..maximum te nem hiszed el. Ahogyan semminemű érv nem hatol át a megkövült tévképzeteid buborékján.

A valóság ilyentén torzítása/szűrése nem egészséges..

"Az orvosoknak nem érdeke téged meggyőgyítani, ha nincs beteg, nincs melójuk. Persze sokan közülök azt hiszik jót tesznek, de van aki tudja, h nem még is átbassza a betegeket."

Az orvosnak jól felfogott érdeke, hogy sikeres legyen a terápia.. és az esetek nagy százalékában az is.. a kuruzslónak is az lenne, ám mivel ő képtelen erre, nem tehet mást, a hangerővel igyekszik kompenzálni ismeretei és képességei hiányosságait. Próbál a hitre apellálni, ami egy határig még rendben is van, éljen a placebo.. de egy határon átlépve halálos veszély forrása.

Azt lehet, nem tudtad, de a hagyományos kínai orvoslás, ami kb. ugyanazon szinten mozog a tudományos megalapozottságot illetően, mint a te epekő csudád.. nos ezen 'orvoslás' hazájában (és úgy en bloc Ázsiában) akkor kezdett el emelkedni az emberek átlagéletkora, mikoron a buta, haszonleső nyugati orvosok és a nyugati, tudományos elvek szerint felépített orvoslás teret tudott nyerni arrafelé. Ennek szerinted mi lehet az oka?

Womb Rаider 2020.03.16. 13:21:26

@Szubrina: "Egyet tanulj meg bármilyen módszerrel is találkozol az életben csak az működik és az hiteles, amiből nem származik egy konkrét cégnek vagy személynek bevétele."

Ez megint értelmetlen, úgy, ahogy van..

Az eredményesség egyértelműen megállapítható és az, hogy a módszert alkalmazó az ehhez kapcsolódó költségeit kompenzálandó fizetséget is kér a munkájáért, az nem zárja ki, hogy valóban hasznos a munkája.

Pont a kuruszlók azok, akik betegesen irtóznak attól, hogy ellenőrizhető, egzakt módon, reprodukálhatóan mérettessék meg a módszerük értéke.

Ködös, misztikus blbla mögé menekülnek jobbára.

Szubrina 2020.03.16. 13:25:13

@Womb Rаider: Hát pedig kijön és vissza is nyeri a fomáját, de teljesen felpuhul a módszernek köszönhetően, így mint egy gyurma, kicsusszan, aztán visszaformálódik, kint pedig szétnyomható. Más magyarázatot nem lehet rá mondani, a módszer részét neked is ismerned kell, hiszen nagy análszex fan vagy és tudvalevő, h egy higiénikus análszex előtt teljesen ki kell üríteni a gyomrot és a végbelet, ellenkező esetben egy kis kaki érheti a makkot vagy bejuthat a salak a hugy/ondó csőbe...nyami...

Szóval annyira kiürül a szervezet, h már csak a kövek tudnak kijönni fizikaliag, mert hót üres a tér...

Nem fogom neked bizonygatni, aki arra érdemes alkalmazza és gyógyul.

A cukorbetegségnél sem a gyógyítás a cél, ha bár gyógyítható, hanem a krónikus szinten tartás, hogy folyamatosan fogyjon az az inzulin és a többi szar...

Istenem, de szegényes lehet az életed...

Szubrina 2020.03.16. 13:29:37

Nincs iagazd, ahol a nyerészkedés a cél és nem az emberek megsegítése az szart se érő módszer...itt van pl a Butyenkó légzéstechnika...a felesleges oxigénfelhasználás lenne a cél...illetve az asztmások teljes gyógyulás...ja nem inkább a pénzkeresés...ami gyanússá teszi...egy tanfolyamra 20-ember megy kb...és 80 ezer/fő volt úgy 10 évvel ezelőtt...most bele se gondolok mennyi lehet...
Gondolj bele milyen összeg ez csaupán egy kis információért...
Hol vannak a magasztosabb célok??? Jah, h ez az orvosokból is hiányoznak...
na mind1 leszarom...

Volt egy orvoslátogató, akivel egyszer beszéltem, ne tudd meg mit kapnak az orvosok azért, h neked melyik gyóccert írják fel és soha nem az egészséged a fontos nekik, ezt jegyezd meg jól!

Womb Rаider 2020.03.16. 13:39:56

@Szubrina: Még mindig egy konkrétum sem látszik "A MÓDSZER"-t illetően. Akkor most titkos? Vagy valakinek érdeke fűződik ahhoz, hogy bárki számára INGYEN elérhető legyen?

"Nem fogom neked bizonygatni, aki arra érdemes alkalmazza és gyógyul. "
:))) Arra érdemes? Osztán ezt ki dönti el?

"Szóval annyira kiürül a szervezet, h már csak a kövek tudnak kijönni fizikaliag, mert hót üres a tér..."
Ezt nem tudom értelmezni.. zagyvaság.

"A cukorbetegségnél sem a gyógyítás a cél, ha bár gyógyítható, hanem a krónikus szinten tartás, hogy folyamatosan fogyjon az az inzulin és a többi szar..."
A cukorbetegség szintén egy rendkívül összetett, sok tényezős betegség(csoport) amit kötve hiszem, hogy egyetlen univerzális módon lehetne gyógyítani. Sok esetben csak a következményeinek mérséklése lehet elérhető cél, és, igen, mint írtad, van gyógyuló cukorbetegség is. Csak kíváncsiságból.. miként gyógyítanál te egy súlyos, 1-es tip. diabeteszt ? Amikor az elhalt béta sejtek (a Langerhans-szigetekben) már nem termelnek inzulint, elegendő volumenben.. de ugyanígy kérdéses, hogy mihez kezdenél a 2-es tip. diabetesz esetén a hibásan működő inzulin receptorokkal? (Vagy ezek nem lényegesek, mert nem látszanak és a szervezet dolga, hogy legyenek?)

(jelzem, az sezxuális identitásomnak a témát illetően vajmi kevés relevanciája van, tehát ennek feszegetése egy célt szolgál: nincs érved így próbálsz engem hitelteleníteni. Ezzel annyi a bibi, hogy ettől még nem igazoltad az állításaid továbbra sem.

"Istenem, de szegényes lehet az életed..."

Ezt kifejtenéd? Ezt én már végképp nem értem, hogy erre miből is következtettél :)

Reactor 2020.03.16. 18:59:54

Jájjj segítCSég, jön a korona vájrösz! MindmeKhalunk! Pánik! Fusson mindenki szerte-szana! A korona vájrösz már a spájzban van! MenCSenek meg!!!

Nevetséges, túllihegett baromság az egész, amivel csak a kúrmány meg a gyógyszergyárak járnak jól. Nekik jó üzlet hímlőjárványnak meg kolerának eladni a koronavírust.
Te Szub! Ha ez az ördög csak fele olyan fekete lenne, mint amilyennek lefestik, az ország fele lakossága kipusztulna hónapok alatt. Ugyanis az abszolút nulla magyar egészségügy egyszerűen tehetetlen egy ilyen járvánnyal szemben.

A gazdaság össze fog dőlni, ez nem kérdés. A kérdés inkább az, hogy mikor. Ne aggódj, a szeretett kúrmányunk gondoskodik róla, hogy itt jólét ne lehessen soha. Tőlünk nyugatabbra már réges-rég letudták a válságot, itt még kb. el se kezdődött. Biztos lehetsz benne, a feketeleves még csak most jön...!!! Nem véletlen, hogy az országunk már 10+ éve az államcsőd szélén tántorog.

A főnökökön pedig ne csodálkozz: a vadkapitalista rablógazdálkodásban az ember, az alkalmazott semmit nem ér. Egy árucikk, semmi egyéb. A főnökökre pedig különösen jellemző, hogy amit nem lehet nyereségként, veszteségként elkönyvelni, az nem létezik, arról szarunk magasról. Én még egy olyan munkahelyről se hallottam, ahol a főnök nem a létező legnagyobb dilettáns, embergyűlölő faszkalap lett volna. És akkor megy a cirmogás, hogy mindenki menekül ki Németbe meg Svájcba, mint a patkányok a süllyedő hajóról.
Nos, többek közt ezért: mert az ottani főnökök már rájöttek, hogy igen rossz vicc oda szarni, ahonnét eszünk, és elkezdték embernek nézni a beosztottjaikat, annak megfelelően bánni velük. Itt Magyarországon ez a felfogás még nem jött divatba, és vélhetően soha nem is fog.
De nem kell ezen csodálkozni, Szub: a Balkán még mindig közelebb van hozzánk, mint London vagy Helsinki...

Womb Rаider 2020.03.16. 20:06:38

@Reactor: Szerintem tényleg lehet, hogy jobb (mindenkinek) ha inkább Dune-zel egy kicsit..vagy sokat..

Azt a sok sötét baromságot, amit sikerült egy kommentbe idehányni, az egészen rekordszerű..
Nincs is kedve az embernek tételesen cafatokra szedni. A másik topikba belökött okoskodásod most már kezd értelmet nyerni..

Reactor 2020.03.16. 20:32:28

@Womb Rаider: Aha. Je. Tudsz is tételesen cáfolni, vagy csak nemes egyszerűséggel sötét baromságnak titulálsz mindent, ami nem egyezik a te saját személyes különbejáratú magánvalóságoddal?
Tudod, nagyon sok embernek ugyanez a véleménye, mint az enyém, mindezt úgy, hogy fogalmuk sincs, előtte mit írt a másik. Természetesen ők is mind hülyék - nyilván - te vagy helikopter egyedül.

TudodKi 2020.03.17. 00:31:15

Picur... Miert kell ezt mindig? :)

Nesze, nesze:

"
Alacsony önértékelés és külső magabiztosság
A látszólag rengeteg önbizalommal rendelkező embereknek is lehet alacsony vagy zavart az önértékelésük. Itt is a tökéletesség kényszerét fedezhetjük fel a háttérben. A (vélt vagy valós) pozitív vonásait és eredményeit hangoztató ember retteg a kudarctól és a lesújtó kritikától, és ingerülten, agresszívan fogadja azt. A véleményt adó ember jelentőségét, hitelességét kétségbe vonja, és nemritkán személyeskedő hangnemben csap vissza. Mindenkinél okosabb, ügyesebb, műveltebb, gazdagabb, leleményesebb, szerencsésebb stb. akar lenni, illetve annak akar látszani. Meg akarja előzni, hogy magas lóról beszéljenek vele, ezért a lehető legmagasabb lóról beszél már a társalgás elején. Fél attól, hogy leleplezik a hibáit, a kudarcait, a „műveletlenségét”, az „élhetetlenségét” – vagyis mindent, amit valójában ő hisz magáról. Ez rendkívül törékeny mű-önbizalom.
A magabiztosnak látszó emberek azt a taktikát is választhatják a külvilág lefegyverzésére, hogy lázadni kezdenek mindenki más véleménye ellen. Dühösek, amiért nem érzik magukat jól a bőrükben, és hevesen bizonygatják, hogy semmiféle bírálat nem fáj nekik. Ez oda vezet, hogy bűnbakokat keresnek, és tekintélyharcokba keverednek.

Lépésenként felfelé
Az önértékelés fejlesztéséhez először fel kell tárnunk, hányadán is állunk saját értékeinkkel. Ennek két lépése van.
-Először is rendszeresen módot kell találnunk rá, hogy magunkba fordulhassunk, és őszintén szembenézzünk önmagunkkal. Teremtsük meg a belső csendet és nyugalmat, és képzeljük el, hogy megszabadulunk minden rossz beidegződéstől, gátlástól és kényszerképzettől! Használjuk ki a képzelet erejét: biztosítsuk magunkat saját feltétlen szeretetünkről és elfogadásunkról, ismerjük el saját jó tulajdonságainkat és kimagasló eredményeinket, illetve képzeljük el, hogy olyan embereket vonzunk be az életünkbe, akik szintén elfogadják a mi valódi személyiségünket! Írjuk fel legalább 30 jó tulajdonságunkat és figyelemre méltó eredményünket! Ezt a listát magunkkal is hordhatjuk, így minél többször elolvashatjuk, és könnyebben tudatosodhat.
-A második lépés: meg kell tanulnunk kívülről figyelni a viselkedésünket, illetve mások reakcióját! Ha már tudjuk, milyen „tünetekkel” nyilvánul meg önértékelési zavarunk, nyakon csíphetjük kényszeres megnyilvánulásainkat. A gátlásos tartsa számon, hányszor kér bocsánatot egy nap, és hányszor szidja le magát! A kérkedő pedig, azt, hányszor érez visszafojthatatlan késztetést arra, hogy irigylésre méltó dolgokat hangoztasson magáról, vagy csak egyszerűen felülkerekedjen a többieken! Ha ránk tör a késztetés, hogy hivalkodással „nyomjunk le” másokat, vegyünk egy nagy lélegzetet, mielőtt megszólalnánk, és gondoljuk át, van-e értelme annak, amit teszünk! Milyen jutalmat kapunk azért, hogy hivalkodtunk? Vajon jobban fognak szeretni, tisztelni? Aligha. Legfeljebb többet fognak suttogni a hátunk mögött.
GONDOLJUK VÉGIG: csupa olyan embernek akarunk megfelelni, akiknek szintén zavart az önértékelésük. Bárhol járunk, unos-untalan versengésnek lehetünk szemtanúi, amelyekben az emberek egymás eredményeit vagy kudarcait igyekszenek túllicitálni. Ha rendben lenne az önértékelésük, erre nem  lenne szükségük. Vegyük észre, hogy mekkora eltérések vannak a felénk érkező visszajelzésekben, és ne tulajdonítsunk a kelleténél nagyobb jelentőséget nekik! Mindenki a saját hiedelmeinek rabja.
TIPP: néha tanulnunk is kell másoktól, mert az ember sokszor nem veszi észre a saját hibáit. Az igazi kihívás az, hogy nyitottak és rugalmasak maradjunk anélkül, hogy túlzottan ráhangolódnánk a külvilágra. Ehhez szilárd belső értéktudat kell, egyfajta „lelki gerinc”, ami mindig tartást ad nekünk."

Innen: www.ideal.hu/sectionegeszseg/107-lelek/104687-az-oenertekeles-zavarai.html

Igen, tudom, azt mondtam nem jovok, de sajnos fuggo lettem, ez van.. Beallok reactor melle. :)

Szubrina 2020.03.17. 00:45:17

@TudodKi: Először is ne nevezz Picurnak, tudom, h kedves és bizalmaskodó akarsz velem lenni, de eljátszottad az esélyedet és arról ne is beszéljünk, h utána milyen leveleket küldtél, még a fenyegetőzéstől sem riadtál vissza.

Agyfaszt kapok tőled, te komolyan honna a retkes faszból veszel ilyeneket? Ebből semmi nem igaz rám, nem akarok önbizalommal telinek látszani, nem akarok nagyobbat mondani mint mások, sőt nem is mondok nagyobbat. Néha van önbizalmam, néha meg elpárolog...
Annyi, h nekem nagyon határozott véleményem van dolgokról és ha azzal valaki nem ért egyet, akkor biza szembe megyek vele.

Tényleg nem bántásból, de mielőtt te itt segíteni akarsz valakit az dolgozz magadon kurva sokat...a függőség az nagyon komoly betegség, pláne, ha 30 éve tart. Ez nem játék és nem olyasmi, amit el lehetne nézni valakinek. Arról nem is beszélve, h nálad is komoly gondok vannak, féltékenység, paranoia, birtoklási vágy, beteges ragaszkodás, szociopata is vagy sztem, persze ezektől függetlenül egy nagyon intelligens elme vagy, de az édeskevés ezek mellett.

TudodKi 2020.03.17. 00:55:30

@Szubrina: Annyira tudtam, hogy ezt fogod irni. :)

Nyitott konyv vagy. :)

Holnap hivhatlak delelott?

Szubrina 2020.03.17. 00:55:47

@Womb Rаider: Van relevanciája annak, h pinát nyalsz éjjel-nappal, sztem attól hülyültél meg, mert seggbutageci lettél.

Nos, a módszer a "csacskaság" számodra titok marad és h ki dönti el ki érdemes rá, az BECSES személyem.

Inkább azt írom le, ha nem lenne szegényes az életed, akkor nem azzal töltenél az életedből drága órákat (amiket már soha nem fogsz visszakapni), hogy rajtam találj valami fogást, hogy belémköss, h provokálhass, ha nem lennél leszbi akkor nem érteném, de így van egy sejtésem, tudod, amikor a heteróknál a kisfiúk húzzák a kislányok haját, mert tetszik nekik...ja és nincs életed, biztos kirepültek már a gyerekek is, ott vagy magadban, szottyadtan, öregen, leszbin.

Te most húzod a hajam, h ez mennyire gáz: NAGYON?!

Biztosíthatlak, h se az én pinámat sem pedig én a te pinádat nem fogjuk kinyalni!
Lehet szépen tiplizni tovább!

TudodKi 2020.03.17. 00:59:02

@Szubrina: " Arról nem is beszélve, h nálad is komoly gondok vannak, féltékenység, paranoia, birtoklási vágy, beteges ragaszkodás, szociopata is vagy sztem"

Pontosan azt csinalod, ami a cikkben le van irva, te.. Hat olvasd mar el ERTON megegyszer aztan kozvetlenul utana ezt a reakciodat. :) Tenyleg nem latod magadat??!!

Ezt, amikor masok velt hibait sorolod ellenuk, projekcionak hivja a szakirodalom es tulajdobkeppen a sajat gyengesegeidrol keszitesz leltart.

TudodKi 2020.03.17. 01:01:17

@Szubrina: Nyugiii!! Besziv-kifuj. Holnap hivlak. :)

Szubrina 2020.03.17. 01:06:32

@TudodKi: Semmiképp, nem, nem, nem és nem.
Ki akarsz csinálni, mikor amúgy is kivagyok?
Már vagy 2 napja nem zaklattál, most mi a geci van, nem jutsz a cucchoz a koronavírus miatt és újra kitört rajtad az agybaj?

Szubrina 2020.03.17. 01:12:36

@TudodKi: Tudom mi az a projektálás, de ez nem az...konrkétan megismertem egy egészen kedves fiút a személyedben, egy beszélgetés után, ahogy megláttad, h mások kommentjeire is válaszolok, elkezdtél érzelmileg zsarolni...sőt kijelentetted, h aznap nem telózunk...ez elég szarul érintett akkor...aztán már fasz se emlékszik, de a lényeg, h kifordultál magadból, fenyegetőztél, elkezdtél hekkerkedni utánam, közölted, h idejössz címre meg csupa olyan dolgot, amit az ember lánya, egy vadidegentől nem szívesen olvasna a neten, aztán Dr. Jekyl meg visszaváltott Mr. Hydra és behízelgőn úgy tett, mintha nem küldött volna vagy 25 vagdalkozó levelet, h én mekkora szarszemét szarember vagyok és stb...

Keress vki mást és azt zaklasd, ne engem!

Szubrina 2020.03.17. 01:13:31

@TudodKi: Ne hívj! Lenémítom, aztán ha lesz időm megkeresem a telószámletiltást!

TudodKi 2020.03.17. 01:17:44

@Szubrina: Ne itelj elsore. Ronda es finom. :)

TudodKi 2020.03.17. 01:23:52

@Szubrina: Hat.megprobaltam..

Akkor 5 ev mulva talalkozunk. Ennek most tenyleg nincs tul sok ertelme igy, meg nem allsz ra keszen.

Tapasztalj, csalodj aztan remeljuk 5 ev mulva nem itt tartasz mar.

Nem hivlak, nem zaklatlak tobbet, sajnalom, ha megijesztettelek.

Szubrina 2020.03.17. 01:29:15

Aha, tudom, ezt is ismerjük már, oszt két nap múlva, újrakezded...ugye nem gondolod, komolyan, h még 5 év múlva is tőled kell rettegnem?

TudodKi 2020.03.17. 01:33:54

@Szubrina: Nem kell. Ha jom csinalod, azt fogod mondani nekem: Vegre itt vagy. Most mar tudom mirol beszeltel annak idejen, ne haragudj.

Persze ezt most meg nem erted, de majd visszaolvassuk es jokat rohogunk majd. :)

Szubrina 2020.03.17. 01:39:54

@TudodKi: Ez már az a rész, ahol lekoptál és békénhagysz?

TudodKi 2020.03.17. 01:47:40

@Szubrina: Meg varom a bocsanatkerest.

Womb Rаider 2020.03.17. 09:52:26

@Szubrina: "Van relevanciája annak, h pinát nyalsz éjjel-nappal, sztem attól hülyültél meg, mert seggbutageci lettél."

:))) Ne légy nevetséges.. vagy legalább ne érezd dicsőségnek ;)

"Nos, a módszer a "csacskaság" számodra titok marad és h ki dönti el ki érdemes rá, az BECSES személyem."

Lehetőséged lett volna, hogy miután már magadat sikerült meggyőznöd, most a hívők számát gyarapítsd.. úgy tűnik, nem volt bátorságod a feladathoz. Vagy a hited hagyott el!

"Inkább azt írom le, ha nem lenne szegényes az életed, akkor nem azzal töltenél az életedből drága órákat (amiket már soha nem fogsz visszakapni), hogy rajtam találj valami fogást, hogy belémköss, h provokálhass, ha nem lennél leszbi akkor nem érteném, de így van egy sejtésem, tudod, amikor a heteróknál a kisfiúk húzzák a kislányok haját, mert tetszik nekik...ja és nincs életed, biztos kirepültek már a gyerekek is, ott vagy magadban, szottyadtan, öregen, leszbin."

Én (ezt így barátilag) azt javaslom, hogy ne gabalyodj bele nagyobb lélegzetvételű elméletekbe mások életét, motivációit illetően, amíg a saját életeddel nem tudsz egyenesbe jönni.. ne aprózd el magad. És leteszem a nagy esküt, az én életem egyelőre szinkronban van az elképzeléseimmel és vágyaimmal, aggódásod megható, de felesleges ;)

"Te most húzod a hajam, h ez mennyire gáz: NAGYON?!"
Az nagyobb gáz, amilyen módon kezeled az eszmecserét. A minimális önuralom is hiányzik. Ha valami nem a szád íze szerint alakul, azonnal támadsz, szitkozódsz és sértegetsz.
(ez egyébként a társkapcsolati problémáid hátterében is meghúzódhat.. nem ártana beszerezned egy nagyobbacska tükröt.. )

"Biztosíthatlak, h se az én pinámat sem pedig én a te pinádat nem fogjuk kinyalni!
Lehet szépen tiplizni tovább! "

Semmi ilyesféle tervem nem volt. Nem vagy az esetem :P

TudodKi 2020.03.17. 10:02:46

@Womb Rаider: A tukre mar megvan. En vagyok az, nem csoda, hogy nem tetszik neki, amit lat. :)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása