Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. október 10. 23:02 - Szubrina

Már megint sorozatok

Amikor úgy vagyok, hogy megint nincs mit néznem, beírom a googliba, hogy jó sorozatok, vagy nőknek való sorozatok stb...és pl. így találtam a Ratched (nővér) sorozatra, ami engem magával ragadott és így találtam most az UnREAL című igazi vérbeli amerikai sorozatra, ami maximálisan nőknek való. Állandó párcserékkel, minden szereplő mindenkivel, sok logikai gixerrel, még is függőséget okoz. Már a második évadnál tartok eddig 4 évad van a 3-4. már feliratos lesz. A sorozat egyébként A Nagy Ő című valóságshowról és annak szerkesztőiről szól. Valamiért nekem mindig is különös vonzódásom volt a valóságshowkhoz, mert olyan nagyon érdekel az emberi viselkedés, különböző szituációkban, folyamatosan analizálom őket és magamat, amikor ilyeneket nézek. Sokszor pedig roppant szórakoztató. Anno ValóVilágról sokan mondták, h megjátszott, de én már akkor mondtam, hogy csak egyszerűen manipulálják őket, a játékokkal, eseményekkel, kihozzák belőlük a maximumot, hiszen kellenek a konfliktusok és a dráma, különben kibaszott unalmas lenne egy ilyen sorozat.Na ebben, amit nézek pont ezt a manipulációt mutatják be.

unreal.jpg

A Nyerő páros-t is csípem, ez egy celeb-reality, amiben pl. azon kívül, h rengeteg vicces jelenet van, kiderül számomra, h mennyire sokat nyelnek egymásnak egy párkapcsolatban a párok. A legszembetűnőbb páros szerintem Dér Heni és az ő Gergője. Az a nő valami rémálom, egy igazi boszorkány, elviselhetetlenül hangos, álszent, kétszínű, buta és még sorolhatnám, azon kívül, h nagyon szexi combja, feneke és hasa van, egy semmi a nő. Az arca és az arcbőre rémes, akkora fülei vannak, mint egy lapát és így tovább. Nem tudom mit eszik rajta az a kis mulya pasija, akit ráadásul ő szedett fel.

Vagy benne van pl. Dóri, akinek a párja Rácz Jenő, a Dóri egy okos és gyönyörű nő van egy youtube csatornája a nővérével közösen, mindenről is beszélgetnek, nagyon szókimondó módon. Jenő mellett, meg folyamatosan kussol, mint valami buta naiva, egyszerűen nem is értem. Az a kis töpszli pasi, a rövid kis ujjaival, a pici kis lábaival, a pocakjával, a ronda fejével és az elviselhetetlenül arrogáns stílusával, valami elképesztően rémes. Mint egy kis Napóleon. Először arra gondoltam, h a lány a pénze miatt van vele, de Dóri instájára tévedve, nagyon úgy néz ki, h a lány gazdag családból származik, egy korábbi szülinapjára quadot kapott pl...Nem értem, ez a pasi nekem egy numerára se kellene, nem hogy párkapcsolatot kialakítani vele. Ha azt nézem, h ilyen gyönyörű, okos és fiatal nők, ennyire ratyi pasikkal vannak együtt, teljesen egyértelmű számomra, hogy örökre szingli maradok.

Dallos Bogi és Puskás Peti, pedig egyenesen elviselhetetlenek, az a lány, olyan hisztérika, mint egy óvodás, ember legyen a talpán, aki őt elviseli, pedig járt Fluor Tomival is, meg még ki tudja kivel, ronda is, mint az atom, pedig fiatal és vékony, de ha pasi lennék, bottal se psizkálnám meg, pedig egyes kommentelőim szerint ezek a legfontosabbak egy nőben, a fiatalsága és a súlya, mondjuk Puskás Peti is kibaszott ronda, valahogy mindkettőjüktől a hányinger kerülget.

Hamarosan indul a nagy kedvencem a Házasodna a gazda, már többször eljátszottam a gondolattal, h jelentkezem a műsorba, a személyiségem miatt tuti beválogattak volna, mert ugye hogy finoman fogalmazzak, érdekes vagyok. Ami leginkább visszatart, hogy borzasztóan lámpalázas vagyok közönség előtt, így nekem a stáb éppen elég lenne. Illetve nem tudom mennyire tudnám önmagam adni, miközben figyelnek. Ráadásul minden hétköznap lesz, ami külön öröm számomra, tök jó lesz.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2616234638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2020.10.11. 00:24:15

Ilyen típusú műsorból a Survivor, meg az Éden Hotel volt amit néztem. Az előbbinek az utolsó évadát mocskos mód elcsalták. (Szerintem ezért is nem lett folytatás.)
Ha mégis jelentkeznél a Házasodna a gazdába és beválogatnának, előtte feltétlenül legyen róla egy poszt, mert akkor nézném a műsort. :))

Szubrina 2020.10.11. 00:26:30

@Nevem senki.: Az Éden Hotelt nagyon szerettem, a Survivort kevéssé, de minden ilyen szart megnéztem mindig.
Mondom, hogy nem fogok jelentkezni soha, lassan meg már túl öreg is lennék hozzá.
Ráadásul biztos nem hívnám fel rá az olvasóim figyelmét, tehát kizárt.

_Amatőr_ 2020.10.11. 03:22:47

Én nem nézem a Nyerő párost, de Dér Heni csak nem lehet annyira elviselhetetlen, ha megkérték a kezét... :/

Szubrina 2020.10.11. 03:23:31

@_Amatőr_: Dehogynem. Te idióta, majd elválnak.

_Amatőr_ 2020.10.11. 12:37:26

@Szubrina: Csak nem savanyú a szőlő, "kedves" Szub? ;)

Szubrina 2020.10.11. 12:38:44

@_Amatőr_: Egyáltalán nem. Teljesen objektíven nem értem, miért ragadnak be az emberek rossz, boldogtalan kapcsolatokba, csak, h ne legyenek egyedül önmagukkal.

_Amatőr_ 2020.10.11. 13:24:40

@Szubrina: Általánosságban véve én sem értem. Valószínűleg az átlag ember úgy van vele, a szar is jobb a semminél.
De visszatérve a konkrét esetre: Honnan veszed, hogy Heni és Geri kapcsolata rossz? Különben minek kérte volna meg a kezét? Nem fogott a halántékához pisztolyt senki.

Szubrina 2020.10.11. 13:25:53

@_Amatőr_: Amint leírtam a műsorból, amiben látható, hogy mennyire szörnyű a személyisége a Henikének. Gerike meg mint egy papucs, elképesztő, nézz meg egy részt, fent van a retekklubbmoston.

_Amatőr_ 2020.10.11. 19:32:26

@Szubrina: Értem, hogy Heni nem egyszerű eset, meg hogy te nem tudnál elképzelni magad mellett egy olyan puhapöcsűt, mint Geri, de ettől függetlenül miért ne működhetne egy ilyen kapcsolat?
Ha megnézed a celebvilágot, rengetegszer előfordul, hogy egy elviselhetetlen nő mellett egy papucs férfi van, pl. Kulcsár Edina, Tápai Szabina vagy Megyeri Csilla.

Szubrina 2020.10.11. 19:33:13

@_Amatőr_: Mennyire képben vagy, számomra működésképtelen lenne ilyen balfaszokkal az élet.

csorsza 2020.10.12. 16:09:06

@Szubrina: Jó, de legalább esélyt adnál egy kapcsolatocskának? Mert az életed igy is működésképtelen.

Szubrina 2020.10.12. 16:10:27

@csorsza: Miért lenne az életem működésképtelen? Teljesen műlödőképes vannak egyéni terveim a jövőre nézve, persze nem fogom idehányni:)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása