Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. október 04. 23:28 - Szubrina

Hyposzexuális vagyok?

Tudom, h azt ígértem, h a subarus pasas írásaiból szemezgetek hétvégén, de az az igazság, h már vagy 5 napja nem jelentkezett és szeretnék túl lenni rajta, ezért hanyagolom, h felidézzem az üzenetkéit.

Mostanában vannak olyan időszakok az életemben, h egyáltalán nem kívánom a szexet, gondoltam rá is keresek, h az aszexualitás hogy és mitől alakulhat ki stb...aztán szembejött ez a hyposzexualitás sztem ez inkább igaz rám.

Asszem a sok lelkiszar hozza ezt ki belőlem. Mostanában semmi kedvem a szexhez. Öcsém kutyája most nálam van átmenetileg, egy cukimaci, egyemmeg, viszem sétálni esténként "kaki-time", mert a kertben ám nem, csak a séta (Pavlovi-reflex).

Séta közben meg arról ábrándoztam, h lehetne nekem is amolyan kispolgári életem, mint a legtöbb embernek, este szaladnék a gyerekkel az úszásra vagy a karatéra. Aztán mennék a saját edzésemre jóga vagy zumba vagy valami. Aztán hullaként beesnék az ágyba, rám mászna apu, lökne hármat, alvás.

Reggel kialavatlanul csinálnám a szendvicset a gyereknek, főzném a két liter kávét, h apával ne aludjunk el melóba félúton. Néha azt gondolom jó lenne, néha azt megfulladnék...

Igazából jót tesz nekem, hogy kimozdulok, mert a melón kívül javarészt csak itthon csücsülök. Mondjuk nem lesz itt sokáig a "dög" már csak pár napig.

A jóidőt is ki tudtam élvezni nagyon.

Sorozatból Ratched nővért néztem, nekem nagyon tetszett, kivéve a leszbikus szál, de hogy ennek a sorinak bármi köze is lenne a Száll, a kakukk fészkére-hez, azt nem igazán mondanám, de jó hírverés, h megnézzék az emberek.

Valahogy a sorinak volt egy olyan hangulata, ami magával ragadott, én eleve szeretem az ilyen kissé őrült dolgokat és itt nem kifejezetten a diliházra gondoltam.

ratched_netflix_screenshot_20200919130032_3_original_560x313_cover.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7416227456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása