Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 12. 20:14 - Szubrina

Van egy srác

Még csetről ismerem, akkoriban, amikor eljátszottam a gondolattal, h kurva leszek. Neki van egy üresen álló háza és volt róla szó, h odamegyek és ott űzhetem az ipart. Persze ő is igénybe akarta venni a szolgáltatást, tulajdonképpen természetben fizettem volna. Akkoriban nagyon sokat agyaltam ezen, az önbecsülésem is a béka segge alatt volt, nem volt munkám, azt gondoltam jó az nekem, "abban" úgy is jó vagyok.

 Aztán megfutamodtam, ő viszont továbbra is keresett évente, h ha fizetne mire lennék hajlandó. Meg az volt a mániája, h küldjek csöcsös fotót, de ilyet nem szabad, mert az ember a neten láthatja viszont a fotóit, azt meg nagyon nem szeretném én sem.

Mostanában, pont a vírus felbukkanása előtt is kezdtünk erről levelezni. Írta, h neki most nincs kedve romantikázni, mennyiért vagyok hajlandó "beszubulni" neki. Megmondom őszintén, jelenlegi melómban igen jól keresek, de marhára izgatott a gondolat, h jó pénzért akar megbaszni, méghozzá alárendelt verzióban, azaz szubként. Arról nem is beszélve, h tudjátok, tavasz eleje óta "tűzelek", egy szó mint száz nagyon kapóra jött nekem a dolog, h megbassza a nedves puncimat.

Meg is beszéltünk egy dátumot, na pont akkor bukkant fel a vírus jobban hazánkban, így lemondtuk a talit. Aztán csak kerülgettük egymást, főleg, h most ő is én is viszonylag be vagyunk zárva. Elkezdtünk hát telefonálgatni késő esténként. Hatalmas pozitív a csalódás a srác, szeretem a hangját és a stílusát, okos és eléggé hasonlóan látja a világot, mint én. Nem így terveztük, de kezdünk nagyon egymásba gabalyodni. 

Ma már miattam masztiztam a finom puncimmal, mert annyira gerjedek a srácra, meg olyanokon fantáziálok, h a tetőteraszon mindketten anyaszült meztelenek vagyunk, fényes nappal és én a naptól felmelegedett kőre fekszek és széttárom neki a lábam, hogy minél alaposabban kinyalhasson én meg aztán térdelve szopom, miközben ő meztelenül áll a teraszon. Aztán úgy baszunk, h hallják a fújtatást, a csattogást és a nyögéseimet a kisgyerekes szomszédaink is (talán még látják is). Totál begerjedek tőle még a fenekemet is odadugnám neki, h bassza meg (na persze ezt nem hagyhatom, de iszonyúan gerjedek rá).

tetoterasz.jpg

Biztos (főleg a férfiak) ismeritek azt az érzést, h begerjedve szinte minden mocskos dolog izgat, aztán, kijózanodva már szégyellitek, h izgatott az a dolog...valami ilyesmit érzek én most az anállal...

Majd meglátjuk mi lesz, az is lehet, h kurvára semmi, de majd mesélek róla.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr9715608492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

btprg 2020.04.14. 13:59:37

Sok sikert, remélem összejön vele valami jó :) De azért vigyázz vele, ha arra vetemedne hogy bekurvítson, akkor lehet másokkal is bőven űzi az ipart, és nem te leszel neki az "egyetlen szerelme".

Szubrina 2020.04.14. 14:55:44

@btprg: Ember, te olyannak ismersz engem, mint akit csak be lehet kurvítani?
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása