Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. április 22. 16:36 - Szubrina

Lakatparty

Már régóta szemeztem ezzel az eseménnyel, a beugró 6000 ft, 3 óra ismerkedés 100-150 fele-fele arányú férfivel és nővel. Az egymást megszólítás apropója a nők nyakában egy lakat, a férfiakéban pedig egy kulcs, ha illik egymásba tombolát kaptok, amelyik közül kisorsolnak néhányat gagyi díjakért.

Hétfőn kaptam egy levelet, h most szombaton féláron vehetem igénybe a szolgáltatást melynek része az ingyenes italfogyasztás (sör, bor, víz, üditő). Úgy döntöttem ideje kipróbálni a dolgot. Alapoztam egyet itthon, aztán elindultam, már a 4-es metrón bősz szemezésbe kezdtünk egy sráccal, aki sajnos a libsi tüntetésre indult, viszont nagyon szép szeme volt. Megvárta míg leszálltam és csak utána integetett nekem bátortalanul, miközben én már a mozgólépcsőn voltam és mosolyogtam vissza rá...Beszari fasz mind...pedig majd kiesett az ülésből, h az utolsó pillanatig lásson, amíg el nem tűntem, miért nem akkor volt nagylegény, amikor ott voltam, na mind1 úgy is más a világnézete, mint nekem, leszarom.

Két csajjal összeismerkedtem a bejárat előtt, én szólítottam le őket és így az első kínosabb perceket könnyebben áthidaltam az ismeretlen hellyel kapcsolatban...maga a rendezvényből értékelhető a zene volt egyedül, de nem tudtam táncolni, mert az összes faszi, aki jött hozzám lakatolni botlábúnak állította magát, én meg oly fasz voltam, h nem hagytam ott egyiket sem a büdös picsába, hogy bemenjek a másik terembe ropni, pedig nagyon szerettem volna...

Kevesen voltak, főleg a nők, de a faszik is és ráadásul elég gáz volt a felhozatal 1-2 ember tetszett csak, de azok sem igazán. Aztán hosszasan rám akadt egy szemüveges, husi mérnököcske 29 éves...arról volt szó, h ha vége a lakatos résznek utána folytatódik a buli tovább, de nem így volt, hamar kitessékeltek bennünket, így átmentünk egy másik helyre ezzel a sráccal.

Egyébként, ami még nagyon negatív volt a lakatos bulin, hogy a felszolgálók állandóan húzták a szájukat, amikor kikértem a piámat (ami elvileg ingyen járt volna nekem). de nekik láthatóan ez nem nagyon tetszett.

A másik helyen ittunk a mérnök sráccal, aztán elsétáltunk a corvin negyedhez, h együnk egy állítólag tök jó gyrost 1-óra volt ekkor, a gyros-osnál ki volt írva, h 2-ig van a nyitvatartás még is el volt torlaszolva a bejárat, megkérdeztem a bent laptopozó köcsögtől, h ezt így hogy, mire azt válaszolta, h a kiírt időpontok tájékoztató jellegűek...ha nagyon geci lettem volna, kellett volna fotót készítenem az eseményről és az adóhatóság jól seggbebaszhatta volna a faszit.

Éhesen tovább vánszorogtunk a legközelebbi Mekiig...amiről kiderült, h kurva modern, mert egy marha nagy monitoron az ember kiválaszthat mindent, sőt kifizetheti a kártyájával, aztán kap egy számot és ha ő következik megkapja a zabáját.

3/4 2-kor egy nagy darab biztonságiőr csaj leüvöltötte a fejünket, h zárás, majd a következő percben ránk kapcsolták a villanyt, azt hittem leszopom magam...gyorsan felpattantunk a tök sötétben, majd végigvonultunk a még kiszolgálásukra várók hada között a kijáratig, ami nem nyílt vatta fakk??? a biztiőr csaj odajött, látván, h szeretnénk távozni a lesötétített mekiből és kinyitotta, de már csak kifelé engedett.

girls.jpg

"Élménydúsnak" ítélem az estét, az éjszakai járatokon jó volt a sok dülöngélő részeg köcsög között utazni...kurvára féltem attól, h valameik telibehány. Azt hiszem megint évekre kihagyom a pesti iccakákat...

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr10013855298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2018.04.24. 17:01:55

Hát sajnálom, hogy ilyen negatív élmény volt ez számodra...sajnos jellemző, hogy amelyik bulira így lasszóval kell fogni a párokat, az nem lesz valami fényes. Mindegy, te megtetted, ami telt tőled, igazán nem terhel felelősség...

Metrós srác: Hogy miért nem ment oda? Ha ketten lettetek volna csak, odament volna, hidd el nekem. A magyarázat az, hogy nem akart megszégyenülni a nagyérdemű előtt semmilyen formában. Lássuk be, annak az esélye, hogy akkor és ott elfogadod egy vadidegen ember közeledését, elképesztően csekély. Nem az elutasítástól tartott igazából, hanem hogy az egész utazóközönség szemtanúja lesz a dolognak. Esetleg valami vicces kedvű atyafi fel is veszi az egész jelenetet az okosteldzsójával, másnap pedig röhöghet rajta a fél internet a jewtube-n "Béna fasz csajozni próbál és megszopja" címmel. Rengeteg ilyen fail-videó van, erős a gyanúm, hogy az ipse nem akart közröhej tárgya lenni a szereplésével.

Tánc: Én is botlábú vagyok, nem tudtam táncolni, soha nem is akartam megtanulni, értelme sem volt. Meg aztán, a militarista bakancsot menetelésre találták fel :)

Felszolgálók pofákat vágtak: Naná, annyival kevesebb piát tudnak hazalopni...

Gyros-os: Na ilyenbe belefutottak a szüleim nemrég Mezőkövesden a fingszagú gyógyfürdőben. Megérkeztek 5 óra tájban, erre azt mondták nekik, hatkor kifele a medencéből. Nem értettek semmit. Kiderült, hogy a sok jóképességű alkalmazott között 1 se akadt volna, aki a téli-nyári időszámítás szerint kalibrálta volna a nyitvatartási időt. Kongratyülésön nekik, ugyanaz az állatfaj, mint a gyros-os fószer volt, az IQ-juk együtt szűken kiad valami pozitív egész számot...
Én simán felnyomtam volna őket az adóhatóságnál, már csak heccből is. Szeretném látni a pofáját, amikor eljátssza ugyanezt egy APEH-ellenőrrel, az meg előkapja az igazolványát :DDDDDDDDD ott is vakarózna, ahol nem viszket! :DDDDDDDDDDDDD

McDonalds: Nemhiába csak utolsó lehetőségként megyek oda. A kaja egészségtelen, az árak irracionálisan magasak, ennek ellenére mindig nagy a tömeg, főleg a fővárosban (ahol a keresetek ugye magasabbak). Biztonsági orktól ne várj jobbat, Szub, ezek a pontagyú senkiházi idióták oda kellenek, ahova az őrkutya túl értelmes. Eddigi életem során EGY alkalommal futottam össze normális biztonsági őrrel: a Magyar Államkincstár épülete előtt. Nem véletlen visszatérő szereplők a Homáron.

A javaslatom nékem is az volna, hogy hanyagold a pesti iccakkai életet. Sokkal többet ér, ha otthon maradsz, eszel egy jó pizzát, és nyomsz egy Tyrian-t. Tapasztalat!!!
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása