Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2015. december 18. 21:35 - Szubrina

Áldomináns-igen már megint...

Ezt még korábban kezdtem el írni a múlt hétvégi blogokra, kicsit átírva, nesztek:

A múlt hétvégi blogokból kiindulva és rengeteg átnyálazott domináns adatlapból, végre leesett nekem, hogy miért nem értik, hogy mit értek én D/s-alatt. Eltekintve néhány kivételt, akik HARDCORE-ban tolják, szóvak véres játékokat is űznek, a legtöbb férfi, csak egy szimpla perverz nőt keres, akit kényére kedvére használhat. Ellenben az irányítással járó felelősséget, lelki terheket nem vállalná, ezért csak az ágyban akar irányítani, az életben pedig a szokásos anyámasszonykatonája keménységgel rendelkezik.

Azt írja a "dom" ő azért akar szubmisszív nőt, mert azzal mindent meg lehet csinálni, lehet jól segbbebaszni, meg mélytorkozni, ha ezeket nem lehet vele, akkor a nő sima vanília. ( a domos blog, ha rákattintasz megjelenik  )

Komolyan mondom, nem tudom sírjak vagy röhögjek, ha valaki ezért akar szub nőt, inkább kösse fel magát, hát ennek a dominancia-alárendeltség dolognak nem ez a lényege. Nem az, hogy milyen szexuális modulok kerülnek bele az együttlétbe, hanem annak amiket csinálnak, a hogyanja.

A szubmisszivitás nem azt jelenti, hogy bármire hajlandó, hanem azt bármire hajlandó egészséges keretek között, olyan dolgokra, ami mindkét félnek örömet okoz. Nem önfeláldozónak vagy terézanyának hívják a szubmisszív felet, hanem szubmisszívnek, azaz alárendeltnek, ez sehol sem foglalja magában, hogy olyan dolgokat is meg kell tennie, amiket nem szeretne valójában. Az összes BDSM-mel foglalkozó "hivatalos" leírásban szerepel, hogy a szubnak lehetnek határai, ennek az a lényege, hogy csak olyan történhessen a szubmisszívvel, ami neki is jól esik. Azaz előre leszögezik, hogy nincs pl. seggbekuki, akkor az nincs és a szubnak nem kell tartania attól, ha teljesen ki van kötözve és tárulkozva, hogy az ura még is seggbebassza, annak ellenére, hogy a szub nem akarja, ezt hívják bizalomnak, ami a BDSM alapja.

egeszseg.jpg

Arról nem is beszélve, hogy a dominánsnak vigyáznia kell a szubmisszív testi és lelki egészségére, soha nem helyezheti előtérbe a saját állatias vágyait, egy másik ember egészségének. Gondolok itt a test biológiájának alapos ismeretére és a higiéniáéra. Ezen egy-két hülye a Pixie-n jókat röhögött, hogy én csak olyannal baszok, aki ismeri az anatómiát és tisztában van mindennek az egészségügyi kockázatával. Most még röhögtök, de majd ha kilyukad a végbeletek vagy üszkösödik a melletek, akkor már bánni fogjátok, hogy valami balfasznak engedtetek sok mindenben vagy éppen majd nem tudjátok visszatartani a cifrát, igen csak kellemetlen lehet.

Één például nagyon sajnáltam, azt a túlsúlyos 25 éves, kolléganőmet, aki egy gyerek után 170/80 kg-mal azt mondta, hogy ne nevettessük, mert bepisil, na most ez inkontinencia, ő nem feltétlenül élt BDSM kapcsolatban, de az öklözésnek bizony megvan ez a nem kívánt következménye, ha nem erősíti valaki a hüvelyizmát és mennyien nem tudnak róla. Sok tudatlan barom, amiket művel és még képeken is mutogatja, jaj istenem, csak sajnálni tudom őket. De még én vagyok lefikázva, amiért nem egy hétre, hanem mondjuk évekre előre gondolkodok az egészségemet illetően. Tényleg úgy akarjátok leélni életetek utolsó 30-40 évét, hogy durva egészségügyi gondjaitok akadnak, csak azért mert most bazmeg jó???? Ne már!!!! Vagy Tenna lédyvel?

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr478155786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Szalai 2015.12.18. 22:55:41

Tegyuk fel hogy...
A. Én egy olyan dom vagyok akkit nem érdekli hogy mitt élvez a subja , nem foglalkozok vele , esetleg az egésségével stb . Ebben az esetben van két lehetöség.
A1. Vagy találok párt
A2. Vagy nem.
Ha találok párt abban az esetben nincs baj mert valoszinu hogy ugyanolyan hulye mint én. " figyu hátbavágnálak egy szöges deszkával és te azt élvezni fogod.. oh Uram te tudod tegyél velem amitt akkarsz ... durrr .... köszönöm hogy gondoskodsz rolam Uram ..
Na ha nem talál párt azzal sincs gond, mert mehet a recska csuklo gyuladásig. Meg az észosztás hogy o szerintem a jo sub beugrik a kutba ha azt akkarom (szerintem a hulye ugrik bele az okos meg betemeti hogy egy hulyével kevesebb legyen de mindegy)
Na meg hogy x y nem sub ,na de én ezt honan tudom ? Onan hogy én dom vok és tudom. Nem sub és kész .áááá

Tegyuk fel hogy...
B én nem ilyen dom vagyok. Érdekel a subom mert van egy alapszabájom, a subom az én tulajdonom, és mint jo gazda abban kárt sem testileg sem lelkileg nem teszek. Ha teszek hulye vagyok mert normális ember nem tesz kárt az értékeiben.
B1.vagy találok párt
B2.vagy nem
Ha találok párt akkor nincs gond, mert ha ful hulye a sub hamar megszabadulsz töle, "ohh Uram én ugy szeretném ha lelogatnál a Margit hidrol fejel lefelé...etöl olyan subos lennék...én meg azt ha pakolnád a cucod és költöznél anyádhoz mert nem vagy tiszta fialás ...
Vagy nem talál párt. De ebben az esetben mivel a mentalitása olyan nem fog blogot irni arrol hogy a sub ilyen vagy olyan. Max figyeli a blogokat olvasa a nök véleményeit és akkiben lát fantáziát azal megismerkedik.
Szoval hosszu távon összenö ammi össze tartozik. Én ebben hiszek.

Amugy nem tudom menyire ártalmasak ezek a dolgok. Mert nem tartoztak a szexuális portfoliom közé, igy nem is érintet. Valoszinuleg ezután sem fog.

Igazábol az sem érdekel mitt csinál más az ágyában,ha nekik jo csinálják ö dolguk.

Szubrina 2015.12.19. 09:06:17

@Mr. Szalai:

Mondom mi a gondom, sokan valóban buták, de amikor az egyik ember rábízza a másikra magát, akkor a felelősséget viselő nem lehet buta...ezt próbálom elmagyarázni és ezért próbálom felhívni a figyelmet arra, hogy aki ostoba nem dom, hogy megvédjem azokat a kis tapasztalatlan buta szubokat, akik beszopták.

Egyszer életemben volt egy nemi erőszak, ami tulajdonképpen az volt, de mivel tudtam, hogy én vagyok a hibás nem volt következménye. Kis buta, naiv lány voltam és felmentem egy pasi lakására, aztán előjáték nem volt rossz, aztán hagytam neki kikötözni a csuklómat még az is izgi volt, aztán olyan durván megbaszott, hogy alig vártam, hogy abbahagyja, én nem akartam, de nem tudtam, mondhatom-e ilyen helyzetben, hogy nem...

Szerintem napi szinten történik hasonló nőkkel, elvileg onnantól, hogy nem egyezik bele vagy nem akarja az egyik fél azt, amit a másik csinál vele szexuálisan, az biza nemi erőszak és fel is lehet érte jelenteni a másikat, de ahogy én sem tudtam, mások sem tudják, hogy ilyet nem tehet akárki vaníliában sem.

Sajnos nagyon vékony a határmezsgyéje ennek a dolognak.

A domokkal is meg kell értetni, hogy a szub, az szub és nem guminő, ennyire egyszerű.

Mr. Szalai 2015.12.19. 15:16:11

Dehogy nem lehet buta..
Nagyon sokk buta dom vagy sub van kis mokus.
A bölcseség (az informácio vagy tudás felhasználása a megfelelö szituácioban, nálam ezt jelenti a bölcseség ) nem válogat hogy dom vagy sub stb.
Nem teheti meg a vezetö ( felelöség válalo )hogy hulye legyen ?...
Sajnos megteheti. Ugyanis nem biztos hogy azok az értékek vanak elötérben, ami egy vezetéshez kell..

A bdsm ben a nem , nem mindig jelent nemet.
Ez egy kis zavart okoz.
Ebböl kifolyolag találták ki a menekulö szot.
Ugyanis töbször elöfordul hogy sokk subot vagy domot izgat az engedetlenség,a lázadozás elenkezés. Élvezi ha adott helyzetben legyözik vagy legyözhet valakit. Bár ez játék, de akkor mindkét részvevö átélésel vesz rajta részt.
Két oka van amiért szeretek menekulö szot használni. Bár sose mondta ki nekem egy nö sem. Az egyik ez hogy ne legyen olyan hogy "o én azt hittem hogy ezt élvezed" a másik pedig hogy épiti a bizalmat azzal hogy a subom merjen nem et mondani és el tudja mondani hogy milydn kelemetlensége érte, és mindezt ugy hogy nincs benne félelem az esetleges következményektöl.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása