Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. augusztus 07. 21:06 - Szubrina

Jótündér

Múltkor az Aldiban vásároltam, vannak azért drága termékek, amiket megveszek pl. "prosutto" sonka vagy parmezánsajt, 3 sárgadinnye, egy negyedkilós téliszalámi. Szóval meg volt szépen pakolva a szalag, mögöttem egy 50 körüli bácsi volt, aki kenyeret és krumplit pakolt a szalagra. Én is fizu előtt voltam, de tudom milyen nehéz hónapról, hónapra élni. Erről szólt a gyerekkorom. Volt, h télen nem volt fűtésünk és melegvizünk. Ekkor a szalagra néztem, h mennyire nélkülözhető dolgokat pakoltam rá és hülyén  éreztem magam. Kifizettem kártyával a 20-ast és elmentem bepakolni a kocsiba. Aztán, amikor visszaértem, h betoljam a kocsit láttam, h még ott tipeg a bácsi és telefonál, azt mondta épp, h "Drágakicsiszívem, vettem krumplit és kenyeret, maradt 416 Ft-om, mit vegyek ebből?" Elsétáltam, de tudtam, h van nálam 2000 Ft készpénz és sarkon fordultam és a bácsika keze elé tartottam, h szeretném ha elfogadná, de nem akarom megsérteni. Rohadtul nem akarta elfogadni, de annyira örült, magyaráztam neki, h nekem tök jó érzés, h segíthetek és h most én megtehetem, mert h nekem is volt olyan, h mit ne adtam volna 5 forintért, amikor annyi hiányzott, h megvegyek vmit. Azt mondta adjak telszámot v. elérhetőséget, h megadhassa, mondtam, h nem kell. Azt mondta, h akkor egyet megígér, majd ő is ugyanígy segíteni fog vkinek, aki rászorul. Tök jó érzés volt.

save_20200807_210231.jpg

 

Másnap beugrottam egy-két dologért a Sparba, ami nem volt az Aldinál. Dinnyét pont nem terveztem, de amint beléptem a boltba leszólított egy bácsika, h szerintem melyik dinnye a jobb a magszegény vagy a cirmos. Mivel a cirmos földön fekvő része tök fehér volt a magszegénynek meg szép sárga, mondtam neki, h én azt javaslom inkább, aztán segítettem válogatni, így az én kosaramba is bekerült kettő. Jelentem az egyik nagyon finom, mert épp az imént csaptam föl. A bácsika azt se tudta, h köszönje meg a kedvességemet. 

Néha kiflit, banánt szoktam osztogatni az utamba kerülő rászorulóknak.

Segíteni jó!

Írom ezt a jeges, házimálnaszörpömet kortyolgatva miközben a teraszon heverészem, na jó a szúnyogok zavarnak, de azért az élet szép.

Volt ma még egy jócselekedetem, a főnökömmel szóba került, h milyen izgi lenne a melóhelyen sunyi-dugni, de mondtam neki, h én is vágyom rá, de kettőnk helyett is erős leszek és nem csinálunk ilyen marhaságot. Egy kolléga pedig a rácsok közé ejtette a kulcsát, sehogy se tudta kiszedni én meg a foglefém hegyével kihalásztam neki.

Elégedett vagyok magammal.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5516118396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DorkNet 2020.08.08. 21:53:44

Most küldenék szívecskéket meg minden, de félreérthető lenne így csak annyit írnék, hogy EZAZZZZZ :)

Szubrina 2020.08.08. 22:00:56

@1 Józsefné: Rendszeresen mentek darazsat, méhet, poszméhet, katicát, egyéb rovarokat, rakok ki vizet, van medence, h ihassanak, na ebből is mentem őket, erősítek meg fészket, etetek madarat télen, mentek földibékát ásáskor, etetek kóbór macskát és óvatosan vezetek, ahol elő szokott bukkanni, aranysakál, róka, süni, macska, kutya, még sosem csaptam el őket. Értem, h nálad ez nagy dolog, de nálam ez alapvető, ezért ezeket nem soroltam fel.

Szubrina 2020.08.08. 22:01:26

@DorkNet: Nyugi, nem érteném félre

DorkNet 2020.08.09. 10:14:53

@Szubrina: hunaszívemódzsi? :):):)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása