Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. május 04. 10:21 - Szubrina

Lekurvázni a nőket...

A minap komoly összetűzésbe kerültem Technikus úrral, aki évek óta követte a naplómat, a végeredmény, h mindketten leiratkoztunk a másikról (amúgy ő nem, csak már nem reklámozza a blogomat). Közzétett egy általa kifejlesztett matematikai számítást miszerint akkor ribanc egy nő, ha több faszival kefélt, mint azon évek száma, ha kivonjuk a jelenlegi életkorából a szüzessége elvesztése életkorát. Én természetesen faszságnak tartom az ilyesmit, illetve azt nem értem, h a faszik miért nem hímringyók, ha több nőt is felnyársaltak a cerkájukra stb...csak a nők a ribancok, én nem akarok egyenjogúságot, de ha már állítólag az van, akkor legyen is má és ne csak abban, h melózhatok, mint egy férfi, meg adózhatok, mint egy férfi stb...hanem baszhassak má, mint egy férfi, élvezhessek má, mint egy férfi.

Évek óta olvassa a naplóm és veri az írásaimra a faszát (szó szerint, ő mondta), de szóvá teszi, a vitánk hevében, h én pénzért is basztam...na ő tudja a legjobban, h ez hogy volt, hiszen olvasott...

Közben The Cortez sem bírta nélkülem, holott már legalább több, mint egy hónapja a blogja felé se néztem, ahogy kérte, visszajött kamunickeket ide kommentelni, illetve belinkelte a rólam íródott megint csak elítélő bejegyzését...de nem tudott felpiszkálni vele. Apropó ezért visszahoztam az előmoderációt, bocsika.

Közben vívódok az újonnan kialakuló talán "szerelmi" kapcsolatommal is, akarom, nem akarom, félek, nem akarok csalódni, működni fog-e stb...

Közben újabb és újabb  megkeresések facebookon, h de szép vagyok basszunk (ennyit arról, h a faszik fiatal nőkre vágynak, mer ugye /no nem szerintem/ én öreg vagyok 38 évesen). A kollégás messengerezésből tanulva, és mert már kezdünk elköteleződni egymás iránt a sráccal. Lerázok mindenkit.

Rendszeresen masztizok, kifejezetten sokat és várom, h legyen bátorságom találkozni VELE és szexeljük szét egymás agyát.

Sosem számoltam hány emberrel voltam, de én nem értem miért kurvásabb az, ha nem jön össze valakinek egy párkapcsolat, ha ugyanannyit vagy kevesebbet is baszik egy nő éveken át, mint aki egyvalakivel teszi sokszor, ő meg sok valakivel teszi egyszer, mitől lesz valaki ezáltal szétbaszottabb, széttágultabb pinájú? A baszások száma megegyezhet, sőt még akár több is lehet, egy párkapcsolaton belül...Gondoljunk bele, h aki hosszú, komoly párkapcsolatban él, az mondjuk legalább heti kétszer baszik (jó az első években), akinek viszont nincs párkapcsolata, egyéjszakás kalandot szerintem heti egynél többször elég nehéz összehozni.

Tényleg nem értem a logikát mitől széthasználtabb a pinája annak, aki sokkal egyszer, mint aki egyel sokszor?  Megírjátok? Állítólag a pasik logikája mesteri, hát vannak kétségeim na.

Az, h egy nő mennyi pasival volt élete során, sztem nagyon sok összetevőn múlik, felsorolok párat. Pl. ha ronda, nagy eséllyel nem fog sok pasival dugni, aztán ha pl. prüd, frigid, nem érdekli a szex, nem érdekli, h jó legyen a szex. A szexen kívül sincsenek igényei a partnerét illetően. Szerencse kérdése is, h rátalál-e mielőbb a nagy ő-re, akivel illenek egymáshoz. Aztán a legnehezebb, h a faszik képesek lehazudni a csillagokat, h lecsússzon a bugyi, tehát ha hinni akarunk, akkor is könnyen pofára eshetünk. A felsorolt dolgok nem erények egy nő részéről, ha csak kevés faszival van vagy volt...Ha meg sokkal az sem feltétlenül a saját hibája, hanem nagyban az elköteleződést kerülő férfiaké is.

Ne ribancozzunk má, hanem akkor kérjük meg az áhított nő kezét és csak a nászéjszakán basszuk meg először, nem? DE kedves férfitársaim!

 

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6615658708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Amatőr_ 2020.05.06. 00:36:19

A 21. századi Európa közepén egy nőnek ugyanannyi joga van váltogatni szexuális partnereit, mint egy férfinak. A probléma ott kezdődik, amikor egy ilyen hetéra tartós párkapcsolatot, esetleg családot szeretne. Köztudott, hogy a korábbi partnerek száma fordítottan arányos az elköteleződéssel és érzelmi kötődésre való hajlammal.

Teljesen egyértelmű, hogy egy kapcsolatban élő nőnek mennyiségben sokkal több szexben van része alkalmi partnereit váltogató társainál. A "széthasználtabb a pinája" kifejezést nem arra a csajra használják, aki szereti a szexet és sokat dug, hanem akiben a kelleténél több farok járt. Szívesen

Szubrina 2020.05.06. 00:42:51

@_Amatőr_: De ezt mondom, ez hibás, mert a pina nem attól használódik el, h ki dugja bele a faszát, hanem, h hányszor.

Ráadásul azt a kifejezést se nő találta ki, h kurvából lesz a legjobb feleség.

Tegyük fel, h egy nő sok faszival dug, még is rátalál XY-ra, aki mellett szeretne megállapodni, nyilván tudja, h XY-nal tök jó a szex, hiszen nem állapodott volna meg vele, ha nem így lenne, van viszonyítási alapja. Eléggé valószínű, h azért állapodott mewg XY mellett, mert onnantól monogámiában szeretne élni vele, ha nem így lenne minek állapodott volna meg.

Aztán ott van szüzike, aki hozzámegy az első jöttmenthez, akivel valamilyen a szex vagy szar vagy sem, de szüzike roppant kíváncsi, h mással is ilyen-e, így hát kikacsintgat a házasságból...

Nekem mindenképp az első a tisztább és a kevésbé kurvább nő, de hát ti tudjátok. Legyen bevállalós, profi mindenben, de ti legyetek neki az elsők:DDDD

Nem véletlen, h Jézus is egy kurvával mosatta a lábát.

DorkNet 2020.05.13. 16:29:56

Ezen nagyon jókat lehetne vitatkozni de én megint azt érzem ki a dologból, hogy valaki megsértődött és most le akarja vezetni valaki máson a frusztrációját.
Érdekes, hogy a blogod kapcsán már nem egyszer találkoztam hasonlóval, a legdurvább általam ismert a "Farkaspöcs" vagy ki a picsa volt aki még új accountot is generált csak hogy fröcsöghessen. Mondjuk át kár, hogy tiltottad mert szórakoztató volt ahogyan a saját gyengeelméjűségét fitogtatta. :)
Itt ellenben nem tudom mi történt főleg mert ebben az esetben is csak az érem egyik oldalát ismerem, de nem lehet, hogy csak egy félreértés lapul sunyin a háttérben?

Szubrina 2020.05.13. 16:37:56

@DorkNet: Én csak azt tudom, h több évnyi blogos ismerettséget dobott el magától, csak mert merészeltem neki megírni, h faszság a ribancos matematikai képlete.
Ahogy kifordult önmagából és hozzám szólt nyilvánosan, az megbocsáthatatlan. Fogtam és kikövettem, levettem a blogját a lapomról, ennyi, majd ő is levette az enyémet, amit az utóbbi időben simán legalura tett a kedvencei között, na mind1...igazából kicsit bántott, de két hét alatt túltettem magam rajta.
Saját magával baszik ki, bár sztem ő még mindig követ, mert nemhogy csökkent a feliratkozások száma nálam, hanem még nőtt is.

DorkNet 2020.05.13. 17:41:21

@Szubrina: Mint ahogy az öreg kínai bölcs is mondotta vala... A negatív reklám is reklám. Bakker eszembe jutott Wolfasz.... Még mindig felcsuklok a nevén :D

Szubrina 2020.05.13. 17:43:17

@DorkNet: Am én rájöttem, h ezeket a neveket kreáló troll az The Cortez ( blog.hu/user/916505/tab/data ), egyszerűen árulkodó a stílusa. Csak nem értem miért nem vállalja fel a saját nevén a faszságait Mr. Troll.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2020.05.19. 01:34:10

Ne törődj vele, csak tiltsd ki innen, ne kommentelj nála, ne említsd név szerint, ne linkeld, ne válaszolgass neki, mert akkor már feljogosítva érzi magát a további zaklatásra, lejáratásra. Én is elkövettem azt a hibát, hogy leálltam vele beszélgetni, folyton szívta az energiámat, soha semmit nem tudott vagy akart megérteni, állandóan beszólogatott, hazugsággal vádolt, geciskedett, bizonyítanom kellett volna neki (miközben ő még egy keresztnevet, várost vagy szakmát sem mond, annyira bújik), belebegtette, hogy posztot ír rólam stb. Aztán egy idő után rájöttem, hogy autisztikus jegyeket mutat, ma már biztos vagyok abban, hogy helyet foglal valahol a spektrumon; alapvető szófordulatokat, kifejezéseket, (ön)iróniát, kikacsintásokat nem ért, és abba köt bele, mert olyan, mint Sheldon a Big Bangből, hogy amit leírsz, ő azt szó szerint veszi, aztán kötözködik, hogy de te igenis azt írtad, hogy láttál már karón varjút, pedig a varjak nem szállnak karókra, tehát hazudsz!! :) Kár belé a szó. Azt is megkaptam, hogy azért basztat, mert "nem akarja, hogy igaz legyen", amit írok és "felzaklatom". Tehát harcban áll elsősorban önmagával, csak sajnos jellemzően inkább mást bánt és gyűlölködik, mint hogy keressen egy jó terapeutát. A végén rá fog szakadni az egész, elhatalmasodnak a mentális problémák, és onnan már ezerszer nehezebb lesz visszajönnie.

Mocskolni mindig is fog (emiatt a hozzászólásom miatt biztos vagyok benne, hogy engem is újra elővesz), ez a kedvenc hobbija, úgyhogy azt nem lehet megúszni, de ki kell zárni, mert nem ér annyit. A net tele van ártó entitásokkal, és ezeknek a hozzánk hasonlók örök célpontjai lesznek, ellenünk mindig lehet hergelni, könnyű hamar ítélkezni, az ő saruk meg rejtve marad.

Szubrina 2020.05.19. 01:37:53

@Serial Slut: Én csípem az autistákat, fő jellemzőjük, h nem tudnak hazudni, ez nem igaz CORTEZRE, rólad és rólam is valótlan dolgokat állít.
Ő inkább egy sima bunkófasz, nem pedig autista. Eleve az autizmus sokkal inkább jó, mint rossz.

Viszont szánakozom, amikor valaki elítéli a kurvákat, aztán meg csorgatja rájuk a nyálát, sőt fizet is azért, h megbaszhassa őket.

Mondjuk nagyjából, minden faszira igaz, ha egy nő kurvul neki, akkor fujj, kurva, ha meg nem akkor nem kell meg frigid...MIVAN?

Kezdek a teljes érzelmi kiégés felé haladni fénysebesen...tegnap még sírtam a faszim után, de ma még inkább csak felkúrt, amikor arra gondoltam, h mit csinált, mondott, de lassan rezignáltan leszarom az egész férfinemet.

Egyébként köszi, h írtál!
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása