Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2021. május 29. 20:46 - Szubrina

Van kedvem írni

Nem tudom mit meséltem a Szilveszteremről, de nincs kedvem elolvasni, h leírtam-e má így inkább leírom, mert most van kedvem leírni.

Tehát, ugye kamud-19 miatt nem lehetett sehová menni (most is csak az agyhalottak mehetnek a zombiságukat igazoló igazolvánnyal) és ezért bnőmhöz mentem, aki a volt orosz pasiját is meghívta.

Ez a barátnőm a legjobb barátnőm, a rokonlelkem, aki évekig mellőzött...aminek okát nem tudtam, csak sejtettem...

Szóval a pasi odavan érte, de alkoholista, de barát státuszba került bnőmnél, mert szerinte unalmas a faszi...

A lényeg az, h megérkeztem és meglepődtem, mert szép magyarsággal beszélt az ürge és ezt tudtára is adtam, mivel jó fej volt, vette a lapot és elkezdett orosz akcentussal beszélni, amin kurva nagyokat röhögtem, nagyon tetszett.

Orosz lévén vodkát ivott és nekem is azt kellett innom a már megivott 1-2 üveg pezsgőre, minek következtében (még soha nem voltam ilyen rosszul) telehánytam bnőm WC-jét...amit részegen elkezdtem összepucolni (mert szégyelletem) min. 1 guriga WC-papírral...

Másnap is kutyául voltam, nem szabad nekem rövidet innom, azóta se ittam egy kortyot se, immár 4 hónapja...pedig azért néha szoktam pezsgőzni, de a hátamra nem kívánom.

Örökbefogadtam a világ legcukiságabb kutyáját, mert meghalt a gazdija és el akarták altatni, azóta sokkal minőségibb az életem, sok szeretetet kapok tőle.

Szex nulla az életemben, egy éve nem basztam, ha jól számolom, ami azt illeti elég jól elvagyok nélküle, sőt...nem is biztos, h menne...

Kezdjük ott, h az oltottaktól undorodom, a bagósoktól undorodom...kábé ki a fasz marad még a rostán belül...? de nem?:DDD

Ha a kovidióták a közelembe jönnek:

kovididiotak.jpg

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1316576048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2021.05.30. 21:29:41

@Nevem senki.: Tagadni nem tudom, azt ami...de (kísérleti génterápiás DNS-modosító) oltásellenes, az vagyok.

_Amatőr_ 2021.06.29. 11:19:11

És mi a helyzet műfasz fronton? Rendeltél végül?
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása