Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. július 11. 00:08 - Szubrina

Cenzúra

Pár napja regisztrált egy kis faszfej csak miattam egy "domináns" reget. Hogy ez Cortez vagy valaki a blogjáról, merthogy onnan jött a statisztika szerint...Ahogy eddig mindig megint csalódnom kellett, számomra a domináns jelző csupa, csupa nemes tulajdonságot jelent...mondhatjuk, h szerintem a domináns, az egy úr, egy lovag, nem pedig egy bunkózó, kisebbségi komplexusait nőkön kiélni vágyó, hímsoviniszta disznó. Írt a friss, ropogós regjével 3 kommentet, amiket megjelentettem, válaszoltam is rájuk, habár nagyon nem értettem vele egyet, még is megköszöntem, h írt, mert már régóta nem érkezett érdemi komment a bejegyzéseim alá. Erre fel, három olyan gusztustalan és bunkó választ írt rám, h jobbnak láttam meg sem jelentetni.

Anno, amikor fogtam magam és életemben először és utoljára elmentem egy BDSM buliba, még hittem benne, h létezik olyan férfi, h domináns, de a bulin rá kellett jönnöm, h abszolút nem. Nem volt olyan kisugárzásuk, csak lúzerek voltak, akik így akartak nőt szerezni maguknak, ez azóta mit sem változott, hasonlóképp képzeli magát dominánsnak ez a kis csíra is.

censored.jpg

Nem érdekel, ha bárki aki olvassa, amit írok, azt gondolja rólam, h mit képzelek én magamról, h egy nemes lelkű emberre vágyom, amikor én se vagyok tökéletes. Azt gondolom, h mki arra vágyik, amire akar, én erre és nem fogom alább adni, voltak mellékutak, mert túl jó a szívem és mindenkiben meglátom a jót, pedig nem kéne. Viszont próbálom magam újra és újra emlékeztetni arra, h a cél egyenesen előre és csak olyannak, megállni mostantól, aki értéket hoz az életembe, ahogy én is az övébe (nem anyagit, nyomorékok).

Van ez a főnök téma, azt hiszem el tudom fojtani magamban, voltak nekem már korábban is fellángolásaim, amik végül kihunytak. Tudom, h nem helyes kavarni valaki foglalttal, viszont nagyon nehéz néha, mert vannak magányos időszakaim. A legnehezebb ezekben a dolgokban a kísértés, ugyan is a nős vagy foglalt pasik azok, akik mindig kikezdenek velem. Már bocsánat, de én szingli vagyok, akkor a két ember közül ki az, aki a főkolompos? Hát hja a faszik, akik feleségüket, párjukat elfeledve a faszuk után mennek.

Közben "kormányrúd" is zaklatgat, egy-egy bejegyzésemhez egyszavas faszságokat írogat, ezen a mondaton kivül nem pazarlok rá több időt, mert ő tényleg egy megszállott, nem nagyon akar lekoccolni rólam. Viszont csodás találmány ez az előmoderáció.

Van egy régebbi pasas, akivel kavartam, mostanában ő keres, nagyon szeretne találkozni...kibaszott jól tartja magát, kinéz vagy 35-nek a faszi, miközben, ha jól számolom, már 50...ő sem az igazi, de azért vonzódom hozzá, persze élettársa van...az a tipik kényelmes típus, hova ugráljon ennyi idősen, meg hát a nőt se akarja otthagyni, aki rápazarolta a fiatalságát, azért örömmel vette, amikor a Budapest parkban leszoptam egy Bikini koncerten, meg volt ott minden Duna-parton petting, hatalmas baszások nyaralós házvigyázásaim közepette. Ő kurvagyönyörűnek tart, azért ez egy önbizalomhiányos nőnek azért na...hát na...Tudom, a spontán szopás miatt kurva címkét kapok, de azért sztem nincs faszi, aki ne venné szívesen, ha egy nő csak úgy leszopná, szóval ne legyetek álszentek!

Kibaszott meleg van, de kint is bazmeg, kinyitnám az ablakot, de talán még bent hűvösebb van, mint kint, a sok kurva szúnyogról nem is beszélve...ezt is a CSUDIJÓ-nak köszönhetjük, se kullancs, se valódi szúnyogirtás nincs, nemtom, de talán biológiai fegyverként akarják felhasználni a szúnyogokat ellenünk...én simán kinézem a háttérhatalomból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3815994518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása