Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 24. 02:28 - Szubrina

Korona-blog (Közel a vége?)

Érdekes, h ilyen hülyén érzek, egyszer azt érzem izgi ez az egész, aztán azt, h vissza akarom kapni az életem. Most meg, h közel a vége (mondják) kezdem visszasírni és sajnálom, h vége. Azért sok pozitívum volt benne, hihetetlen jó volt a csend...az autók forgalma, zaja csökkent, a repülők is eltűntek. Sok szempontból nagyon nyugalmas lett az élet. Nekem szuperérzékenyként, egyébként is sok a világ nyüzsgése.

Nemtom, de ha igaz, amikor Orbán Viktor elszólta magát, egy videóban, miszerint, jó, h felépült Kiskunhalason a járványkórház, mert mostantól jönni fognak a járványok, ez most vagy remény vagy elszólás volt részéről. Talán ő be van avatva a világ dolgaiba, tudja, melyik csapás a SOROS. Nemtom...

Képzeljétek tök jó dolog történt, amikor ma hazaértem, várt két levél is a sráctól...tudom, h azt írtam nálam nincs visszaút, de bazz ellágyult a szívem, mert énekelt nekem, persze kissé hamisan, de nem is az volt a lényeg. Elénekelt nekem két dalt is az előadókkal és elég szép szövegük volt...szerepelt bennük, az, h szerelmes, és hogy túl messze vagyok és, h vágyik rám...persze nyilván túlzás, de azért ez egy romantikus lépés volt, szép szerenád.

Még nem tudom mi lesz, de holnap biztos beszélünk.

szerenad.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2215636506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimozka 2020.04.28. 20:08:19

Mi lehet az oka a nagy csendnek? Moderació, a szemelyed vagy a mondanivalód?

Szubrina 2020.04.28. 20:13:48

@mimozka:
1. Nem tudtam, h valaki várja, h írjak.
2.Tavaszi fáradtság, sűrű az életem, sok dolgom van.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása