Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2015. november 09. 21:20 - Szubrina

Pixie buli 18-as karika

18_fekete.png

Hát szóval, vannak azért forróbb témák is, amik a bulin történtek. Mivel ez életem első pixie-s bulija volt, eszembe sem jutott volna józanul megjelenni, ezért én már egy üveg pezsgővel indítottam, aminek a felét még itthon a másik felét, út közben fogyasztottam el (BB Spumate, nálam az abszolút nyerő). Aztán öcsém bárszekrényénél próbálkoztam, hogy van-e valami jó kis vidéki pálesze jó kis 70%-os, ami üt...aztán adott egy Lime-os Finlandiát, mert azt mondta ez nála úgy is csak párolog, ezt nem sajnálja tőlem. Életemben ilyen rosszat még nem ittam, köbö másfél vagy két deci lehetett, átöntöttem egy műanyagflakonba és a pezsgő elfogytával még azt is magamba döntöttem, hogy tuti legyen a hatás...szerintem egy Clin ablakpucolónak kellemesebb íze lehet, mint annak. Na, de én soha nem azért ittam alkoholt mert szeretem az ízét, hanem mert feloldja a durván erős gátlásaimat. Ilyenkor bátor vagyok és igen is harsány...milyen legyen egy középső gyerek, pláne jól bebaszva? Ha nem üvöltöttem észre sem vettek a szüleim...(mert, hogy ezt kaptam sértésnek egy passzív-agresszív levélben, hogy olyan vagyok élőben, mint a Pixie-n: Hangos) Tudjátok mit? Inkább hangos legyek, mint középszerű és szürke egér...bele is halnék. Imádok a középpontban lenni, csak ehhez bizony vastagabb bőrt kéne növeszteni, hogy jobban bírjam a kritikát...próbálkozom, próbálkozom, mert ugye a sztároknak is mindig vannak irigyei...ez ilyen:D

Mivel a pia hajt, útközben még pisilni is megálltam egy bokornál...Kezdtem egyre jobban érezni magam, ahogy a pia szétáradt az ereimben, bejutott az agyamba, kellemes bódult állapot volt ez...emiatt még az sem zavart, hogy végül 3/4 órát kellett várnom a csajokra (negyed órával előbb ott voltam, ők meg fél órát késtek), főleg mert egy csomó faszi megnézett ácsorgásom közben, amitől nőtt az önbizalmam és egész jó csajnak kezdtem végre érezni magam...

Na szóval...felmentünk az emeletre és egy idő után valamiért odaültem egy faszihoz (dom) és elkezdtünk dumálni, én éreztem, hogy tetszem neki, a korábbi bemutatkozáskor már ez feltűnt, nekem különösebben nem jött be, mert kék a szeme (arca csupa derű :D). Zavart, hogy nem tudok ismerkedni senkivel...akkor mondom majd vele...dumáltunk egy csomót, illetve nem tom mennyit de asszem sokat, de semmire nem emlékszem abból és a következő képem, hogy ledugjuk egymás nyelvét egymás torkába:) Piásan ez nálam egyszerű, mert józanul is áll a pöcköm éjjel-nappal...na de piásan...minden jöhet, ami szex...de nagyjából nem válogatok olyankor...aztán ő hazament, mert korán kelt nagyon és már hajnali kettő volt köbö...aztán mi még tovább dumáltunk a társasággal....ja azt elfelejtettem, hogy közben volt egy kis dugi pia, ami erősen szinten tartott valami sépci vodka volt...mert nem áttetsző színe volt, hanem, barna volt, mint az égetett szeszek...rossz íze volt, de kísérővel le lehetett nyomni, azt is meghúztam minimum 3-szor...

Szóval ott volt még egy pasi, akivel szintén szimpatizáltunk, ráadásul kisütöttük, hogy majdnem ugyanott lakunk, ezért felajánlotta, hogy hazavisz...aminek nagyon örültem, mert az éjszakaihoz egy csomót kellett volna gyalogolnom és hajnali 5-kor nem volt bennem ehhez elég kráft...

A music caféból kifelé menet (figyi, most jön a romantikus rész) találkoztam VALAKIVEL. Azért írom nagybetűvel, mert az utóbbi években, nagyon ritkán tetszik meg nekem valaki. Igazán ritkán, de abban a pillanatban, amikor megláttam és az okos, értelmes, csillogó, kedves és egyben szeretettejes, barna tekintetével rám nézett Ő...akkor szerelmes lettem első pillantásra...sajnos a körülmények elsodortak minket egymástól, de nem tudtam továbbra sem elfelejteni azokat a szemeket...ezért rá is írtam...sajnos a vonzalom nem kölcsönös, de én ezt teljesen meg tudom érteni, főleg ha az indoka a távolság vagy a duciság lenne, de az, hogy szerinte zűrös vagyok...az a húsomig hatolt, annyira fájt...

Ez van, én is hány és hány pasinak mondtam, hogy ne haragudj, de nem...szóval nekem is el kell fogadnom, bár soha nem kezdeményezek, de ennél nem tudtam kihagyni, mert úgy éreztem meg kell tennem.

Az események, amik elsodortak minket egymástól...már írtam korábban némi-nemű összetűzés volt...ami miatt jobbnak láttam, ha most az egyszer, mivel nem volt már bennem erő harcolni, azokkal szemben, akik nem akarnak engem érteni, tehát feladtam és elindultam hazafelé valakivel, aki a közelben lakik, ő vigasztalt, mert elég durván elkezdtem etetni az egereket...aztán a vigasztalás később csókcsatába csapott...aminek következtében reggel 6-ra értem csak haza:)

Még annyi adalékot a dologhoz, hogy aki hazahozott és smároltunk az dohányzik...smaciztunk egy csomót, egyébként jó volt nagyon, viszont fogat mostam...aztán lefeküdtem, aludtam három órát, felöltöztem csinosba és elmentem a családdal a Trófeába, ott végigettem a menüt... (svédasztalos, ha utáljátok a tömeget és ha nem fértek oda soha a kajához, soha nem menjetek Trófeába) szóval ittam, ettem, amit akarsz...majd megint fogat mostam és ezek után este még mindig éreztem a szám belső oldalán a cigi ízt...most erre mit mondjak? Nem csoda, hogy rühellem a bagót...ti ezt fel se fogjátok bagósok, mennyire rossz az ízetek a cigi miatt...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr118065870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba Szeidler 2015.11.10. 14:54:55

Most megleptel. Tenyleg harsany vagy? :D
Na jo, nem ezzel leptel meg. Egy bulis, pialos, utana vigasztalos, smarolos ejszaka utan vegig rajtad maradt a bugyi?

Csaba Szeidler 2015.11.10. 16:01:56

Ez azert van, mert a fiuk nem akartak a csoknal tovabb lepni?

Csaba Szeidler 2015.11.10. 18:54:42

Szerintem 2 eset lehetseges:

1. Nagyon lovagias pasikkal talalkoztal, akiknel az elso randin kizarhato a szex. Plane, hogy te is visszafogott voltal :D

2.Batortalanok vagy nalad reszegebbek voltak, kevesbe rajtad mulott a dolog...

Es szerintem a masodikra van 99% :D

Szubrina 2015.11.10. 19:46:50

@Csaba Szeidler: Leírtam mi volt, az első hazament hajnali kettőkor mert fáradt volt, nyilvánvalóan nem szándékoztam volna vele hazamenni dugni én bulizni érkeztem...de ő se akart volna...most is sima randira hívott, nem akar megdugni egyből.
A másik pedig szín józan volt, hiszen hazahozott kocsival be se szálltam volna hozzá, ha nem józan. Én nem akartam egyikkel se dugni elsőre, nem tudom ők mit akartak, de félénknek egyiket se mondanám, inkább úriembernek nevezném őket.
A második pl. ha nagyon akart volna megszopathatott volna a kocsiban...de rendes ipse, majd máskor...
Firtatod még a témát? A politikaihoz nem is írok semmit, mert kurvára felbasz az ostobaságod.

Csaba Szeidler 2015.11.11. 10:08:22

Itt egy erdekes urt talaltam, a tegnap esti kommentem helyet.
En szeretek vitatkozni, barkit meghallgatok, aki tud ervelni. Meg arra sem kaptam fel kulonosebben a vizet, amikor ostobanak neveztel, igyekeztem ra frappansan reagalni.
Gondolom ezt a kommentet is ki fogod torolni, ez van, ezt en mar nem fogom latni, mint az esetleges valaszt sem.
Elersz, ha akarsz tobb kulonbozo forumon. Mostantol csak olyan levelre reagalok toled, aminek mar a cimeben szerepel a bocsanatkeres, a tobbit el sem olvasom.
Ennek sok eselyet nem latom, igy itt koszonok el tovabbi szep napot es talald meg az eletben akit keresel!
Udv
Csabi

Szubrina 2015.11.11. 15:58:23

Érzékeny búcsú.Pá-pá!
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása