Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2021. január 31. 17:44 - Szubrina

Jót nevettünk Kortez

Egy baj van "drágám" nem veled, hanem RAJTAD. Szóval én ilyen vagyok, meg olyan vagyok meg kutyának se kellek még is nem az első bejegyzés, amikor a szűk kis puncim után picsogsz. Értem én, h derogál, h egyeseknek ingyen is volt bejárása, neked meg még pénzért sincs. Maradnak az olcsó kurvák a rosszlányokról, tudod a löttyedt gebék, se melle, se segge, az arcuk meg nyilván kurvaronda.

Ja igen, bocsika, de nem olvastam végig, főleg onnantól, h már csak az én kommentjeim lógnak a levegőben, de akit lenyomtam azé nincsenek (vmi HimiHumi csávó assetom kiageci). Csak te fűzöl hozzá faszságokat, mikor is voltak ezek a kommentek...2 éve:DDD Beszarás, mostanáig őrizgetted és ihlet hijján rólam írsz. Azt a két plusz feliratkozót természetesen nagyon köszönöm, de ha majd rájönnek, hogy az általad elmesélt személy valójában nem is létezik, csak fantáziád szüleménye, akkor majd csalódottan elkullognak.

Képzeljétek e-mailben küldte el nekem, az udvarló kis bejegyzését...hiszen nem érdekelnek a bejegyzései, hímsoviniszta, béta meg alfa agyszüleményei, amiknek a valósághoz nulla köze van illetve amikkel megmagyarázza magának és a világnak, h miért nem fekszik le vele nő ingyen csak pénzé'

BTW Technikus úr, te fasz, 100 évig követted a blogom, szóval ennyit a kényszerzubbonyról, ami neked kéne és itt egyetlen egyvalakit kéne, de kurva gyorsan kitiltani a testszégyenítő flótáskát kortezt. Borzasztó alacsony szinten rezeg szegény, de hát így jár, aki a szarás szintjére aljasítja a baszást.

Ui: Kortez basszál már ki egy képet az izmos testedről, a magas sudár alakodról és a csibészesen jóképű pofeszodról! Olyan nagy igényeid vannak biztos kibaszott fasza csávó vagy, mint az a HimiHumi kis törpefasz.

És végezetül itt egy nyaralós kép rólam és a csajokról 2020 tengerpart, Kortez zsepibe matyizzál ne a monitorra!

en_es_a_csajok.jpg

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3316410546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2022.06.05. 21:39:19

!-)
Ennyi Donna Tonna egy képen ...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása