Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. augusztus 14. 01:08 - Szubrina

Pukkancs

Nemtom mi van velem, de a hétvégi Buddha balatoni állapotom után, amikor is meglepően jó kedéllyel voltam, kibaszottul feszült lettem, pedig még masztizgattam is a balcsin, tehát nem lehet mondani, h baszatlan vagyok.

Már az otopályán is minden idiótán felbasztam magam, akiknek bérelt jegyük van a középső sávba. Melóban is minden szaron felbaszom magam, pedig eskü nem akarom, de vhogy még is. Ez az egész azért igazán fura, mert pont a balcsis hétvége előtt menstruáltam, tehát arra nem lehet fogni.

Még hullócsillagokat is láttam a vasárnap éjszakai fürdő közben. Szeretnék kicsikarni a főnökömtől (nagyobb főnök, mint akivel vonzalom van) egy előléptetést, de ha nem fogom be a pofám és minden szaron felháborodok, akkor inkább örülhetek, ha egyáltalán itt maradhatok.

Volt dolgom a városban és maszkban bebékávéztam, ekkor konstatáltam a 40 fokban izzadó pofával, h mennyire kibaszottul szerencsés vagyok, h nem kell nap, mint nap BKV-val maszkban közlekednem, rémálmomban ne jöjjön elő.

Még az is furcsa, h időnként fáj a torkom, ez március óta van és mindig másnapra fájdul meg a torkom, amikor előtte nap vagy boltban voltam, vagy most a városban, persze lehet az a kurva légkondi is, de lehet, h ilyenkor összeszedem a (nemlétező vagy fasz se tudja) vírus-t és nekem a torkomat basztatja.

A kurva fesztiválom is elmarad, hogy baszná meg a kormány, közben a buszon, strandon tömegnyomor mindenfelé. Kurvára igazságtalan az egész. Persze a nyaralót már lefoglaltuk, nincs mese 4 nap balcsi augusztus végén is. Ez jó, de szerettem volna este koncerteken nyomulni, szexi göncökben, felszedni valami pasit, akivel flörtölhetek, smárolhatok...

Közben a fönökömmel projekt is csiki-csukizik, kivi vok, h egyszer csak kezdeményez-e, az fix, h én nem fogok tudni ellenállni, de azért én győzködöm, h legyen észnél és legyen hű, akkor is ha izgi lenne és az én kibaszott fantáziámat is izgatja.

Tervei szerint szeretne megszopatni és utána szívesen kinyalna, de mondtam neki, h szerintem előbb a nyalás, mert élvezés után, már nem elég motiváltak a férfiak...de különben miket beszélek, nem lehet és nem is lesz soha semmi, ez így jó.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2316139176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2020.08.15. 00:38:57

Az egész kibaszott világon elmaradnak a fesztiválok nem csak itt. Akkor most bassza meg egymást az összes kormány?

Szubrina 2020.08.15. 00:39:54

@Figy L M 1 ideYEeeah: Miért kell utánozni a többi balfaszt, mint a majmok? Egyébként mindegyik megbaszhatja magát.

Figy L M 1 ideYEeeah 2020.08.15. 14:35:14

@Szubrina: Jön a második hullám. Jobb megelőzni.

Szubrina 2020.08.15. 14:40:34

@Figy L M 1 ideYEeeah: Nem jön, hanem hazahozzák külföldről az a sok gyökér, aki nem bírta ki, h egyszer ne külföldön nyaraljon és azzal lehetett volna megelőzni, ha határzár marad. Nem a fesztiválon fog elterjedni.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása