Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. július 01. 13:25 - Szubrina

A szomszéd faszi

A nyaraló szomszédságában, ahová járunk családilag nyaralni van egy viszonylag új lakó, kb. olyan 3 éve vették meg a nyaralónk melletti telket. Elég jóképű a faszi, de nem is ez tetszik benne a legjobban, hanem, h egy kis ezermester. Rengeteget fűrészelt, kopácsolt, épített egy kis cuki szerszámtárolót, egy kertizuhanyt, budit stb...ugyan is, csak egy kis faház volt a telken, később az a terve, h majd építkezni akar. Van egy kis családja egy elvált nő, annak a nagyobbik fia és van egy saját kisebbik fia. Hétvégente szokott kijönni, de a család nem mindig jön ki vele, hagyják egyedül barkácsolni a tűző napon. 

fahaz.jpg

Nálunk van egy kis kert és én meg ott szeretek nagyon kertészkedni. Hihetetlen jó érzés, amikor egy placc tele van gazzal és az ember a kultúrnövények közül kigazolja, esetleg felkapálja a földet és aztán csak nézi, h hm...ez milyen szép lett. Ez hiányzik a mai generációból, semmit sem tudnak értékelni csak a tik-tokot meg az instát és az ehhez hasonló faszságokat. Csíp engem a faszi, először a tekintetéből vettem észre, később meg abból, h elkezdett facebookon követni. Most nem azért, de vagy félszáz követőm van, én ezt soha nem fogom érteni, én még az ismerőseim követését is leállítom, nemhogy egy idegent sutyiba' kövessek. Lényeg, a lényeg, h ő követ, szóval nemtom miben reménykedik, egy nagy dekoltázsos fotóban vagy miben?

Mind1...egyszer festettem hátul a komposztáló deszkáit, ő is a szokásos barkácsolást végezte, aztán odajött, azzal az ürüggyel, h jó munkát kívánjon, beszélgetésbe elegyedtünk, aztán kérdezte, h nem megyek-e át belülről megnézni a kis faházat.

Elsőre nagyon váratlanul ért, aztán lejátszódott a fejemben a gondolat, hogy átmegyünk és egyből egymásnak esünk, azonnal nedves is lettem a gondolattól, izgalmasnak is hangzott, egyrészt, mert nagyon spontán, másrészt az újdonság varázsa, harmadrészt, h ugye tilosban járunk, hiszen foglalt. Hogy őszinte legyek még most is izgalomba jövök, ha arra gondolok, hogy mi lett volna, ha átmegyek. Sajnos nem mentem, de igazából ez nem egy lezárt dolog, simán alakulhat még úgy a helyzet, h megnézem belülről, főleg az ágyra meg a plafonra lennék kíváncsi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6215976692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása