Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. szeptember 06. 19:06 - Szubrina

Erős egyéniség

Az utóbbi napok eseményei, meg hát persze az évek tapasztalatai alapján teljesen kitisztult a kép, hogy soha, de soha, de soha, de soha nem fogok olyan férfival találkozni, aki engem le tudna dominálni. És ez elkeserítő, mert így soha nem teljesülhet be az álmom, hogy elérjem az életemben elérhető legnagyobb boldogságot.

Illetve az olyan orgazmust, ami engem igazán kielégít. Szar mi? Jahh tudom, nekem. Az életem elég jó így is, bár sok szar van a világban, amiket nehéz elviselni, ezért a csigaházamból figyelem az eseményeket egyelőre.

Ja és mielőtt valaki a külsőmmel jönne, nem, nem a korom és nem nem a súlyom áll az útjában a pártalálásomnak, kizárólag az, h kibaszott nagy egyéniség vagyok, mindenről határozott véleményem van, azt ki is merem mondani, akár a következmények teljes figyelmen kívül hagyásával. Széles látókörű vagyok, a logikám kikezdhetetlen, pengeéles...jahh igen beképzelt is vagyok, szerinted max, aki olvasol.

Mindig volt egy kifejezésem a gyáva, férfiatlan pasasokra, csirkék...hát igen, ezek mind azok vagy buzik vagy gyáva hazug, akaratszegény férgek, még buták is ez a ráadás baszod.

Tiszta csalódás ez az egész, amikor kislány voltam, olyan szépnek és igaznak gondoltam a világot...hittem, h mindenkinek létezik valahol egy hozzá illő párja...hahaha.

Most meg kénytelen vagyok lealacsonyodni valami patkányhoz (pl. olyanhoz, aki megcsal velem vkit), ha egy kis gyengédségre vagy szexre vágyom...hogy hányok-e magamtól emiatt, igen, egy kicsit...de még így is ezerszer jobb ember vagyok az átlagnál.

egyeniseg2.jpg

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6216192584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.09.11. 12:55:04

A blog írásaid alapján egy erőszak gombóc tesztoszteronnal telített amazon képét nyújtod. Legyél szelíd, kedves, akkor találsz férfias párt magadnak. Az én drágajó Uramat is így fogtam - Isten nyugosztalja.

Szubrina 2020.09.11. 13:00:07

@özv. Józsefné Bálintné: Valamiért az az érzésem, h te kamureg vagy, még az is lehet, h pasié...a kommentjeid mindenképp iróniát sugallanak.

Egyébként biztos van benne valami, de magamtól nem tudok megszelidülni, viszont van, ha valaki meg tudna szelidíteni, na azt keresem...

A lovakat is betörik nem?

BDSM próbálkozásaim során az volt a negatív tapasztalatom, h az önmagukat DOM-ként megnevezett urak nem voltak képesek dominálni senkit, csak aki meghunyászkodott saját magától nekik...cöhhh...na takarodjanak az ilyenek. Én nem vagyok színésznő.

MrsFletcher 2020.09.13. 20:19:41

@Szubrina: Ez olyan, mintha ezt mondanás magadtól nem vagy képes változni, fejlődni. Nade ha csak másért csinálod, akkor az már determinálja is a végereményt.

Szubrina 2020.09.13. 20:21:34

@Browniee_two: Nem megváltoztatna, hanem előhozná azt az énem, elengedhetném a gyeplőt, hisz biztonságba kerülnék, egy erős, okos férfi mellett, mekkora megkönnyebbülés lenne...csak bazmeg nem létezik, mert mind hülye, buta, geci.

MrsFletcher 2020.09.13. 21:17:52

@Szubrina: Jó de gondolj bele a másik oldalról. Te a szárnyaid alá vennél valakit, aki nyilvános felületeken ennyire támadó a komplett másik nemmel szemben?

Szubrina 2020.09.13. 21:20:05

@Browniee_two: Hát éppen ez az, az igazimnak én kihívás lennék és átlátna a betonfalakon és tudná, h minden hiszti csak azért van, mert szeretetre és biztonságra vágyom...ledöntené a falakat és ott lennék én a szupercuki engedelmes, odaadó lány, ő meg túlcsordulna a boldogságtól, h mekkora kurva nagy szerencséje van velem:DDD

Szubrina 2020.09.14. 15:17:22

@özv. Józsefné Bálintné: Először is gusztustalan féreg lehetett a férjed, ha a képedbe dörgölte, h egy másik nőért bármit megtenne, érted meg nem. Továbbá szánalmas, h te megalkudtál ezzel.

És így élnek le emberek életeket, kurva szomorú vagy kurva szomorú?

Szubrina 2020.09.14. 15:18:14

@özv. Józsefné Bálintné: Beleolvastam, hú ez mit fog kapni tőlem.

Szubrina 2020.09.14. 20:09:52

@Szubrina: Jelezném, h az a hülye kurva egyedülálló pinanyaló anya, aki a kutyának se kell kitiltott a blogjáról, mert nem értettem egyet az elmeroggyant "hogyan fogjunk mézzel pasit" bejegyzésére.
özv. Józsefné azt tudom javasolni, ha neked is ennyire nem tetszenek a bejegyzéseim akkor menj a faszba innen magadtól, menj a pinanyaló blogjára aztán kéjelegjetek ott a faszfej pasikon, akik egy életen át szívták a véreteket, h jaj nekik is van lelkük:DDDD Ami nincs.

Szubrina 2020.09.15. 17:19:43

@özv. Józsefné Bálintné: Akkor mi a fasznak basztad ide nekem tonnadonna, egyedül gyermekét nevelő biszexuella hímtagsimogató blogját, h felkúrj az egekbe???

Mellékesen én meg irracionella épp nagy Tinderezésben pasizok...persze óránként gondolom azt, h örök szerelem és igen megtaláltam, majd gondolom meg magam, h hülyefasz mind és jól vagyok én egyedül..."No Man, No Cry":D
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása