Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. április 02. 01:12 - Szubrina

Spoiler

Most végeztem a 10x10 című thrillerrel, egyből a The Pet című film ugrott be róla, az mondjuk jobban tetszett. Eleve csípom nagyon az elrablós filmeket. 90%-ban férfiak rabolnak el nőket vagy fiatal lányokat...Vannak durvábbak és kevéssé, ez is egy olyan volt most...igazából az elején én arra gondoltam, ha egy ilyen jóképű fazon rabolna el, biztos nem akarnék elmenekülni, ahogy a filmben szereplő csaj foggal, körömmel próbált.

Meglepő fordulatot vett a film a végefelé, ahogy a The Pet-ben is. Mindkettőt hozzám hasonló elmebetegeknek ajánlanám, hogy tudjanak azonosulni a karakterekkel.

_315x420_9523c3f362f292e734f63939a4c4d9256f6d3b2daffd198513d6ae2130d0cd3d.jpg

pet-movie.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7013799322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása