Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 01. 12:20 - Szubrina

A személyes vonzerőm?

A napokban megkaptam egy sértett férfiútól (igaz nem élőben, csak e-mailben, vakon), hogy ő szelíd, kedves nőre vágyik és, hogy én nem vagyok az. Sztem ez kurva nagy tévedés. Én egy nagyon kedves és kifejezetten szelíd nő vagyok, AMÍG velem is kedvesen viselkednek. Viszont, ha úgy érzem (tehát ha szerinte nem, de én már úgy érzem, h) bánt valaki, akkor azonnal felmegy a pumpám, de tényleg a másodperc törtrésze alatt egy harcos amazonná változom. Még abban az esetben jön elő belőlem az ősasszony, ha valaki nagy-nagy butaságokat terjeszt, mert akkor konkrétan kéretlenül betámadom, hiszen nem szabad engedni, h hülyeségeket híreszteljen és megtévesszen embereket.

Az utóbbi napokban, anélkül, h megjátszottam volna magam, kifejezetten figyeltem arra, h milyen vagyok, hogyan szólok az emberekhez, milyen hangsúllyal, mennyit mosolygok, sokkal kedvesebb vagyok, mint ahogy gondolnám magamról. Oké ezzel vannak gondok is, én egy borzasztóan őszinte és közvetlen nő vagyok, bátran (mert tiszta a lelkiismeretem) belenézek az emberek szemébe, ezt a férfiak általában félreértik, valamiért sokan azt hiszik, h vonzódom hozzájuk, pedig én egyszerűen csak kedves, empatikus és érzékeny vagyok velük.

mosoly1.jpg

Az utóbbi időben ez már kifejezetten kellemetlenné vált számomra, mert vannak olyan palik, akik nem csak felfalnak a szemeikkel, hanem szelíden a kis butuska, de kedves módszereikkel udvarolni próbálnak, általában csokit adnak nekem...egyértelmű, h meg szeretnének hódítani, de bazz hozzám még ennél sokkal több sem lenne elég, persze jól esik (néha nem csak a lelkemnek, hanem a pocimnak is), elfogadni muszáj, különben megsértődnek. Valahol sajnálom őket, h ennyire kis egyszerű emberek, nem lehet így könnyű nekik az életben.

Aztán vannak a nők, akik nem ismernek azok borzasztóan utálnak, irigyek rám, amiért a sok pasi csak úgy legyeskedik körülöttem, ők is felmérik, h oké persze duci a lányka, de azért szép arca van és nagyon kedves mosolygós, sokkal fiatalabbnak néz ki a koránál, ők meg általában zsémbes középkorú vénasszonyok...már ráncosak stb...Ezen a helyzeten az sem segített, h egy másfél év megfeszített munka után a cégnél, vettem egy zsír új autót és azt nem hitelre (soha nem veszek fel hitet, soha). Nahh ezek után jött csak a sok susmus, h kit szopok én, h ez nekem összejöhetett. (már bánom, h elmondtam büszkén, h nem hitelre veszem, de hát ez az igazság, minek hazudozzak, de így utólag azt kellett volna mondanom, h még 10 év, mire kiperkálom, mert így a sok buta nő még irigyebb rám). Akikkel sikerül összehaverkodni, azok teljesen megváltoznak velem kapcsolatban, egyszerűen az őszinte, önkritikus, ironikus humorommal leveszem őket a lábukról. Ezen felül nagyon segítőkész vagyok...

Nagyon érdekes dolog egyébként szuperérzékenynek lenni, amikor az emberk 90%-ról meg tudom állapítani, h milyen érzései vannak velem kapcsolatban, néha persze rossz is, amikor érzem, h kifejezetten utál valaki, azt marha nehéz elviselni, főleg, ha munkakapcsolat miatt nem lehet elkerülni. Tök mind1 mit mond amúgy, egyszerűen érzem, h kedvel vagy sem, még ha azt is állítja, h kedvel. Például a főnökeimnél (ketten vannak) mindig tudom, h valamiért haragszanak, de erre nem oly egyszerű rákérdezni, általában napokig szenvedek tőle, amíg azon morfondírozok, h mi a faszt csináltam, már megint, amiért most így viselkedik velem egyik vagy másik...pár nap után rá szoktam kérdezni és meg is szoktuk beszélni. Volt már, h valaki kitalált rólam a hátam mögött valami pletykát és azért (???).

Mostanában a korona miatt sok embert veszítünk el, akik inkább otthon maradnának, mert félnek, ezeket az embereket pótolni kell és sok fiatal srácot vettünk fel az utóbbi egy-két hétben. Érzem rajtuk, h tetszem nekik és hogy mennyire szeretnék produkálni magukat előttem, kifejezetten helyes huszonéves srácok. Nem tudom, h csak úgy én, amilyen vagyok vagy a pozicióm (kisfőnök) is vonzóvá tesz a szemükben, ugyan is én irányítom az embereket...

Már kifejezetten feszélyez, h szinte minden lépésemet figyeli valamelyik vagy többen is egyszerre, ráadásul néha eljátszom a gondolattal és elképzelem, magunkat valamilyen szexuális pózban én magam is (egyedüllét), aztán arra gondolok, h semmi értelme én már komolyabb nő vagyok ennél, h csak úgy minden cél nélkül együtt legyek valakivel...

Félre értés ne essék, abszolút nem vagyok elszállva magamtól és kurva jó nőnek sem képzelem magam és nem is vagyok az, csak van bennem valami, ami az átlagban nincs és ezt a férfiak 80%-a érzékeli, hatással van rájuk és érzem is rajtuk, nos a többi 20% azok észre sem vesznek, úgy érzékelem, nem tudom miért van ez és természetesen ezek a saccok szubjektívek, de eddigi életem során ez az arány jött ki nekem.

22-es csapdája, h itt a blogon írok ki magamból mindent, viszont ez az a hely, ahonnan nem szedhetek fel soha, senkit...mert az kifejezetten arcpirító lenne és én azt nem vállalom be. Bár voltak próbálkozások, de tényleg felesleges.

Ez a koronavírus, egyébként ijesztő is egyben, de én tényleg nagyon bízom benne, h eltart olyan sokáig, h az emberekben egy nagyon drasztikus szemléletváltás jön létre és már nem lesz minden ugyanolyan, mint régen, hanem sokkal jobb lesz. De jó lenne...

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr215578974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erkölcsi hulla 2020.04.03. 14:47:35

#5 Ódzkodj az olyan nőktől, akik képesek magukat tömjénezni hosszú perceken át. Félig már nárcizmus. A férfiaktól is, természetesen.

A kövér nők meg tényleg külön állatfajta, mindegyik sérült elég durva szinten, mert a férfiak nagy részétől nem kapja meg a folyamatos rajongást amire mindegyik nő már már egy kislány szintjén vágyik, így a legtöbb hithű femnáci, rühellik a férfiakat, és a legkisebb képzelt offensre is atomfegyverrel válaszolnának ha lenne nekik. De nincs. Így csak egy kommunikációra képtelen kibaszott kövér pincsikutyára hasonlítanak a mindennapi érintkezések szintjén.

Egy szó mint száz, a kövér, ivarérett nőket már régóta úgy kerülöm mintha már akkor koronavírusosak lettek volna.

Persze, a duci és kövér közt iszonyú különbség van, de nem a női fejekben ott +40 kilónál is csak ducinak hiszik magukat.

Szubrina 2020.04.03. 14:52:45

@erkölcsi hulla: Úgy elkerülsz, h itt integetsz: "Itt vagyok! Itt vagyok!"

boborján20 2020.04.03. 18:45:35

@Szubrina: szerintem, azé van abban valami, amit a kolléga írt.

tényleg dobod az atomot, ha kell, ha nem:)))

boborján20 2020.04.03. 20:45:37

@Szubrina: te hülye vagy ribi?

elmentek otthonról? nyujjá má a bugyidba!

először is normális hátteret csinájj, me ez egy szar!

puszi:)))

Szubrina 2020.04.03. 20:49:50

@boborján20: Lehet inkább visszarakom a régit, én nagyon szerettem

boborján20 2020.04.03. 21:03:19

@Szubrina: neked volt má olyanod, hogy valakinek elfogadtad az ellentétes véleményét?,)

boborján20 2020.04.03. 22:07:42

@Szubrina: ja és egy kis szeretet feléd, bár látom, hogy megveted a lágyságot.

zene!:)))

www.youtube.com/watch?v=v-YzdvmD2aQ

Szubrina 2020.04.03. 23:27:27

@boborján20: Ha okosabb nálam az illető.

Szubrina 2020.04.03. 23:28:54

@boborján20: Már egy csomó jó zenét küldtél, tudod Kovács...

boborján20 2020.04.04. 00:31:44

@Szubrina: látod ez az okosabb, széles látó körűbb, jobb fej dolog képlékeny.

néha te is az vagy, ha nem egyből ugrasz a másik torkának:)

zenét szereted cica? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=SPBfx4_WT-w

Szubrina 2020.04.04. 00:37:16

@boborján20: Tök tévedés, h én szarfej vagyok, én tök jó fej vagyok, láthatod.:)

boborján20 2020.04.04. 00:41:43

@Szubrina: látod milyen vagy. te magad ismered el, hogy a zenéhez van valami kicsi affinitásom.
máskor kategorikusan elutasítod, ha azt mondom neked, hogy fos a blogod háttere.

szerintem, ha okos vagy, hallgatsz az okos/más szóra. egy próbát megér:)

cserébe küldök egy olyan számot, amiről te is szó vagy:)))

íme:

www.youtube.com/watch?v=mBqNKW5ZDDg&list=RDmBqNKW5ZDDg&start_radio=1

boborján20 2020.04.04. 00:47:01

@Szubrina: nincs itt semmi tévedés. én nem mondtam, hogy faszfej vagy. ezt te olvastad ki a nem létező soraim között.

egyébként, ez a tök jó fej vagyok faszságot, honnan tanultad?

nem faszfej arc, ilyet nem ír le!

zenét bírod, te jó fej csaj? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=d4N8BafitOw

Szubrina 2020.04.04. 00:51:39

@boborján20: Nem feltétlenül szerinted vagyok szarfej, hanem a faszfejek szerint. Az első link nem jó, mármint a hosszú.
404 not found:O

Szubrina 2020.04.04. 00:55:39

@boborján20: Sikerült megnyitni, de nem jön be egyik sem...egyébként nekem nagyon tetszik ez a háttér, szóval marad.
Ez egy összegyűrt papír, amit újrahasznosítunk, mert kiterítjük és háttérként alkalmazzuk, így kíméljük a környezetet.
Csak azért változtattam meg a régit erre, mert ment a rinya, h nehéz olvasni, ahol fénylik a háttér.
Ez abszolút nem kívánságműsor, csinálja magadnak blogot olyan unalmas háttérrel, amilyennel csak akarsz...

boborján20 2020.04.04. 01:06:56

@Szubrina: ez a háttér unalmas, és fos is. ha van egy kis eszed hallgacc rám;)

te egyébként, minden konstruktív kritikát, személyes támadásnak foksz fel?

zenét szereted? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=j3qIBHStUc0

Szubrina 2020.04.04. 01:15:05

@boborján20: Ez nem konstruktív kritika, hanem a te szubjektív véleményed.
Ne a háttér legyen érdekes, hanem amit írok, ha meg nem az lehetl etiplizni...

búcsúdal: www.youtube.com/watch?v=yDitzatrWyA

boborján20 2020.04.04. 09:06:49

@Szubrina: csak arról lehet itt írni, amire engedélyt acc?

én már kezdem érteni, hogy miért a vibrátorod maradt neked, ezekben a gyötrelmes időkben:)))

ja és a zenéd egy kalap szar.

na zene, hogy kupálódj!:)))

www.youtube.com/watch?v=gooI9E4KY4Q

btprg 2020.04.07. 22:39:04

@erkölcsi hulla:
Jól hangzik amit írtál, de sok ellenpélda van. Például akik normál vagy annál kicsit vastagabb testalkatúak, azok is gyakran kövérnek gondolják magukat. Viszont akik nagyon kövérek, azok meg gyakran jó kedélyűek, mert (szerintem) már elengedték azt, hogy a férfiaknak valaha is tetszeni fognak, nincs bennük sértettség ha nem csúfolódnak direkt velük.

Szubrina 2020.04.08. 01:01:10

@btprg: Sztem ez faszság. Miért mondana le egy Ashley Grahamhez hasonló duci szexbomba a férfiakról? Sőt tovább megyek, a férfiak se mondanak le róluk.

Hallottátok ti már azt a mondást, h minden csinos nőt UN valaki? HM?
Lehet, h ideig óráig feláll rá, de aztán, ha ennyit tud a kicsike, h csinos hamar rá lehet unni, aztán majd jöttök hozzám punciért mi?

Faszik...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása