Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. május 26. 23:50 - Szubrina

A Kiba***ott világvége

Írásaim gyakoriságából leszűrhető a lelkiállapotom. Jahh szarul vagyok. Hihetetlen, h milyen kis dolgok, amik még is nagyot tudnak nyomni a latban mennyire szét tudnak választani két embert. "Szakításunk" óta eltelt egy hét és ráírtam, h ez az egész még is mi a fasz...de sajnos az ellentétek ismét tovább gyűrűztek...Nem hiszem, h újra és újra én leszek, aki írok neki. Arról nem is beszélve, h az ember kurvára nem néz önmagába, hanem engem hibáztat, amikor objektíven lehet látni, h ő hazudott. Persze nem úgy hazudott, h kimondta volna az ellenkezőjét, a valóságnak, hanem megbeszéltünk valamit, majd ő már másként gondolta, csak "elfelejtette" ezt közölni velem, én meg felhoztam a témát, de ő még akkor sem vágta közbe, h héj te figyelj má' én már másként szeretném blablabla...Hagyott engem abban a hitben, h ez így mindkettőnknek oké...aztán még is kibukott, amikor valahogy rákérdeztem, ezután iszonyú kellemetlenül éreztem magam.

Sőt ő még rátett egy lapáttal, h ez a dolog saját magamtól is eszembe juthatott volna...cöhhhh...ez már sok volt azokon túl, amiket elnéztem neki, ő tudja, h mik...számomra az őszinteség mindennél fontosabb. Én is mindig mindent elmondtam neki, sőt kifejezetten kértem, h legyünk nagyon őszinték egymással, elvégre is már nem tinik vagyunk, mindketten túlvagyunk egy csomó csalódáson, miért nem lehet felnőtt fejjel, normálisan állni a másikhoz?

Áhh fasz ki van, nekem nincs erre energiám, ki tudja még hány játszma lenne ebben...Jobb lesz, ha most másra koncentrálok. Pl. a munkámra, ahol esélyem lehet előrelépni. Illetve mindenféle szortírozásba, szabin leszek az elkövetkező napokban és nagy kukázásokat tervezek, akár a gépemen is. Tele van mérhetetlen sok szeméttel, ideje takarítani. Egyéb kacatokat is ki kell basznom, talán a ruhatáramat is szelektálom.

Megnéztem egy nagyon jó angol sorozatot, az a címe, hogy a Kibaszott világvége, ajánlom mindenki figyelmébe, igazi hamisítatlan morbid humorral bír a sori, a szereplők nincsenek agyonsminkelve, imádnivalóak és sokszor annyira meghökkenünk, h nem tudunk mást tényleg, csak röhögni.

A Szexoktatásba is belekezdtem, de ebben a sorozatban mindenki buzi, az is, aki nem...és szájtátva nézem, hogy mennyire ügyes érzelmi ráhatásokkal próbálják elültetni az ember fejében a gondolatot, h a homoszexualitás normális, abszolút nem elítélendő, sőt, aki nem buzi, az mind szemét geci, aki meg buzi, az tök cuncimókus...jáj. Viszont annak ellenére, h ma játszódik, tiszta 80-as évek hatás...okostelefonokkal. Jó a hangulata, persze a helyén kell kezelni pl. mesének, hiszen a homoszexualitás semmiképpen sem normális és követendő példa. Most ezek vannak, bocs semmi maszti...

sex-education-990x556.jpg

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3515718834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DorkNet 2020.05.27. 20:32:07

Ejnyeno. A homoszexualitás nem normális? Mit fog ehhez szólni a sok kis buznyák, transzparens... izé transzkontinentális, na tudod.? :D

Szubrina 2020.05.27. 20:37:53

@DorkNet: Jahh...most néztem egy részt és az egyik csak aszexuális (nézz utána, ha nemtod az mi) amire a szexuálterapeuta "Scully ügynök" azt mondja az alanynak, h ez nem defekt, ez normális...
Hogy nem sül ki a szemük, már hogy a büdös faszba ne lenne normális, ha az ember nem kíván senkit...édes kurvaisten besírok:DDD

DorkNet 2020.05.29. 02:18:31

@Szubrina: Ez a a legújabb extra liberális társadalomkép amit a befogadó fiatalokba szeretnének plántálni. Légy elfogadó mindenkivel szemben határtalanul (balfaszság, mindennek van határa).
Légy önmagad, de úgy tedd ezt hogy nem sérts meg senkit sem, és leginkább úgy ahogy azt elvárják tőled de ez nincs kimondva. A homoszexualitás normális, az ha Pistike Pirike akar lenni mert a kis lelkében ő tulajdonképpen egy szellőben lengedező kis ripacs pipacs az normális.
Ha ez az újdonsült Pirike teszem azt a töméntelen hormon és egyéb kémiai szar miatt amit bele kell pumpálni a kis testébe, hogy az kötélnek álljon és ne a biológia hanem a gyenge elme után formálódjon, mondjuk em adhat vért, azt világgá kell kürtölni mert megbántották és diszkriminálják mert ő egy fijulányizétrombita.
Őszintén nincs komoly bajom a melegekkel, az ő döntésük, amíg engem nem basznak fel addig kit érdekel? De ez az iszonyat nyavajgás ami pár éve kezdetét vette minden kis szarságot úgy felfújva mintha annak világrengető jelentősége lenne, az már szánalmas. De nagyon sokan bekajálják.

DorkNet 2020.05.29. 02:18:49

@Szubrina: azt hiszem ez sem az én sorozatom lesz.

Szubrina 2020.05.29. 02:23:06

@DorkNet: Az van, h sajnos a homoszexualitás nem egyéni szocproblem, hanem társadalmi szintű probléma. Mindenre kihat és ugyanolyan elmeprobléma, mint a transzi dolog. Egy egészséges lelkületű ember undort érez, amikor meglátja ezeket az egyedeket, a homofóbia normális és az elfogadók, akikből kimosták az egészséges ösztönöket...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása