Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2021. április 30. 19:36 - Szubrina

A világ legnagyobb IQ-tesztje

Qrva régen nem írtam, annyi impulzus volt mostanában. A végtelen nyugalom nagyjából még van, de sajnos közben történtek, nagyon ijesztő események. Közeli szeretteim, családtagjaim, minden felvilágosításom ellenére beoltatták magukat.

Van bennem olyan érzés, h magukra vessenek, meg olyan is, h miért nem tudtak bízni bennem, meg egy kis sajnálat is. Van aki olyan gyorsan folyamodott ehhez, h még előtte beszélni sem tudtam vele.

Tudom, h eleinte én is féltem ettől az új vírustól, illetve nem magamat féltettem, hanem, h hazahozom, de jó pár eseménytelen hónap után gyanúsak lettek a teljesen logikátlan korlátozások, amelyek sokszor kifejezetten kontraproduktívak voltak pl. vásárlási idősáv, ami összetorlódást okozott, rövidebb időben, több emberi érintkezést. Illetve, h többszáz kollégát magába foglaló munkahelyemen kurvára egy árva lélek sem lett beteg a hatalmas és nagyon fertőző, kifejezetten kurvára halálos világjárványban. Ha hallottam is betegről az mindig csak valakinek a valakijének a valakije, lehet, h kovidos volt hírek jöttek felém. Hamis PCR tesztek, melyek DNS minta gyüjtőként funkcionálnak, hiszen, ha kézen, orron, szájon át terjed a vírus, miért kell felnyomni egy pálcát az agyvelőig??? Áhh micsoda buta kérdés...sírjak vagy nevessek?

oltatlanokat.jpg

Aztán elkezdett beugrani a H1N1, ami szintén kibaszott nagy Hoax volt. Sajnos már akkor is volt közeli szerettem, aki szerencsétlen gyerekével elszaladt oltatni, azzal is kurvára fenyegettek, de eltűnt a gecibe az egész fos.

Ne a próféta szóljon belőlem, de véleményem szerint az összes oltott belátható időn belül ki fog purcanni.

Tudom, tudom kurva vicces, h Bill Gates több előadásában is elmondta, h népességet kell csökkenteni, a széndioxidkibiocsátás csökkentésének (ez csak ürügy) érdekében és erre az egyetlen megoldás az oltások lesznek. Egyértelműen meddőséget okoznak a vakcinák, a kismamák, akik oltattak vagy el fogják veszíteni a magzataikat vagy torzszülöttet fognak világra hozni, esetleg halva fog születni a gyermek. A gyerekek, akiket hamarosan oltatnak, sztem hamarabb fognak meghalni, mint a szüleik.

Soroljam? Titoktartási szerződések, amelyek pont az oltakozás előtt jöttek létre, a sok megbetegedés, ami pont az otások kezdete óta lett. A lopások, amit az állam végrehajt...roppant jövedelmező...az vendéglátósok indokolatlan tönkretétele stb. stb...Akinek ez az egész nem fura...pl. nem mehetek el egy kocsmába, ahol lennénk 20-an, de bejárhatok dolgozni, ahol 500 emberrel minima érintkezhetek?

Durvának tűnik, valóban az, de a VH-k is azok voltak még is megcsinálták.

Aki sokat van egyedül, mint pl. én, az sokat tud gondolkodni, keres összefüggéseket, van ideje sokfélét olvasni, megnézni, szélesebb lesz a látóköre, mint aki állandóan a párocskájával dumálgat. Szóval múltkor pl. azon gondolkodtam, h hogyan tudták a kormányok egy olyan elképesztő nagy faszságról meggyőzni a népüket, h a férfiak, vonuljanak be katonának és öljék meg egy másik ország katonáit, azaz népét. Milyen pszichológiai eszközökkel tudnak valakit ilyen pszichopata szarságra rávenni, nyilván kurva nagy hazugsággal.

Az még hagyján, akit megtámadtak, hiszen neki mondhatják, h a hazádat véded, na de amelyik a támadó ország, csupán területszerzésből vagy vagyonszerzésből támad, ott még épeszű indokot se tudnak mondani az embereknek a gyilkolásra még is megtették. Felfoghatatlan, aki nem hiszi, az járjon utána, de most ugyan az zajlik, pszichológiai agymenés.

Van egy mondás, aki hülye haljon meg, ez zajlik, Tajgetosz.

Bebizonyosodik, amit régóta hajtogatok, h a világon kibaszott sok butageci ember van. Akinek jeleztem, h ne tegye, az szerencsésnek érezheti magát, viszont ha nem hallgatott rám, nagyon bánni fogja.

Tetszett Update Norbi nyilatkozata, félig láttam, így szólt "ha igaz, h halált okoz az oltás, akkor én szívesbben halok 4 millió emberrel, mint játszok MADMAX-et az életben maradtakkal"

Igen, így lesz Norbikám, sajnos.

Minden, amit leírtam a bejegyzésben, kizárólag a saját véleményemet tükrözi, akár lehet a fantáziám szüleménye is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1416518576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása