Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 24. 21:19 - Szubrina

Zaklatók

Amióta a kocsimmal és egyéb ügyekkel (netről vásárlás, futárszolgálatok) kapcsolatban rengeteg céggel kell kapcsolatot teremtenem és megadnom a számom, egyre több ismeretlen számról hívnak. Mindenhol meg kell adni a számot, amit aztán persze marketing célra kiutalnak vagy ők maguk zaklatnak. Általában ha biztosítást, bakhitelt vagy orvosi vizsgálatot, esetleg terméket ajánlgatnak, mindig elküldöm őket a fenébe, hogy ha szeretnék ilyen terméket, hitelt, stb. akkor majd magam szeretnék utána menni a dolgoknak, majd "kedvesen" érdeklődni szoktam, hogy honnan van a számom, ekkor jön a makogás a vonal túlsó végéről, hogy hát izé...

Ha nem intézek ügyeket, nem csak a letiltott számot, de a számomra ismeretlent sem veszem fel, nem hagyom, h bármivel is felzaklassanak kihozzanak kellemes nyugalmi  állapotomból.

Az imént egy elég különös szám hívott a +36 után három 999-es volt...pff. beírtam a keresőbe, semmi.

Éjszaka általában lenémítom a telefont és kikapcsolom a netet, h nyugalmam legyen, egyszer, amikor elfelejtettem akkor hívtak hajnali 3-kor MONACO-ból, pár hónapja sokakat hívtak onnan valamiféle pénzlehúzás miatt, természetesen jó szokásomhoz híven nem vettem fel.

Ami miatt rászoktam az éjszakai lenémításra az az volt, h még anno egy kamerás cseten volt egy pali, akinek a képe mindig fekete volt, de nagyon kellemes hangja volt, főleg amikor azt mondta nekem "Gabcsiii" imádtam. Nagyon odavoltam érte, de más is, már akkor is betegesen féltékeny volt rá egy nő.

A pali egyetlen hibája az volt, h elképesztően lusta volt, nem volt képes még arra se, h összehozzunk egy találkozót, éjszakákon át beszélgettünk, nagyon odavoltunk egymásért. Mégsem lett tali, miatta, ma már egy ilyen balfaszt 1 perc után elküldök az anyjába, de akkor még másképp gondolkodtam ezekről a dolgokról.

Eltelt jó sok év és felhívott, jót dumcsiztunk mi van veled, veled mi van stb...Aztán elbúcsúztunk, egy szóval nem említette, h van valakije meg semmi. Egyszer írtam neki egy üzit, h hívhatom-e, nem zavarom, mire az ő számán egy női hang hívott fel, h "Azonnal szálljak le a Tomiról!". Kábé köpni nyelni nem tudtam, h miva'?

telefon.jpeg

Aztán hajnalonként egy ismeretlen szám kezdett zaklatni, gondolom az illető hölgy a saját számáról, ez pár éve volt, előtte sosem hívtak és zaklattak éjszaka, egy idő után, mondjuk 2 hét elteltével abbahagyta.

Ez a téma engem mindig kiakasztott, volt egy kolléganőm, aki mesélte, h amikor a palija zuhanyozott belenézett a telefonjába és szerelmes smsezért talált, ahelyett, h a paliját rúgta volna ki a picsába, h a lába nem éri a földet, felhívta az illető nőt és beközölte, h kocc van a palijáról.

Pfff...szerencsétlen lány a vonal tulsó végén valszeg azt se tudta, h van barátnője a srácnak...

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr815490152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2020.02.25. 04:14:23

Egyetértek veled, Szub. Ez közönséges aljasság és törvényszegés, hogy a bizalmas információdat (ilyen a magántelefonszám is) kiadják harmadik-negyedik-ötödik-sokadik félnek, akik aztán minden baromsággal hívogatnak. Kb. ugyanaz a téma, mikor amikor a privát e-mail címeddel kell regisztrálnod a legutolsó kis faszom weboldalra is, aztán kapod tonnaszám a szemétleveleket, hogy vedd meg a legújabb fasznövelő csodaszert 40%-kal olcsóbban, vagy hogy John Cocksucker nagyon beteg, küldj neki 10 centet...
Az a baj, hogy tényleg annyi helyen kell megadnod a személyes adataidat, hogy gyakorlatilag visszakövethetetlen, ki, mikor, és kiknek adta ezeket tovább. Arról nem is beszélve, hogy a bűnözőket támogató hazai gazságszolgáltatás (nem, nem elírás) még egyértelmű bizonyítékok esetén se állna a pártodra. Ha nem feltétlenül muszáj, én épp ezért nem is adom meg a telefonszámomat. E-mailnek is mindig egy robbantós címet adok meg, arra aztán küldhetik a szart, amíg bele nem zöldülnek.
Röhej a köbön, hogy hiába van adatvédelmi törvényünk, csak az nem szegi meg, aki nem akarja.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása