Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 02. 01:04 - Szubrina

Régi randik 1: Öreg faszi (50)

Volt egy faszi pár éve...pixieről (BDSM társkereső)...sokat telefonáltunk...a nadrágom szára is nedves lett a hangjától...életem legszexibb, legizgibb férfihangja és stílusa volt (azóta is), van egy kis hangfétisem (bár ez rossz szó, nem az, h gerjedek, a mély férfihangra, de tény, h iszonyatosan bejön.)

Kis off: Nem tudom, h írtam-e már erről korábban, de minden, ami férfiassá tesz egy férfit, az nekem bejön. Pl. magasság, mély, hang, szakáll, szőrös mellkas, széles váll, izmok, de nem az a gusztustalan kipattintott, hanem olyan izmok, amik a munkától, esetleg street workouttól kerültek rá...

Félve (a kora miatt, én 34 voltam, ő meg 50), de még is taliztunk...ha te már éltél (kedves olvasó) ronda és öreg faszit, ráadásul öregember sapkában volt...Szubrinka adott neki egy esélyt.

sapka.jpg

(a képen nem a faszi van, hanem az öregembersapkát illusztrálom)

Kitalálta, h sétáljunk fel a Gellért-hegyre. Magasabb sarkú bokacsizmában voltam, nekiindultun a Kosztolányiról a a hegyre vezető lépcsők irányába, mivel a "rövidebb úton" mentünk fel, át kellett botorkálni a villamossíneken. még csak a kezét sem nyújtotta, milyen faszi az ilyen 50 évesen, melyik generáció ez, tapló, szar indítás volt részéről, a gáz megjelenés mellett. Próbáltam nem rá nézni, csak hallgatni a hangját, és úgy sétálni, de a varázs alább hagyott, különösen, amikor odahajolt, hogy megcsókoljon és szájszaga is volt...azon kívül a csillagjegyekről, meg aszcendensekről kezdett mesélni, meg hogy jár asztrológushoz (ahhha-szemforgat)...rémálmomban ne jöjjön elő.

Alig vártam, h elbúcsúzzunk...plusz hozadék, hogy bár kocsival volt és éjszakáig húzta a randit, nem vitt haza vagy egy darabon, hanem csak odakísért az éjszakai buszhoz, de még volt pofája megkérdezni, h lesz-e még kedvem találkozni vele. Így lelkiismeret furdalás nélkül mondhattam, h nem.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr315525256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boborján20 2020.04.02. 19:06:13

hallod cica! szerintem ez a háttér se jó.
ez olyan, mint a pokol kapuja:)

Szubrina 2020.04.02. 19:12:10

@boborján20: Akkor menj olyan blogra, ahol tetszik a háttér!

boborján20 2020.04.02. 19:47:08

@Szubrina: nem! inkább változtasd meg !
legyen egy kicsit világosabb, vidámabb.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása