Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. május 12. 20:58 - Szubrina

Banánokkal basztam

Kollektíve több "embernek" is egyszerre jutottam eszébe...ami azért elég különös, viszonylag hosszabb hallgatás után...keptün admin, kortez egy másik faszi még homárról és Dorknetnek (ezt a kommentet majd beengedem és reagálok is rá, nyugi:))) is.

Nos az előmoderáció egy kifejezetten fasza dolog, no és a tiltás is, ugye kortez?:DDD

Szóval keptün admin hímsoviniszta kommentjét nem rakom ki, ellenben válaszolni fogok rá, a magam módján ebben a bejegyzésben. Kortez privátban jelezte, h mennyire hiányzom neki, persze szegényes szókincsével, amiben természetesen, kihagyhatatlanul szerepelt a "te kurva vagy" kifejezés. Aztán jött a homáros fickó (akinek urambocsá' már a kurva nickjére sem emlékszem és mivel tőle is "egymondatos hiányzol" e-mailt kaptam, végképp nem tudom szegénykét megszólítani. De neki sem fogok in priváte válaszolni.

Az van, h (x te most csukd be a szemed!!!) kezdek szerelmes lenni, szóval nincs nagyon ihletem, igen, igen ez még mindig az a csávókám, aki anno majdnem a hivatalos stricim lett. Sry, h itt megdől minden állításotok, h ennyi idősen nem kell egy nő senkinek hosszutávon, meg ha szereti a faszt és nem utasítja vissza a kívánkozó lehetőségeket. Sőt akkor se kell, ha bizony kipróbálta a kurválkodást. Mert még is kell, na...:P

Viszont most nem is erről akartam írni, hanem arról, h iszonyatosan nagy masztizós kurva lettem, kifejezetten szégyentelenül...minden nap másik banánnal dugom meg magam, amikor éppen kedvem szottyan masztizni...tudom, így, h nem vagyok monogám és nem veszek egyetlen vibrit vagy egyetlen műfaszt, h azzal basszam meg a lucskos kis pinámat, kifejezetten bizonyítom, h mennyire képtelen vagyok az elköteleződésre.

banan.jpg

Tudjátok minden banán egy kicsit más és a változatosság gyönyörködtet...egészen biztos, h több különböző banánnal basztam meg a pinámat, mint ha kivonjuk a jelenlegi koromból a szüzességem elvesztésekori életkoromat, sőt még ha ezt a számot négyzetre is emelem...tehát nem csak kurva vagyok, hanem RIBANC is, hisz mind tudjuk, h a ribanc nem a kurva szó szinonímája, hanem valami egészen mást jelentő szó (hihihi).

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2515686552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DorkNet 2020.05.13. 16:28:07

Nem voltam én sem igazán aktív az elmúlt pár hétben, csak más okból.
De ezen a bejegyzéseden nagyon felvidultam, köszi :) Viszont ezek szerint ez a fent említett 2 darab szerencsétlen aki csak mocskolódni járt a blogodhoz, komolyan igazolja a tézisemet, miszerint reménytelenül szerelmesek. Csak ugye akit gyerekkorában egy fához kötöttek ki és egy cupákos csont volt a legjobb barátja az nem tudja kifejezni ezen érzelmeit, értelmes nyelvezettel.
Remélem összejön a dolog a sráccal de azért az írással ne hagyj fel, bár nem azért olvasom mint némely jószág, viszont érdekesnek találom amit írsz és ahogyan írod. :)

Szubrina 2020.05.13. 16:46:28

@DorkNet: Ez irtó kedves tőled, komolyan jól esik. Igyekszem írni...meglátjuk mire kapok engedélyt:)))

_Amatőr_ 2020.05.19. 01:43:19

Ha van pasid, miért nem vele dugsz és miért a banánokat zaklatod?

Szubrina 2020.05.19. 01:44:06

@_Amatőr_:
Mert ismerkedési szakaszban vagyunk.
Mert kijárási korlátozás van.
Mert a banánnal akkor is fogok baszni, ha pasim lesz.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2020.05.22. 00:53:10

"Sry, h itt megdől minden állításotok, h ennyi idősen nem kell egy nő senkinek hosszutávon, meg ha szereti a faszt és nem utasítja vissza a kívánkozó lehetőségeket. Sőt akkor se kell, ha bizony kipróbálta a kurválkodást. Mert még is kell, na...:P"

Ezen én is mindig mosolygok, hányszor vágták a képembe életemben, istenem! Közben meg én tudom, mi a valóság, hogy jó pár pasi szinte felnéz rám, meg folyamatosan próbálkoznak. Ettől az egyszeri kis gyűlölködőknek kisül az agyuk, "csak hazudsz", sőt "nincs is pasid, akkor nem beszélnél róla, mert akinek van, az nem beszél róla". Teccikérteni? :)

Valahol szánom az ilyen embereket, hogy mennyire keveset akarnak látni és elfogadni a világból, és arcvesztéssel járna számukra megérteni másfajta életstílusokat vagy legalább beletörődni, hogy hát csak nem vágja pofán minket az az annyit emlegetett karma (meg A FAL), amit pedig már úgy megérdemelnénk a létezésünkért. Ezt amúgy férfiak és nők egyaránt nyomják, bárki képes tőle azonnal idegbe jönni. :)

Nem kell bizonyítanod senkinek, foglalkoznod sem kell velük, azzal baszol, akivel akarsz ingyen vagy pénzért, az erő azt jelenti, hogy nem hagyod, hogy befolyásoljanak, ellentartasz, nem másznak bele a fejedbe, nem rontják el a napod, csak mert nyomik és reménykednek abban, hogy neked majd szar lesz. Jól vagy így, ahogy vagy, akkor is, ha vannak mélypontok, azok is az élet részei, kellenek, különben nem tudnád értékelni a jót.

A banándolgon jót nevettem, hát ki mit preferál. :)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása