Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 29. 22:32 - Szubrina

Kiss me!

Hmmm...a csókolózás őrülten jó dolog, mielőtt csókolóztam volna ever nem hittem benne, h én valakinek nem fogok undorodni a nyálától. Mai napig is, az éttermi poharak, evőeszközök undort keltenek bennem. Viszont a csók tényleg más és nem csak akkor jó, ha szerelmes vagy, ha vkivel működik a kémia, kibaszott izgató a csókja.

ashli_es_ferje_1.jpg

Biztos mindenki érezte már azt, h a másik szája vonzza az övét, mint egy mágnes, aztán kizáródik a világ és csak egymás forró, nyálas szája létezik. Ha minden klappol és nem rohad a másik foga, illetve nem evett fokhagymát, akkor finom édes a nyála. A  nyelvetek a másikéhoz simul, játszadoznak egymással. Kifejezetten izgató, ha egy hosszú csókolózásról van szó, a fasz feláll, a punci pedig benedvesedik. 

Élvezetes a másik szájával, nyelvével játszani, beszívni, harapni. Ahogy az első behatolás egy új emberrel, úgy az első csók is, fantasztikus élmény, amikor a kisebb-nagyobb várakozás után végre megtörténik. vagy csak egy nagyobb kihagyás után, szerelmeseknél 1 perc is már annak számít.:)

Van olyan időszakom, h csak csókolózással is ellennék, hiszen az is annyira feltölti az embert. Volt olyan buli, ahol több partnerrel is csókolózásba kerültem (még 17 éves koromban), némi pia hatására, de nem bánom, mert szép emlék, amire emlékszem belőle.

Elgondolkoztam, mikor is csókolóztam utoljára...októberben, október 11-én éjjel 11-körül. Picsába, de rég volt.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2415504458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása