Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 23. 02:04 - Szubrina

Egészben kapható csomag

Hát szóval...elcsesztem, a srácot, akivel olyan jól alakult volna a dolog, helyrehozhatatlanul. Persze szar, mert hiányzik, mert míg korábban hetente egyszer beszéltünk hanggal, addig az utóbbi napokban egészen besűrűsödött, mert igényeltük egymás társaságát. Persze jobb, ha előbb kiderül, h két ember nem illik össze, mint amikor már jobban belebonyolódtak, de azért ez most így is szar. Elég ordenáré stílusra váltott, csalódás na...

Kábé mind1...1-2-3 napig még próbálkoztam vagy is hol ő, hol én próbálkoztunk, de semmi értelme, nem küldök neki videót a melleimről, mert esetleg azt elfogadta volna váltságdíjként. Ha csak úgy a személyem nem elég neki, akkor hagyjuk is...küldjön ilyen videókat akinek két anyja van.Mondjuk ma már könnyebb volt, szinte alig gondoltam rá, tegnap még reménykedő fázisban voltam.

Más. Engem állandóan össze akarnak amúgy boronálni mindenféle kollégával. Van egy 44 éves elvált faszi, 17 éves lánya van, bagózik, ezért büdös a szája, meg tetovált...és, hogy mennyire összeillenénk. Mivan? Miért illenénk össze? Bagózik, öreg és gyereke is van, hol illek én egy ilyen secund hand pasihoz? Megmondom: Sehol. Csak mert mindketten szinglik vagyunk, de hát vonzódás is van a világon, én meg ehhez a faszihoz nemhogy nem vonzódok, hanem kifejezetten irtózok tőle. A kibaszás az, h vannak akik biztatják, h nyomuljon rám...aztán meg én leszek a geci, amikor eltanácsolom...

Amúgy nincs semmi extra most, rendeltem egy testharisnyát, kitudja mikor ér ide (Kínából)...persze nem tudom minek rendeltem meg végül, most per/pillanat úgysem tudom senkinek felvenni...de ki tudja, talán lesz rá alkalmam. Bár akiket felsoroltam, fiúbarátok extrákkal, azok sztem nem értékelnének egy ilyet, csak úgy meztelenül, pőrén szeretik megülni a lovat.

testhar.jpeg

Egyébként is "fogynom kell" mondá a srác, h az is feltétele a békülésnek (megbocsátásnak) h ledobok egy 5 kilót minimum. Emberek a földön, fogjuk már fel, h ha valaki vékony csajt akar, akkor ne nálam próbálkozzon.

Én ilyen vagyok, hisztisen, flörtölősen, túlérzékenyen, makacson, baszósan stb...egy csomagban kapható az egész, nem lehet kiválogatni belőlem azt ami kell. Akinek meg nem kell annak fel is út le is út. Viszont én ugyanígy vagyok vele, nem akarom, h miattam valaki megváltozzon pl. letegye a cigit, nekem olyan kell, aki eleve nem dohányzik. Én úgy akarok szeretni valakit ahogy egyben van.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2815633408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.05. 12:24:29

Azért szerintem ez nem ilyen egyszerű, mert annyit foglalkozol a súlyoddal, hogy téged is zavar. Meg ez egy kicsit olyan, mint az alkoholizmus, ha a környezeted szól, hogy baj van, akkor feltehetően már tényleg baj van. Egy kicsit husibb, de nagymellű nőre ritkán mondják, hogy pufi.

Szubrina 2020.06.05. 12:32:44

@Puerto Prince: Nem tudom miket írtam, nincs kedvem visszaolvasni, amiből te azt szűrted le, h a környezetem kövérez, ez nincs így, én hihetetlenül kritikus személyiség vagyok és nem csak másokkal szemben, hanem magammal is, főleg a külsőmmel kapcsolatban. Én fikázom magam sokszor. Holott a pasik döglenek értem...konkrétan csorgatják rám a nyálukat, ha nem lennék vonzó gondolom ez nem így működne, de nekem ez mégsem elég, akkor is örökké elégedetlen vagyok magammal.

Azért nem is kezdek edzésbe (bár erőszakolom magam, h még is), mert ha a maximumot is hoznám ki az adottságaimból, akkor sem lennék magammal elégedett, soha nem lennék, vékony hosszú lábú nő, csini vádlival stb...nekem nem az adatott és így hiába van alapvetően csinos homokóra alkatom, nem vagyok vele elégedett.

Ha újraszületnék, talán jobb lehetnék, szebb lehetnék...így meg má mind1.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.06. 00:57:59

@Szubrina:

"Egyébként is "fogynom kell" mondá a srác, h az is feltétele a békülésnek (megbocsátásnak) h ledobok egy 5 kilót minimum."

vö.

"Nem tudom miket írtam, nincs kedvem visszaolvasni, amiből te azt szűrted le, h a környezetem kövérez, ez nincs így"

Ha számodra kívánatos pasik utasítanak vissza, mert túlsúlyos vagy, akkor azt nyugodtan vehetjük úgy, hogy kaptál egy releváns visszajelzést arról, hogy gond van a súlyfeleslegeddel.

Nekem egyébként mindegy, ha túlsúlyos vagy, vagy túlsúlyosság-tudattal élsz-e, és azt is elhiszem, hogy ennek az alkatnak is megvan a fogadóközössége.

Szubrina 2020.06.06. 00:59:39

@Puerto Prince: A csávó ezt úgy akarta, h még soha nem találkozunk, ergo nem látott.
Az a szó, h túlsúlyos egyáltalán nem igaz rám...
Van rajtam mit fogni, tonna donna, divatosan duzzadt, töltött galamb és társai pl. duci, husi, de ez a túlsúlyos ez valahogy nem én vagyok.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása