Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. június 08. 18:19 - Szubrina

Áldás vagy átok?

Nah...gecc nemtommióta nem írtam, erre ma belépek és mit látok 19 követőm van...iszonyú hosszú ideig (évekig) 14 követőm volt és most hirtelen még 5, pár héten belül...ráadásul az eléggé passzív időszakomban követtek be, így vátdöfákk?

Fúúú sok minden van körülöttem, de hát ugye az ki a faszt érdekel...szóval jövök a szokásos szopós-baszós témával, mert valljuk be, mindannyiunkat az érdekel a legjobban.

Ma megint rám írt az előző munkahelyről a pasi aki fürdőruhás képet szeretett volna rólam, faszt szeretett volna, akart és amikor nem küldtem, annyit írt: "szia"...ez köbö egy hónapja volt, erre ma megen rámírt...

Hármat találhatok mit akart...megírtam neki, h már túl vagyok azon a korszakomon, amikor nekem elég volt, h valaki meg akart baxni, mire azt írta: "Én kérek elnézést, h kibaszottul izgató csaj vagy!"

Uhum, köszi...észrevettem már, h boldog-boldogtalan meg akar baszni és amíg egy 15 éve még aszittem ez tök nagy dolog, ma már inkább úgy érzem ez kevés nekem.

Persze jó érzés, h izgatónak találnak, de ha ebből több is lehetne, mondjuk szerelem, akkor azért sokkal jobban feküdne nekem is a dolog...biztos van sok nő, akit bottal sem piszkálnának meg...de na mind1...

Az utóbbi időben, volt pár pasizási próbálkozásom, de nem jöttem be az illetőknek, szóval el kéne engednem a témát...és persze már 36 vagyok és egyre idősebb leszek, így egyre kisebb az esélyem, h valaki komolyabban érdeklődjön irántam.

Az utóbbi időben elkezdtem vezetni, ráadásul autópályán és olyan feszült vagyok a vezetéstől, h csak na, így nehezen élvezek el a zuhanyrózsától is, viszont rájöttem, h minél nehezebben jön az orgazmus, annál tovább tudom kiélvezni az közvetlen előtte lévő "mindjárt, mindjárt..." állapotot, ráadásul olyan nagyokat tudok élvezni, h az valami elképesztő...

Nem kell ehhez pasi...a 3-4 gyerekhez, akiket kéne szülnöm, na ahhoz már kéne...

Szóval így a sztori végéhez érve eldöntöttem, h inkább átok...arról nem is beszélve, h ha hozzám ér úúgy, nagyjából bárki, aki férfi...mondjuk valamelyik erogén zónámhoz a többezer közül, amik a testemen vannak, azonnal beindulok...nagyon nehéz ellenállnom...viszont az utóbbi időben nem is érnek hozzám...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2414033052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása