Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. május 21. 22:25 - Szubrina

Kártedór, egy szar

A tecóban vásárolgattam és - igen a fogyókúrám kiegészítése végett - fagyit akartam venni, mivel a kártedórok 945 Hungarise forinte árban voltak kaphatóak, az akciónak köszönhetően (utólag is nagyon köszi:/ )arra esett a választásom. Vagy 15 percet válogattam, hogy melyik két íz legyen, végül szerintem kiválasztottam a lehető legszarabbakat - csak ezt akkor még nem is sejtettem - az egyik a krembrülé vagy mi a rákos faszom...ami ugye az a vanilijakrém, ami isteni könnyű és a tetején, kanállal kocogtatható karamell fedi, teljes felületén. Amikor belekanalaztam a fagyiba egy kibaszott túlédes ízetlen szar volt, óriási barnacukorszórással a tetején, ehetetlen volt magában. A végén jó kis savanykás házi baracklekvárral bolondítottam meg, hogy meg bírjam enni.

A másik meg a Rákóczi túrós volt, amit én úgy képzeltem, hogy alul túrós, és a tetején pedig tojáshabszerű vagy tejszínes krém és baracklekvár...hát a teteje stimmelt is, de az alján, világosbarna fagyi, amiben ilyen almás-fahéjgranulátumokkal voltak nfullra, amik a szájban szétrobbanva kurva erős és kellemetlen, a rákócihoz abszolút nem illő ízt eredményeztek. Röviden összefoglalva a két fagyit: FUJJ!!!

22082_rakoczi-turos_n-201510170512.jpg

Hát kérem mi a faszom, egyiket sem javaslom emberi fogyasztásra, ja nem egyszerre ettem meg, még ha úgy is tűnik, de kár volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6413991414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása