Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. július 05. 22:22 - Szubrina

Asszem már szerelmes vagyok a főnökömbe

Írtam már korábban erről, hogy elkezdtem vonzódni hozzá...egyre jobban vágyódom utána, szinte alig van alkalmam megérinteni, ő meg aztán kínosan ügyel, h se olyat ne mondjon, se ne érintsen meg, főleg mások előtt.

Egyszer már elintézte, h kettesben lehessünk, aztán szorosan mellém ült és sztem azt várta, h én kezdeményezzek, szerintem ő merne, csak visszatartja, h nem szabad és ha én másznék rá, akkor moshatná kezeit, h hát ő nem kezdeményezett...

Viszont ilyen szempontból velem rossz lóra tett, illetve néha azt sem tudom, h komolyan gondolja-e, amit mond vagy csak játszik velem, bárhogy is én szeretem az ilyen játékokat, szeretem, amikor zavarba hoznak, amikor furcsa gombóc van a torkomban, amikor azon tépelődhetek, h most ez komoly vagy csak játék...

Azt mindenesetre sikerült már tisztáznunk, h mindketten borotváljuk, bár azt nem vallottam be neki, hogy én csak akkor ha van valakim...tehát gyorsan leborotváltam miatta a dzsindzsámat, h ez ne tartson vissza, ha egy kis tipitapira kerülne a sor, viszketett is másnap, mint a szar...aztán meg megjött, ez lelohasztotta a lelkesedésemet cseppet...

Volt egy kettesben kávézás is, szigorúan a munkahelyen, ahol én megint borzasztóan zavarban voltam, többször is végigmért, mondtam neki, h ne nézzen így rám, mire ő ártatlan pofával megkérdezte, h miért ne?

Mondtam, h hát azért mert még észrevesz rajtam valami hibát, mire azt mondta nem baj az, ha valakin van egy kis felesleg, attól még lehet csinos. Hát eléggé izgalomba jövök, ha ilyeneket mond nekem...

duci13_1.jpg

Alig várom, h holnap dolgozni menjek és láthassam, viszont lehet, h fel fog mondani a közeljövőben, ami miatt kicsit szomorú vagyok, mondogatja már egy ideje, de nem tudom mennyire gondolja komolyan, ezt se.

Az is lehet, h mielőtt lelép szeretne engem megcsinálni. Múltkor pl. úgy fogalmazott szeretne engem kipróbálni,  talán más nők ezen megsértődtek volna, de én izgalomba jöttem, hát hiába ott van a szub énem...

Lehet, h egyik nap még is letérdelek elé és leszopom, hadd gondolja milyen kis szopós kurva vagyok...méghozzá az övé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr815983684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása