Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. május 06. 20:38 - Szubrina

Kuss!

Igen tudom, én vagyok a hülye, hogy meg akartam nézni a Hang nélkül című filmet, de hát mit tegyek, ha meggyőzött a sejtelmes bemutató és valami jobbat reméltem?

Az van, hogy gecire nem értem miért kell pl. gyereket vállalni akkor, ha egy olyan veszélyes korszakot élünk, ahol bármilyen hang kiadása, zaj csapása azonnali halállal jár??? Gumi, antibébi, kihúzós módszer???

Vagy miért nem a szülő megy leghátul és miért hagyja, h a gyereke jöjjön mögötte, ezek a dolgok csak számomra érthetetlenek?

A világ élőlényei között vannak igen rondák, de minden rondaságuk funkcióval bír, ezt  vajon miért nem képesek megérteni a predátorok, az alienek és ezen film vak szörnyeit megalkotó emberkék?

Funkció nélküli csápok, kihajló nyáladzó izék teljesen nevetséges hatást keltenek, igen még akkor is, amikor éppen félni kéne.

Vajon ezek a vak szörnyek miért adtak ki ugyanolyan csattogó hangot, mint a predátorok?

Ráadásul mi az újdonság abban, ha egy szörny nem a szemével tájékozódik???? Könyörgöm a denevérek is ultrahanggal stb...

Voltak érthetetlen dolgok ebben a filmben, hol laktak, hová mentek be néha és a végén hová költöztök le, ami teljesen biztonságos és miért néztem szinkronosan ezt a filmet?

b2440ee0db3a890143178f56ee9793d9.jpeg

Jaj de kretén film volt ez is...nem ajánlom...amit viszont ajánlok az Elit játszma, az begyütt...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3313896252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2018.05.07. 03:37:48

Áhh Szub, a tehetségtelen rendezők filmjei...

A kiselőzeteseknek soha ne higgy! Szándékosan a legjobb jeleneteket vágják össze bele, aztán mikor be is ülsz a moziba, kiderül, hogy ez a pár snitt volt az összes jónak nevezhető részlet a filmben. Hogy a maradék 75 pert harmatgyenge, az kit érdekel? Már kifizetted a mozijegyet...

Ha tényleg izgalmas és komoly szörnyeteges filmet szeretnél, tudom ajánlani a 2007-es "A köd" című filmet, Frank Darabont rendezésében (Stephen King regénye alapján). Na, az abban szereplő szörnyeket nemcsakhogy hasznos, és veszélyes funkciókkal látták el, de külön ügyeltek arra is, hogy saját ökoszisztémájuk legyen, és passzoljanak is bele. 10 évvel ezelőtti film, de ötvenszer jobb ennél. Már elmúltam 32, de még mindig rémálmaim vannak tőle, olyan jól sikerült...pedig én aztán Freddy Krőgeren nőttem fel, meg ilyenek...

A 2017-es azonos című sorozatot viszont kerüld el nagy ívben, köze nincs az eredetihez, egy darab szörny nincs benne, csak idióta emberek. Az egész egy szánalmas kísérlet némi készpénz bezsebeléséhez Stephen King farvizén.

Szubrina 2018.05.08. 18:51:50

@Reactor: Köszi, asszem mindkettőt láttam, de nem a szörny a lényeg egy filmben nálam, sőt én a thrillerekre bukok, ahol csak ijesztegetnek és valójában nincsenek is szörnyek...köszi, h reagáltál a bejegyzésemre, meg a múltkor is írtál, de arra nem válaszoltam, mert nem volt energiám, majd egyszer ha lesz...mostanában eléggé offon vok és annyi mindent kéne csinálnom én meg végül semmit sem teszek...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása