Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. június 08. 21:05 - Szubrina

Gáz pasik

Vótmá, de azé leírom, h má megen szemeztem egy sráccal a melóbú (ez egy másik, újabb)...láttam a szemében, h begyüvök neki meg minden...aztán eccercsak kiderült, h az új kolléganőm pasija, tökre nem tudtam...néztem is, h ezek milyen kurva hamar összebarátkoztak, egymás intim szférájába kerülnek munkaidőben, ilyen hülyéskedésre gondoljatok, semmi erotika, de akkor még nem tudtam és naiv kis lelkemnek nem esett le, h esetleg ők együtt...mehát, akko mé néz..érted.

Aztán én hanyagoltam a témát, amikor valóban kiderült számomra, h...me foglalt pasi nekem annyira nem téma, sőt közben iszonyat jól összebarátkoztam a csajszival, nagyon megkedveltem, erre mi van, na mi?

Bazmeg, bejelölt a faszi fészen...na mondom oké visszajelölöm...erre rám is ír...egészen bátran...nagyon gáz a sztori...én meg koccoltatom, be is sértődött rám...közben meg remegek, h a lány nehogy beleolvasson a fészbúkjába...mert akkor megutál és pokol lesz vele dolgozni (igen régi olvasóimnak írom, má beszippantott a fészbúk, van okostelefonom is, köbö 2 hónapja és két hete hipernetem is és azt meg már minden olvasómnak írom, h nyár van, nyitva van az ablakom és valamelyik közelemben lakó balfasz dohányzik, mert bejön a bagófüst és kurva büdös.)

blow.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5214033362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása