Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. június 05. 01:35 - Szubrina

Vonzódom a főnökömhöz

Szóval, új lett a közvetlen főnököm, már régóta ismertem, de nem ilyen közelségből. Már első nap feldobta a témát, h ha nem lenne nős, köztünk már tuti kialakult volna valami. Neki tetszik nagyon, az alkatom.  Rohadtul meglepődtem, de tudjátok ez olyan, mint egy kis mag, amit elültet valaki a földbe, aztán az szépen lassan elkezd nődögélni, szóval így kezdett bennem nődögélni a vonzalom is iránta. Ehhez még van pár adalék pl. tök rendes és segítőkész, szívesen ad át nekem tudást, mindig kikéri a véleményemet és hát, h magányos vagyok...De tény, hogy könnyebb vonzódni valakihez, ha tudod h ő is vonzódik hozzád...

duci2.jpg

Miután befuccsolt x-szel a bimbodzó kapcsolatom...eléggé magamba zuhantam, ahelyett, h eredeti terv szerint fogytam volna, felszedtem 4 kilót, de még így is szekszi vagyok és igazi bánatevő.

Az van, h adhat izgalmat is a melóban, h vonzódunk egymáshoz, de nem történik semmi, ha viszont történik bármi, ha nem jó, azért, ha jó azért változhat a kapcsolat, ha jó, de vége lesz egyik részről, akkor is lehetnek bajok, pl. az ember állása is veszélybe kerülhet...Viszont ha akar valamit, de nem megyek bele, azért is bajba kerülhetek...

Az van, h azért ő elég domináns, szépen irányítja az embereket. Még azt is el tudom képzelni, h szerelmes leszek belé...persze nős, szóval ezért sem lehet semmi, meg a munkahelyi kapcsolat miatt, de mi azért eljátszunk a gondolattal néha-néha.

Vonzalomtól függetlenül is eléggé megkedveltem, néha úgy megölelgetném, de még hozzáérni se nagyon merek, nem tudom, h reagálna, vagy tök jó lenne adni neki egy puszit, jól esne gyengédséget adni neki.

Véleménye szerint én nagyon vad lehetek az ágyban...szerintem ő erre vágyna, ebben én nem vagyok jó, szenvedélyes vagyok az tény, de hogy vad lennék...sztem nem...

Visszasírom a karantént, annyi balfasz van az utakon, elmondhatatlanul csodás volt, amikor pl. egész úton hazafelé egy lélekkel sem találkoztam...most meg szlalomozhatok, ha nem akarok gyökkettővel jönni-menni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1815741332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.05. 12:23:40

Beleolvastam a blogodba, és csak úgy kíváncsiságból kérdezem, hogy mi a BMI-d?

Mert ha problémát jelent neked a túlsúlyod és a testképed, akkor tényleg érdemes lehet megfontolni a fogyást. Van egy jó film a túlsúly, a szexualitás meg a pszichológiai problémák összefüggéséről, a Gordos www.imdb.com/title/tt1166810/ , ezt láttad?

Szubrina 2020.06.05. 12:24:13

@Puerto Prince: Nem láttam, ha lesz időm belenézek, érdekesnek hangzik.

domináns 2020.07.07. 22:50:34

Alapból minden nő szexuálisan vonzódik a főnökéhez, ha az nem balfasz. Ha ugyanaz a férfi alacsonyabb pozícióban lenne, már nem is lenne olyan vonzó a nőknek. Más szóval olyanok, mint a kurvák. De ezzel nem mondtam újat. Azt érdekes olvasni, a kurva egója hogy racionalizálja meg azt, hogy meg akarja baszatni magát a főnökével, hogy elérje a célját, és a főnök kurvája lehessen.

Szubrina 2020.07.07. 22:53:18

@domináns: Sztem igaz, amit írsz, de most ezesetben nem erről van szó...itt inkább az, h kiderült tetszem neki és ezért elkzdett ő is tetszeni nekem...van egy magasabb főnök, akinél teljesen igaz lehetne, amit írsz, vele csak azért basznék, mert tetszik, h magasabb poziban van. Meg, mert rühell a nője, jó lenne borsot törni az orra alá.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása